de banden zijn aan het begin en het eind niet hezelfde.die banden zijn dezelfde aan het begin en het eind van de race, verklaart dat dus niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de banden zijn aan het begin en het eind niet hezelfde.die banden zijn dezelfde aan het begin en het eind van de race, verklaart dat dus niet.
no shit Sherlock...de banden zijn aan het begin en het eind niet hezelfde.
Zo
Dat merk je op een straatmotor al heel duidelijk, bij een racer is het cruciaal.no shit Sherlock...
lekker moeilijk doen over futtiliteiten.
het carcas en hoe het zich gedraagt is wel hetzelfde, enkel de dikte van de laag rubber verandert.
En wederom voor iedereen gelijk.Dat merk je op een straatmotor al heel duidelijk, bij een racer is het cruciaal.
en dan nog rijd hij met een volle tank .Dus voortaan op banden starten die al een paar ronden gereden hebben zou het probleem oplossen?
Ik ben al jaren blij met een uitgereden race ,......en puntjes zijn altijd welkom , en 2022 gaat hij ons allen verrassen (hoop ik) .En wederom voor iedereen gelijk.
Als Bo het zo goed doet op oude banden dan moeten ze die er maar onder zetten ?!
Race pace was in de laatste rondes goed, of beter dan vele anderen maar die anderen waren in het begin veel sneller..
Tijd zit er weer aan te komen dat men blij is met een puntje
O ja, ze gingen voor 1 race de oceaan over.... Decadente hobby hoor.Was denk ik bericht uit 2019.... ze gaan niet naar Argentinie dit jaar.
Covid en pitcomplex is begin dit jaar afgebrand...
Pitgebouw Termas de Rio Hondo verwoest door hevige brand
nl.motorsport.com
Ik ben al jaren blij met een uitgereden race ,......en puntjes zijn altijd welkom , en 2022 gaat hij ons allen verrassen (hoop ik) .
Heel interessant stuk om te lezen. Je herkent heel veel uitspraken van Bo hierin.Ik bedoelde dit artikel, daarin worden de huidige banden besproken. Interessant stuk.
MotoGP’s greatest paradox: why isn’t Moto2 racing closer?
Moto2 riders use the same engine, tyres, software, fuel, oil and gearbox, so why is the racing more spread out than MotoGP and Moto3?www.motorsportmagazine.com
Tuurlijk praat hij geen onzin inderdaad.Heel interessant stuk om te lezen. Je herkent heel veel uitspraken van Bo hierin.
Voor je uit de lucht gegrepen uitspraken over Bo doet zou je dit stuk eens moeten lezen om te begrijpen waarom het niet altijd lukt.
Heel interessant stuk om te lezen. Je herkent heel veel uitspraken van Bo hierin.
Voor je uit de lucht gegrepen uitspraken over Bo doet zou je dit stuk eens moeten lezen om te begrijpen waarom het niet altijd lukt
Exact daarom de link geplaatst.Heel interessant stuk om te lezen. Je herkent heel veel uitspraken van Bo hierin.
Voor je uit de lucht gegrepen uitspraken over Bo doet zou je dit stuk eens moeten lezen om te begrijpen waarom het niet altijd lukt.
De moto 2 is een raceklasse. Ik stel voor dat we degene die als eerste over de finish komt de winnaar noemen. De tweede noemen we de tweede en de derde noemen we de derde. Die drie mogen het podium betreden. Verder niet te veel zeuren dat de linkerkant van de voorband te hard of te zacht is, iedereen rijdt ermee. Of dat iemand zo'n hoge bochtensnelheid heeft, dat hij bijna als laatste finisht. Ergere onzin bestaat bijna niet.
Maar zo is het nu toch ook al , wordt gek van al die veranderingen iedere keer .Hou ik wel van out-of-the box denken, frisse ideeën, gewoon degene die als eerste finisht als winnaar uitroepen en de beste drie op een podium zetten. Ik zou daar aan toe willen voegen dat er punten gegeven moete worden. Degene die als eerste finisht krijgt de meeste punten de 2e wat minder enz. En dan degene die aan het eind van alle races de meeste punten heeft, noemen we kampioen.
Is voor subscribers.O ja, ze gingen voor 1 race de oceaan over.... Decadente hobby hoor.
Ik bedoelde dit artikel, daarin worden de huidige banden besproken. Interessant stuk.
MotoGP’s greatest paradox: why isn’t Moto2 racing closer?
Moto2 riders use the same engine, tyres, software, fuel, oil and gearbox, so why is the racing more spread out than MotoGP and Moto3?www.motorsportmagazine.com
Kinderhand is gauw gevuldIk ben al jaren blij met een uitgereden race ,......en puntjes zijn altijd welkom , en 2022 gaat hij ons allen verrassen (hoop ik) .
Tuurlijk praat hij geen onzin inderdaad.
Maar als je het zo bekijkt is de rest dus veel beter dan hem ?
Sturen om de problemen heen want aan de motor zelf kan het nu niet meer liggen.
Die NTS was/is natuurlijk een ding van niks.
Hoop dat het nog gaat lukken voor hem een Nederlander voorin is altijd goed
Heb je het stuk gelezen?Nu kan er van alles aan de band liggen, aan het team, het circuit of hoe de zon staat etc etc.
Maar als een coureur in de 2de helft van een wedstrijd top 10 tijden rijd terwijl hij in het eerste deel gewoon totaal niet mee kan komen, dan ligt dat volgens mij niet aan het team, de banden of het circuit ?!
Grootste probleem ligt dus bij de banden, die geven blijkbaar geen duidelijke feedback tot waar je juist kan pushen. Ok de voorband is sinds vorig jaar veranderd, toen reed Bo wel goede resultaten en moet hij misschien eens zeggen " fuck it crash ik dan crash ik maar, maar ik ga het toch proberen".Heb je het stuk gelezen?
“The tyres are basically EWC tyres, so they have a hard carcass and they can be strange because Moto2 chassis are stiffer than road-bike chassis and the way we ride in Moto2 stresses the tyres more,” Lowes continues. “When the tyre allocation is quite stiff you can put in a new front tyre and you’re actually slower for the first few laps. Since they changed to the bigger front you don’t have so much feedback