Bo Bendsneyder deel 2

Ik heb meer en meer dat het smoesje op smoesje wordt. Ik denk dat die contractverlenging een fout is.
Nou ja .....smoesjes worden niet getolereerd in topsport, en die contractverlenging zal wel goed zitten, dat wordt bekeken en beslist door mannen die er meer verstand van hebben dan jij en ik en het hele MF bijelkaar.
 
Zal men bij SAG al spijt hebben van de contractverlenging met Bo?
Wat is er in godsnaam met hem aan de hand? Is hij mentaal gezien wel geschikt voor deze sport?
 
Bo is 1 van de 5 die met een nieuw type Dunlop rijden. 4 daarvan rijden achterin. Weet zo niet wie, maar eentje voorin.
 
Seizoen na Assen;

Red bullring 1 waardeloos
Red bullring 2 waardeloos
Ok, stop and go niet bo zijn ding.
Silverstone waardeloos
Aragon waardeloos
Misano waardeloos
Bovendstaand zijn feiten.

Volgende wedstrijd Austin, veel hard remmen, niet Bo zijn ding...
Dan nog een keer terug naar Misano...

Gifbeker is nog niet leeg vrees ik...

Wat is er aan de hand? Er is echt iets goed mis...
 
Seizoen na Assen;

Red bullring 1 waardeloos
Red bullring 2 waardeloos
Ok, stop and go niet bo zijn ding.
Silverstone waardeloos
Aragon waardeloos
Misano waardeloos
Bovendstaand zijn feiten.

Volgende wedstrijd Austin, veel hard remmen, niet Bo zijn ding...
Dan nog een keer terug naar Misano...

Gifbeker is nog niet leeg vrees ik...

Wat is er aan de hand? Er is echt iets goed mis...

Nou, dat laatste ben ik nu ook bang voor. Eerste helft van het seizoen ging toch redelijk dacht ik zo.
 
Luthi houd de eer nog een beetje omhoog.
Ja je bent me voor je kan beter minder beginnen en daarna beter worden zoals Luthi het doet. Bo heeft weer laten zien dat hij het verdomd goed kan en zakt dan terug. Lastig maar wij weten niet wat er aan de hand is. Go Bo, NLYF!
 
Deed Bo vandaag niet mee of zo _O-

Missing Breaking Bad GIF by Signature Entertainment
 
Seizoen na Assen;

Red bullring 1 waardeloos
Red bullring 2 waardeloos
Ok, stop and go niet bo zijn ding.
Silverstone waardeloos
Aragon waardeloos
Misano waardeloos
Bovendstaand zijn feiten.

Volgende wedstrijd Austin, veel hard remmen, niet Bo zijn ding...
Dan nog een keer terug naar Misano...

Gifbeker is nog niet leeg vrees ik...

Wat is er aan de hand? Er is echt iets goed mis...
Sinds ze op een oudere specificatie banden rijden is Luthi veel beter gaan rijden en Bo veel minder. Andere verklaring is er niet.
 
Ja je bent me voor je kan beter minder beginnen en daarna beter worden zoals Luthi het doet. Bo heeft weer laten zien dat hij het verdomd goed kan en zakt dan terug. Lastig maar wij weten niet wat er aan de hand is. Go Bo, NLYF!
Mee eens hoor.
Maar ben bang dat juist de faith het probleem is. Door Dunlop of iets anders zeg het maar...
 
Ik hoop het, maar dit is topsport. Je moet je aan kunnen passen doe je dit niet dan rij je achteraan...
Heb je gelijk in. Al vind ik wel dat Dunlop eens wat meer zijn best mag doen. Als je vandaag ook weer ziet dat iedereen op soft zelfs in de laatste ronde nog de snelste sectortijden kan rijden dan zijn de banden dus veel en veel te hard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan