Bo Bendsneyder deel 2

Bo blijft bij SAG in 2023 👍
En dat hebben ze zomaar beslist zonder overleg met de geleerden hier? Niet normaal hoor, zijn resultaten zijn veel te wisselvallig. Afgelopen race ook weer van P7 naar P10, waardeloos!














:+
 
Bo staat op P12 in de tussenstand en dat is ook wel zijn plek. Hij zit er vooral door heel constant puntjes te sprokkelen en nooit te vallen. Waarschijnlijk is dit wel het maximale en moeten we niet meer verwachten.
 
Lijkt er wel een beetje op dat Bo als alles klopt en het wat langer duurt, er toch wat meer snelheid in zit. Stel er zit volgend jaar nog een beetje meer in, dan is een podiumpje op Assen zo maar mogelijk. Ik heb nog niet het idee dat hij zn plafond al heeft bereikt. Maar met bovenstaande ben ik het zeker eens.
 
Ik ga mijn toilet bezoeken voor een half uurtje🙄,tot later🤔
Ik heb ook de gehele race op de toilet gezeten. En was gelukkig niet zwanger :+

Sitting Malin Akerman GIF by Chick Fight
 
Gezeur valt toch wel mee, er wordt alleen maar gesproken over teleurstelling. Het is toch zonde als je P7 kwalificeert, goed start en dit geen vervolg kan geven. P10 is zeker niet verkeerd, maar had gehoopt een plek van P7 of lager.

Welnee kijk , Bo is nu dan eindelijk een regelmatige top tiener en dat is voor nu heel mooi. Volgend jaar weer verder groeien naar regelmatig 8 met af en toe met wat geluk een podiumplaats.
 
Ja, 50 procent. In de 12 races tot nu toe 6 keer in de top 10 en 6 keer buiten de top 10 (waarvan twee buiten de punten).

Nog 8 races om het gemiddelde op te krikken. Fingers crossed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan