Bo Bendsneyder deel 2

Moto2 is de klasse waarin je meer progressie moet laten zien om door te stromen naar de GP.
|Naar mijn mening is komend seizoen Bo zn laatste kans, anders zie ik hem in de wss ( middenmoot ) terecht komen
Bo is al heel ver gekomen zonder miljoenen op zak. Jij draait t nu een beetje om
 
Koning Keizer Admiraal Abraham
Xavier Simeon
Hafizh Syahrin
Karel Abraham: twee keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 10e
Xavier Simeon: vier keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 7e
Hafizh Syahrin: drie keer Moto2-podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 9e
Bo Bendsneyder: geen Moto2 podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 14e, in het lopende seizoen.

Sure, de Tech3 en NTS machines waren geen topspul, maar heel bot gezegd... Da's Bo ook niet. :X
(Jaja, ik juich écht wel voor 'm hoor, wees maar niet bang. Denk gewoon niet dat-ie nog echt structureel verrassen gaat.)
 
Karel Abraham: twee keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 10e
Xavier Simeon: vier keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 7e
Hafizh Syahrin: drie keer Moto2-podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 9e
Bo Bendsneyder: geen Moto2 podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 14e, in het lopende seizoen.

Sure, de Tech3 en NTS machines waren geen topspul, maar heel bot gezegd... Da's Bo ook niet. :X
(Jaja, ik juich écht wel voor 'm hoor, wees maar niet bang. Denk gewoon niet dat-ie nog echt structureel verrassen gaat.)
Corsi, Manzi..... hoeveel seizoenen Moto2 en hoeveel podia?....
 
Karel Abraham: twee keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 10e
Xavier Simeon: vier keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 7e
Hafizh Syahrin: drie keer Moto2-podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 9e
Bo Bendsneyder: geen Moto2 podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 14e, in het lopende seizoen.

Sure, de Tech3 en NTS machines waren geen topspul, maar heel bot gezegd... Da's Bo ook niet. :X
(Jaja, ik juich écht wel voor 'm hoor, wees maar niet bang. Denk gewoon niet dat-ie nog echt structureel verrassen gaat.)
En Simeon 2 maal superstock kampioen
 
Karel Abraham: twee keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 10e
Xavier Simeon: vier keer Moto2-podium, inclusief één overwinning. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 7e
Hafizh Syahrin: drie keer Moto2-podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 9e
Bo Bendsneyder: geen Moto2 podium. Hoogste eindclassificatie in de Moto2: 14e, in het lopende seizoen.

Sure, de Tech3 en NTS machines waren geen topspul, maar heel bot gezegd... Da's Bo ook niet. :X
(Jaja, ik juich écht wel voor 'm hoor, wees maar niet bang. Denk gewoon niet dat-ie nog echt structureel verrassen gaat.)

Ik wilde er idd nog bij typen dat Bo niet persé meer talent heeft dan deze rakkers. Maar van deze genoemden is bekend dat ze mede MotoGP hebben gehaald omdat ze geld betaalden en mogelijk nationaliteit voordeel hebben genoten.
 
Koning Keizer Admiraal Abraham
Xavier Simeon
Hafizh Syahrin
2 daarvan ben ik het mee eens, Syahrin was volgens mij een nationaliteit dingetje.
Tito Rabat, Yonny hernandez had je ook nog toe kunnen voegen trouwens ;)

Maar of ze minder getalenteerd zijn dan Bo durf ik niet te zeggen
 
2 daarvan ben ik het mee eens, Syahrin was volgens mij een nationaliteit dingetje.
Tito Rabat, Yonny hernandez had je ook nog toe kunnen voegen trouwens ;)

Maar of ze minder getalenteerd zijn dan Bo durf ik niet te zeggen
Naja, Hernandez was in zn Pramac tijd nog wel oke en Rabat is wereldkampioen Moto2. Dus die heb ik er bewust uitgelaten.

Bo was Rookies kampioen en dus een jong talent. Later heeft ie dat vroege talent niet uit weten de bouwen helaas. Ondanks dat ie het in mijn ogen heel aardig doet.
 
Naja, Hernandez was in zn Pramac tijd nog wel oke en Rabat is wereldkampioen Moto2. Dus die heb ik er bewust uitgelaten.

Bo was Rookies kampioen en dus een jong talent. Later heeft ie dat vroege talent niet uit weten de bouwen helaas. Ondanks dat ie het in mijn ogen heel aardig doet.
Hoeveel rookie kampioenen hebben het gehaald tot in motogp ? Maar 1 denk ik , Zarco.
 
Nou, er komen wel wat meer rijders uit de RBR hoor.

Pedro Acosta was kampioen in 2020
Ai Ogura 5de in 2017
Joe Roberts
Cameron Beaubier
Lorenzo Savadori

En huidige MotoGP piloten:

Raul Fernandez, 2de in 2016
Fabio DiGia, 2de in 2015 (achter kampioen Bo Bendsneyder)
Jorge Martin, kampioen in 2014
Juan Mir, 2de in 2014
Darryn Binder 13de(!) in 2014
Bastianini, 4de in 2013
Brad Binder, 7de in 2011

En idd in 2007 Johann Zarco
 
Nou, er komen wel wat meer rijders uit de RBR hoor.

Pedro Acosta was kampioen in 2020
Ai Ogura 5de in 2017
Joe Roberts
Cameron Beaubier
Lorenzo Savadori

En huidige MotoGP piloten:

Raul Fernandez, 2de in 2016
Fabio DiGia, 2de in 2015 (achter kampioen Bo Bendsneyder)
Jorge Martin, kampioen in 2014
Juan Mir, 2de in 2014
Darryn Binder 13de(!) in 2014
Bastianini, 4de in 2013
Brad Binder, 7de in 2011

En idd in 2007 Johann Zarco
KAMPIOENEN, ik spreek niet over deelnemers.
 
Naja, Hernandez was in zn Pramac tijd nog wel oke en Rabat is wereldkampioen Moto2. Dus die heb ik er bewust uitgelaten.

Bo was Rookies kampioen en dus een jong talent. Later heeft ie dat vroege talent niet uit weten de bouwen helaas. Ondanks dat ie het in mijn ogen heel aardig doet.
Weet je wat mij opvalt van het hele lijstje ? Ze hebben allemaal iets bijzonders laten zien in de regen op een gp fiets.. behalve Bo dan :P

Ik vind trouwens ook dat Bo het wel aardig doet maar heb wel al enige tijd het idee dat dit de max is..
 
Weet je wat mij opvalt van het hele lijstje ? Ze hebben allemaal iets bijzonders laten zien in de regen op een gp fiets.. behalve Bo dan :P

Ik vind trouwens ook dat Bo het wel aardig doet maar heb wel al enige tijd het idee dat dit de max is..
Ik heb het idee dat er nog wel groei (mogelijk) is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan