Bo Bendsneyder deel 2

Het moeilijke is dat het testen is...., je weet niet wat en wanneer getest wordt. Ik denk niet dat er focus is op snelle rondes tijdens een eerste test. Zitpositie, basis set-up (vorig jaar gezien hoe belangrijk dit is bij Bo), communicatie met team etc.. Anyway, steady begin en laten we hopen dat deze goede lijn zich door trekt. Er lijkt wel een klik met het team te zijn alhoewel je hier voorzichtig mee moet zijn..... Ziet er in ieder geval professioneel uit! Van buitenaf...
 
Volgens speedweek volgende week test op Jerez... ben zeer benieuwd...
Tom Lüthi nach Valencia-Test: «Auf einem guten Weg» / Moto2 - SPEEDWEEK.COM
1614754833518.png
 
Tijden zijn niet te vergelijken. Het was zwaar bewolkt en behoorlijk aan de koude kant en met 10 coureurs in de baan veel minder rubber op de baan en ze zullen echt niet het absolute ultieme rondje hebben willen rijden. Neemt niet weg dat je er ook tijdens een test goed bij wil zitten en dat zit Bo👍
zeker niet warm op Valencia gezien de radiateur...
1614767775624.png
 
Ligt het aan mij of zie ik (op de motor) nergens Nederlandse sponsoren? En zal dat een bewuste keuze van een team zijn om persoonlijke sponsoren enkel op helm of pak terug te laten komen?
 
Wie of wat zijn de persoonlijke sponsoren dan ?
Ik weet alleen van wat bedrijven die af en toe op zn helm staan, verder weet ik geen persoonlijke sponsering of iets dergelijks
 
Terug
Bovenaan Onderaan