Bo Bendsneyder deel 2

Tja, als je je voldoening moet halen uit het afzeiken van Nederlandse sportlui, dan ben je echt een triest mens.
Precies. Dat je dat nu doet met buitenlandse sportlui, dat is prima. Maar wij moeten wel chauvinisten blijven, nietwaar?

:+
Ter verduidelijking, dit bedoel ik niet serieus. Ik zie geen verschil tussen Nederlands of buitenlands afzeiken.
 
Fack hee tief lekker een eind op uit dit topic als je Bo helemaal kut vind.. Wat doe je hier? Trollen? Get a life..
Mag hij niet realistisch zijn over Bo?
Hoe kan je nou positief zijn als hij de 28e tijd neer zet?
Tief lekker zelf op als je alleen maar in sprookjes gelooft.
Get a life and stop dreaming
 
Fack hee tief lekker een eind op uit dit topic als je Bo helemaal kut vind.. Wat doe je hier? Trollen? Get a life..
lekker vriendelijk zeg... ik zeg nergens dat Bo kut is. Maar ik ben gewoon terughoudend. Ik vind het hardstikke leuk voor Bo dat hij meerijd. Maar ook nu ondanks alle halleluja berichten over het nieuwe team en de kalex is het tot nu toe (ok het is nog vroeg) nog erg wisselvallig weer. Het is wederom in grote lijnen weer het zelfde als jaren hiervoor. Prima testen 1 wedstijd leuk gedaan maar nu is het wederom weer een matig weekend. Die wisselvalligheid geeft mij geen reden tot enthousiasme. De verwachtingen en hoop dat hij wel eens leuk met de top 10 mee kan is gewoon niet objectief vooralsnog. Kijk eens naar een Lowes of een Fernandez. Die zitten er gewoon vanaf elke vrijdag vanaf de eerste minuut prima bij. Dat soort constante rijden geeft mij aan dat je een coureur bent die er toe doet en waar je rekening mee houd. Wij zijn Nederlanders dus zijn we bevoordeelt. Wat ls Bo een duitser of een fransman was geweest hoe hadden we dan naar hem gekeken?
 
lekker vriendelijk zeg... ik zeg nergens dat Bo kut is. Maar ik ben gewoon terughoudend. Ik vind het hardstikke leuk voor Bo dat hij meerijd. Maar ook nu ondanks alle halleluja berichten over het nieuwe team en de kalex is het tot nu toe (ok het is nog vroeg) nog erg wisselvallig weer. Het is wederom in grote lijnen weer het zelfde als jaren hiervoor. Prima testen 1 wedstijd leuk gedaan maar nu is het wederom weer een matig weekend. Die wisselvalligheid geeft mij geen reden tot enthousiasme. De verwachtingen en hoop dat hij wel eens leuk met de top 10 mee kan is gewoon niet objectief vooralsnog. Kijk eens naar een Lowes of een Fernandez. Die zitten er gewoon vanaf elke vrijdag vanaf de eerste minuut prima bij. Dat soort constante rijden geeft mij aan dat je een coureur bent die er toe doet en waar je rekening mee houd. Wij zijn Nederlanders dus zijn we bevoordeelt. Wat ls Bo een duitser of een fransman was geweest hoe hadden we dan naar hem gekeken?
Het gaat er meer om dat je de sfeer hier nogal verpest door steeds maar weer alles k*t te vinden, ook als het wel een keer goed gaat.
Er zijn topics over andere rijders waar je nog net geen ban krijgt als je aanhaalt dat het er simpelweg niet meer in zit.

Je mening over Bo is ondertussen wel duidelijk zeg maar.

Zoals het de laatste 2 weekenden gaat is inderdaad ronduit slecht. Klopt volledig.
Ik ben dan ook niet louter positief, maar geef Bo de komende 2-3 races nog het voordeel van de twijfel.
Als die weekenden op dezelfde manier gaan dan zit het er simpelweg niet in om die constante factor in de top 10 te zijn. Jammer, maar dan is het leuk geprobeerd en zal het vanaf volgend jaar WSS en misschien in de toekomst WSBK worden.
 
@fuzzy, het gaat er om dat je geen gelegenheid voorbij laat gaan om je mening over Bo te geven en die mening is ook steeds hetzelfde. Ook ik vind dat uitermate irritant. We weten het nou wel. Er zijn ook dingen die mij niet aanstaan, ik heb bijvoorbeeld in het Eurosport topic aangegeven wat ik van de nieuwe pitreporter vind en die mening is nog steeds hetzelfde maar ik blijf dat niet steeds herhalen. Doe je dat wel loop je een groot risico dat anderen je een zeikerd gaan vinden.
 
@fuzzy, het gaat er om dat je geen gelegenheid voorbij laat gaan om je mening over Bo te geven en die mening is ook steeds hetzelfde. Ook ik vind dat uitermate irritant. We weten het nou wel. Er zijn ook dingen die mij niet aanstaan, ik heb bijvoorbeeld in het Eurosport topic aangegeven wat ik van de nieuwe pitreporter vind en die mening is nog steeds hetzelfde maar ik blijf dat niet steeds herhalen. Doe je dat wel loop je een groot risico dat anderen je een zeikerd gaan vinden.
Ik vind het uitermate irritant dat er steeds maar weer smoezen worden bedacht voor Bo en daar gaat men ook nog steeds mee door.
het is me wel duidelijk dat het hier door de meeste niet gewaardeerd wordt als men eerlijk is over de slechte resultaten.
 
Ik vind het uitermate irritant dat er steeds maar weer smoezen worden bedacht voor Bo en daar gaat men ook nog steeds mee door.
het is me wel duidelijk dat het hier door de meeste niet gewaardeerd wordt als men eerlijk is over de slechte resultaten.
Eerlijk is goed, maar denk dat men teveel probeert zijn gelijk te halen (voor en tegen). Op de WUP na gewoon slecht weekend en de trend is dalend, zijn feiten. Aan Bo om te lsten zien dat het lek (evt.) boven is. Go Bo!
 
Ik vind het uitermate irritant dat er steeds maar weer smoezen worden bedacht voor Bo en daar gaat men ook nog steeds mee door.
het is me wel duidelijk dat het hier door de meeste niet gewaardeerd wordt als men eerlijk is over de slechte resultaten.
Ik heb de laatste pagina's nog eens doorgelezen en ik niet de indruk dat er echt smoezen bedacht worden, eerder worden er mogelijke oorzaken gezocht naar het (zeker) minder presteren van Bo. Dat jij dat uitlegt als smoezen bedenken is voor jouw rekening. Dat er iets aan de hand was gisteren is wel duidelijk gezien de duidelijk betere rondetijden in de warm up. Waar ik me aan erger is het berijden van dat ene stokpaardje van Fuzzy. Iets wat trouwens meer mensen hier doen.
 
Ik wil gewoon lekker met een biertje van een mooie race genieten, en meemaken dat Bo weer puntjes scoort. Mag dat hier?

knopjanee.png
 
wel raar dat alle nederlandse believers nooit denken dat het misschien toch aan Bo zou kunnen liggen.

je zou gerust het woord "oorzaken" door "smoezen" kunnen vervangen.
Dat is simpelweg niet waar. Hoeveel commentaren zijn er wel niet gepost als "Hij kan het niet, hij heeft niet de juiste mentaliteit, Hij is te soft,, het wordt nooit wat met die jongen."
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
wel raar dat alle nederlandse believers nooit denken dat het misschien toch aan Bo zou kunnen liggen.

je zou gerust het woord "oorzaken" door "smoezen" kunnen vervangen.
Tjah vanuit het standpunt van een Belg met al dat Belgische talent dat er rond rijdt, snap ik dit wel _O- :W
 
Bo op 19. *O*

Jaja, ik weet 't. Er zijn d'r paar vanaf geflikkerd, en hij zit nog niet in de punten, Plus dat zijn linksdraaiendde yoghurt verkeerd werd geserveerd.
Oh ja, zijn Kalex is een vermomde NTS.
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Dat is simpelweg niet waar. Hoeveel commentaren zijn er wel niet gepost als "Hij kan het niet, hij heeft niet de juiste mentaliteit, Hij is te soft,, het wordt nooit wat met die jongen."
En welk deel klopt dan niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan