Qken
: pretty good at bad decisions
Half vol is positiever.Een half leeg glas vind ik positiever dan een halfvol exemplaar, want een half leeg glas suggereert dat je de helft al op hebt.
Dan zijn ze hem aan het bij vullen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Half vol is positiever.Een half leeg glas vind ik positiever dan een halfvol exemplaar, want een half leeg glas suggereert dat je de helft al op hebt.
Ik denk dan eerder aan slechts half gevuld, wel tegen de volle prijs uiteraard.Half vol is positiever.
Dan zijn ze hem aan het bij vullen.
JaIk denk dan eerder aan slechts half gevuld, wel tegen de volle prijs uiteraard.
Ja, allemaal zwart en rond.Ze rijden allemaal op dezelfde banden. Hoeveel eerlijker wil je het hebben? Ook al waren de banden van hout, dan wint nog steeds de beste coureur. Dan hebben ze ook nog allemaal hetzelfde motorblok, en de meesten rijden met hetzelfde rijwielgedeelte. De oneerlijkheid van bijvoorbeeld de 250 cc van vroeger is helemaal verdwenen.
"Volgens jou" is helemaal mis in dit gevalJa, allemaal zwart en rond.
Volgens mij is het zo dat het team bij voorbaat keuzes moet maken en aan moet geven welke banden ze op welk circuit willen gaan gebruiken.
Het is dus zo dat iedereen "dezelfde"keuzes heeft maar uiteindelijk niet allemaal met dezelfde selectie aan een weekend beginnen.
Bo mag wel ophouden zich te verschuilen achter woorden als teleurstelling, geen gevoel en op naar de volgende race.
Er viel mij trouwens tijdens de moto2 race nog een bepaald commentaar op waarbij de commentator een rijder aardig liep weg te cijferen alsof deze er niet thuis zou horen.. dat was een rijder waar Bo vaak bij in de buurt zit.
Fijn dat je het mij dan op zn minst even uitlegt hoe het wel zit"Volgens jou" is helemaal mis in dit geval
Ik ben oprecht benieuwd hoe jij het telkens zou verwoorden na een teleurstellende race.Bo mag wel ophouden zich te verschuilen achter woorden als teleurstelling, geen gevoel en op naar de volgende race..
Ik zie je punt. Maar is het verschil misschien dat Bo dit jaar 2 keer op front row heeft gekwalificeerd, 2x top 6 heeft gefinished, en dat de rijder waar de commentator het over had alleen maar in de achterhoede heeft gereden?Bo mag wel ophouden zich te verschuilen achter woorden als teleurstelling, geen gevoel en op naar de volgende race.
Er viel mij trouwens tijdens de moto2 race nog een bepaald commentaar op waarbij de commentator een rijder aardig liep weg te cijferen alsof deze er niet thuis zou horen.. dat was een rijder waar Bo vaak bij in de buurt zit.
Gewoon bek houden en gas geven.Ik ben oprecht benieuwd hoe jij het telkens zou verwoorden na een teleurstellende race.
Helaas laat mijn geheugen mij dusver in de steek dat ik niet meer weet over welke rijder dit ging, ik zal dus de race terug gaan kijken om dit uit te vinden.Ik zie je punt. Maar is het verschil misschien dat Bo dit jaar 2 keer op front row heeft gekwalificeerd, 2x top 6 heeft gefinished, en dat de rijder waar de commentator het over had alleen maar in de achterhoede heeft gereden?
Ik zie beide punten, na een goede start van het seizoen (zie bovenstaand) is er een scherpe daling in resultaten na Assen. Zoals Yonny Hernandez al aangeeft zal dit waarschijnlijk in het vershil van de banden zitten... Ik had uiteraard ook liever gezien dat de trend van het eerste deel van het seizoen zich doorzette... en ben teleurgesteld in hoe het nu gaat... Wel vraag ik me af waarom Bo zo gevoelig is voor veranderingen/vertrouwen als je zo'n groot verschil in resultaten laat zien in 1 seizoen.....Ik zie je punt. Maar is het verschil misschien dat Bo dit jaar 2 keer op front row heeft gekwalificeerd, 2x top 6 heeft gefinished, en dat de rijder waar de commentator het over had alleen maar in de achterhoede heeft gereden?
Elk team brengt toch telkens een press release uit, en daar moet toch echt iets in staan... En anders komt een journalist wel vragen: "Hoe was je race?" en wordt er ook een antwoord verwacht. "Bek houden en gas geven" is, ben ik bang, toch echt iets te simpel geredeneerd. Ben met je eens dat je daar de waarheid wil lezen en dat een hangende plaat niet lekker leest, maar ik krijg vooral het gevoel (ik wel ) dat dat nu eenmaal is hoe het is.Gewoon bek houden en gas geven.
Niet elke keer dat negatieve en de schuld buiten mezelf zoeken en afsluiten met een zogenaamd vrolijk riedeltje
Maar je begrijpt toch dat er van je verwacht wordt dat je een reactie geeft na de race?Gewoon bek houden en gas geven.
Niet elke keer dat negatieve en de schuld buiten mezelf zoeken en afsluiten met een zogenaamd vrolijk riedeltje
Dunlop kiest gewoon welk rubber naar welk circuit wordt verscheept en dat is hetzelfde voor alle rijders.Fijn dat je het mij dan op zn minst even uitlegt hoe het wel zit
Helemaal met jou eens.Elk team brengt toch telkens een press release uit, en daar moet toch echt iets in staan... En anders komt een journalist wel vragen: "Hoe was je race?" en wordt er ook een antwoord verwacht. "Bek houden en gas geven" is, ben ik bang, toch echt iets te simpel geredeneerd. Ben met je eens dat je daar de waarheid wil lezen en dat een hangende plaat niet lekker leest, maar ik krijg vooral het gevoel (ik wel ) dat dat nu eenmaal is hoe het is.
Voor een coureur is "ik kreeg geen gevoel" het maximum van de schuld bij jezelf zoeken; niemand die hardop gaat zeggen "ik kan dit gewoon niet". Er zijn volgens elke coureur dan wel omstandigheden waarbij het wél had gekund.
Dus wat ik vertelde geldt alleen voor de gp ?Dunlop kiest gewoon welk rubber naar welk circuit wordt verscheept en dat is hetzelfde voor alle rijders.
Ik was te kort door de bocht.. ik doelde er op dat hij niet naar excuses moet zoeken en gas moet geven.. een top cooureur onderscheid zich daar van. de restMaar je begrijpt toch dat er van je verwacht wordt dat je een reactie geeft na de race?
Hij kan moeilijk telkens zeggen : geen commentaar.
Ik ben bang dat als het team een verslag van de wedstrijd op hun site wil zetten Bo toch echt met een verhaaltje moet komen. Als hij zijn bek houdt zoals jij aangeeft dan zijn ze snel met hem klaar.
Dat doet me opeens denken aan vorig jaar. Toen deed hij precies dat, en kwam er een heel verhaal van Evert achteraan.
Nou dat ging lekker!
neen. geen idee waarom jij denkt dat teams daar een keuze in hebben. Michelin doet net hetzelfde als DunlopDus wat ik vertelde geldt alleen voor de gp ?
Ik las deze gisteren en na je reactie moest ik hier aan denken;Elk team brengt toch telkens een press release uit, en daar moet toch echt iets in staan... En anders komt een journalist wel vragen: "Hoe was je race?" en wordt er ook een antwoord verwacht. "Bek houden en gas geven" is, ben ik bang, toch echt iets te simpel geredeneerd. Ben met je eens dat je daar de waarheid wil lezen en dat een hangende plaat niet lekker leest, maar ik krijg vooral het gevoel (ik wel ) dat dat nu eenmaal is hoe het is.
Voor een coureur is "ik kreeg geen gevoel" het maximum van de schuld bij jezelf zoeken; niemand die hardop gaat zeggen "ik kan dit gewoon niet". Er zijn volgens elke coureur dan wel omstandigheden waarbij het wél had gekund.
Nee teams hebben hier geen keuze in. Dunlop neemt altijd 2 compounds voor en achter mee. Alleen je ziet vaak dat de harde compound uberhaupt geen optie is en de zachte compound makkelijk een hele race afstand meegaat. Afgelopen weekend zie je ook weer genoeg rijders pas in de laatste ronden de snelste sectortijden noteren. Dus dan kun je wel concluderen dat de banden veel te hard zijn.Omdat ik dat ooit eens begrepen heb van iemand uit dat wereldje, ik ga het dus ook zeker navragen wanneer ik de kans heb.
Yep, precies. Gaat het niet zo lekker, dan krijg je óf die nietszeggende berichten, óf "het gaat niet zo lekker, volgende keer beter". In beide gevallen krijg je van de MF regulars gezeik.Ik las deze gisteren en na je reactie moest ik hier aan denken;
Goed stuk van Mat Oxley!Nee teams hebben hier geen keuze in. Dunlop neemt altijd 2 compounds voor en achter mee. Alleen je ziet vaak dat de harde compound uberhaupt geen optie is en de zachte compound makkelijk een hele race afstand meegaat. Afgelopen weekend zie je ook weer genoeg rijders pas in de laatste ronden de snelste sectortijden noteren. Dus dan kun je wel concluderen dat de banden veel te hard zijn.
MotoGP’s greatest paradox: why isn’t Moto2 racing closer?
Moto2 riders use the same engine, tyres, software, fuel, oil and gearbox, so why is the racing more spread out than MotoGP and Moto3?www.motorsportmagazine.com
Dit is ook wel een interessant stukje. '' Marc VDS rider Sam Lowes believes that tyres play a huge part – the trickiness of the current front tyre allows some riders to make the difference in the opening laps.''
Bo moet er gewoon het beste van maken, maar zijn rijstijl met veel bochtensnelheid is wel meer gebaat bij veel grip.