Bo Bendsneyder Moto2 NTS RW Racing GP 2019 (en 2020)

Ik ben fan van Bo, maar voel me absoluut niet verplicht om aan zo'n actie mee te doen :N .
 
De donateurs die in het buitenland wonen, waaronder ik zelf, kunnen helaas niet via de talentboek pagina doneren, aangezien de betaalmethode uitsluitend geschikt is voor nederlandse banken.


Heb dit nagevraagd bij Racesport.nl , waarop mij werd geantwoord dat er meerder fans van Bo , woonachting in het buitenland, dit hebben aangekaart. Als alternatief kan de donatie rechtstreeks worden overgemaakt naar de rekening van RW Racing GP , met vermelding "Bo Bendsneyder support actie".

Rekeningnummer : NL48 INGB 0653 5034 82 t.n.v. RW Racing GP BV

Krijg je dit ook te zien op de talentenboek pagina?
 
Nee V Rossi 46, het is duidelijk iets wat de bedenkers van de pagina over het hoofd hebben gezien, ik heb het daarom specifiek nagevraagd bij Racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
Grappig detail is dat de meeste Bofans schreeuwers uit zn topic nog niet gemeld hebben... zo Nederlands :')

Overigens heb ik niks gedoneerd. En ga ik niet doen ook. Maar da's een andere discussie. De actie an sich vind ik leuk bedacht..maar zodra er op deze manier gewerkt moet worden :N
Zou Tet al gedoneerd hebben? :P

Ik heb al gedoneerd maar mochten we richting het einde van de deadline gaan en er dichtbij zijn, dan wil ik best een tweede donatie doen. Als we echter nog niet halverwege het streefbedrag zijn, dan houdt het op en moeten we concluderen dat het een groot deel van de Nederlandse wegracefans geen biet uitmaakt of er wel of niet een Nederlandse coureur in het MotoGP circus mee hobbelt.

Edit: en toch steekt dat. Als Aegerter het voor elkaar kan boksen in Zwitserland, waar de racecultuur nog kleiner is dan in Nederland, dan moet Bendsneyder het toch ook voor elkaar kunnen krijgen? Als hem het als RBRC kampioen en Moto3 podium finisher al niet lukt om mensen de knip te laten openen, hoe moet toekomstig talent dat dan doen? Is dat dan weer typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en afgeven op het kampioenschap omdat er geen Nederlanders aan meedoen, maar zodra zich een kans voordoet zo'n coureur (financieel) te helpen, kijkt men gauw weg en loopt door? Op het handjevol helden na dat al wel gedoneerd heeft natuurlijk! :t
 
Laatst bewerkt:
Edit: en toch steekt dat. Als Aegerter het voor elkaar kan boksen in Zwitserland, waar de racecultuur nog kleiner is dan in Nederland, dan moet Bendsneyder het toch ook voor elkaar kunnen krijgen? Als hem het als RBRC kampioen en Moto3 podium finisher al niet lukt om mensen de knip te laten openen, hoe moet toekomstig talent dat dan doen? Is dat dan weer typisch Nederlands voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en afgeven op het kampioenschap omdat er geen Nederlanders aan meedoen, maar zodra zich een kans voordoet zo'n coureur (financieel) te helpen, kijkt men gauw weg en loopt door? Op het handjevol helden na dat al wel gedoneerd heeft natuurlijk! :t

:}
 
Grappig detail is dat de meeste Bofans schreeuwers uit zn topic nog niet gemeld hebben... zo Nederlands :')

Overigens heb ik niks gedoneerd. En ga ik niet doen ook. Maar da's een andere discussie. De actie an sich vind ik leuk bedacht..maar zodra er op deze manier gewerkt moet worden :N

Ik moet zeggen dat ik een soortgelijke gedachte gehad heb, ik dacht: "Leuk, dan rijdt Bo volgend jaar misschien wel weer in de moto2, maar hebben we na dat jaar dan wéér zo'n actie nodig om hem aan het rijden te houden?"

Echter vindt ik het sneu voor Bo dat hij door de huidige situatie niet meer kan laten zien waar hij eventueel toe in staat is en daarom gun ik hem van harte dat hij volgend jaar alsnog een jaar kan leren en dat hij hopelijk mooie dingen kan laten zien :Y

Ik heb net gedoneerd en voor dat relatief kleine beetje geld wil ik Bo graag steunen, als meer mensen zo denken krijgt hij voor aankomend seizoen een kans om zich weer in de kijker te rijden en hebben we tóch een Nederlander in de GP's én heeft het ons allemaal niet veel gekost om hem daarmee te helpen!
 
Ik denk wel dat ik ga doneren....maar dat is pas op het einde .
Ik heb er een dubbel gevoel over , ik sta vol achter Bo en gun hem het allerbeste hoor maar wordt met die euro's ook de meneer Spaan mee betaald ???
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tijdje geleden een klein bedrag gestort via de crowdfunding van een fan.

Gewoon omdat ik denk dat Bo weer een absolute meerwaarde kan zijn in het MotoGP kampioenschap,
maar ook omdat ik het geweldig vind dat er een Nederlander meerijdt.


Wel hoop ik dat papa Bo, ook wanneer alles rond is, ons op de hoogte houdt van Bo's raceweekenden.
Vond ik altijd leuk om te lezen, toch inside info...


Kan bv Red Bull nog iets betekenen voor Bo?
 
Kan er tijdens de BSB niet gecollecteerd worden?
Daar komen motorsportliefhebbers.
 
Eigenlijk zijn we toch ook een raar volk: Als er weer een of andere goede doelen avond op tv is voor de zoveelste ramp of oorlog, dan trekken we massaal miljoenen uit, terwijl we inmiddels weten dat er een aanzienlijk deel van het bedrag nooit bij de slachtoffers uit komt. En als we een veel geringer bedrag bij elkaar moeten brengen om een van onze helden te helpen, dan houden we het geld in de knip. Zelfde voor onze multinationals. Die zullen Bo ook niet helpen. Zo jammer.
 
Eigenlijk zijn we toch ook een raar volk: Als er weer een of andere goede doelen avond op tv is voor de zoveelste ramp of oorlog, dan trekken we massaal miljoenen uit, terwijl we inmiddels weten dat er een aanzienlijk deel van het bedrag nooit bij de slachtoffers uit komt. En als we een veel geringer bedrag bij elkaar moeten brengen om een van onze helden te helpen, dan houden we het geld in de knip. Zelfde voor onze multinationals. Die zullen Bo ook niet helpen. Zo jammer.
:}
 
Ik denk wel dat ik ga doneren....maar dat is pas op het einde .
Ik heb er een dubbel gevoel over , ik sta vol achter Bo en gun hem het allerbeste hoor maar wordt met die euro's ook de meneer Spaan mee betaald ???

Die staat denk ik gewoon op de loonlijst; dus indirect wel.
 
Ik denk wel dat ik ga doneren....maar dat is pas op het einde .
Ik heb er een dubbel gevoel over , ik sta vol achter Bo en gun hem het allerbeste hoor maar wordt met die euro's ook de meneer Spaan mee betaald ???

Bekijk het zo:

Met jouw euro's komt Bo misschien bij het team te werken, Hans Spaan werkt er dan ook.
Zonder jouw euro's komt Bo niet bij het team te werken, maar blijft Hans gewoon aan.

Jouw euro's gaan geen effect hebben op Spaan en zijn salaris...
 
Eigenlijk zijn we toch ook een raar volk: Als er weer een of andere goede doelen avond op tv is voor de zoveelste ramp of oorlog, dan trekken we massaal miljoenen uit, terwijl we inmiddels weten dat er een aanzienlijk deel van het bedrag nooit bij de slachtoffers uit komt. En als we een veel geringer bedrag bij elkaar moeten brengen om een van onze helden te helpen, dan houden we het geld in de knip. Zelfde voor onze multinationals. Die zullen Bo ook niet helpen. Zo jammer.


Spreek voor jezelf...
Ik geef nada an dat soort dingen. Ik geef alleen aan Nederlandse doelen en ook alleen via de collectebus. De mensen die dat doen zetten zich imo ook echt er voor in. Op tv heb ik altijd het idee van..koop je schuld af en voel je goed.
Overigens geef ik ook alleen aan doelen die voor ziektes en dieren zijn. Dingen als Unicef achtig...zeker niet.
 
Ik denk wel dat ik ga doneren....maar dat is pas op het einde .
Ik heb er een dubbel gevoel over , ik sta vol achter Bo en gun hem het allerbeste hoor maar wordt met die euro's ook de meneer Spaan mee betaald ???

Op het einde? ik ga er niet vanuit dat de beslissing pas na deze actie gemaakt gaat worden :X . En hoe eerder anderen het idee hebben dat er veel mensen helpen, hoe makkelijker deze over de brug komen.

RW wilde het eigenlijk al bekend maken afgelopen maandag na Silverstone, enige haast bij "het gaat lukken" is wel geboden denk ik zo.

Maargoed, iedereen staat vrij om te doen wat en hoe die dit wil *O* :Y
 
Eigenlijk zijn we toch ook een raar volk: Als er weer een of andere goede doelen avond op tv is voor de zoveelste ramp of oorlog, dan trekken we massaal miljoenen uit, terwijl we inmiddels weten dat er een aanzienlijk deel van het bedrag nooit bij de slachtoffers uit komt. En als we een veel geringer bedrag bij elkaar moeten brengen om een van onze helden te helpen, dan houden we het geld in de knip. Zelfde voor onze multinationals. Die zullen Bo ook niet helpen. Zo jammer.

Dat is toch ook niet te vergelijken?

Hoeveel mensen kunnen zich nou identificeren met Bo? Hoe veel mensen kijken überhaupt naar de Moto2 in Nederland? Daarbij is de aandacht voor deze actie op landelijk niveau maar een schijntje als je het vergelijkt met een giro 555 actie. En dan nog een groot verschil; Het gaat hier om geld geven aan een individu die wegens omstandigheden (geen resultaten) zijn plekje moet afstaan aan een ander. In de motor/autosport is het normaal dat je een plekje kan 'kopen' door zelf mee te financieren. Zou je eens moeten proberen bij voetbal of tennis.

Ik gun Bo het beste en wellicht dat ik nog wat geld ga doneren, maar het is natuurlijk een compleet andere situatie dan bij een ramp scenario.
 
Crowdfundingsactie Bo Bendsneyder: ‘Het loopt voorspoedig maar we zijn er nog niet’

Vooral van de zin: "Partijen hebben echter wel besloten dat, indien het tekort te overzien is en de inschatting gemaakt kan worden dat dit tekort de komende maanden opgelost kan worden door de op dat moment reeele opties EN door samen de schouders er te blijven onder te zetten, met elkaar in zee te gaan." werd ik positief verrast en klinkt goed.
 
Daar ben ik stiekem ook wel vanuit gegaan. Met buitenlandse coureurs zouden ze alleen starten met een sluitende begroting, maar met een Nederlandse coureur mag het budget ook gaandeweg pas rond komen.
 
Crowdfundingsactie Bo Bendsneyder: ‘Het loopt voorspoedig maar we zijn er nog niet’

Vooral van de zin: "Partijen hebben echter wel besloten dat, indien het tekort te overzien is en de inschatting gemaakt kan worden dat dit tekort de komende maanden opgelost kan worden door de op dat moment reeele opties EN door samen de schouders er te blijven onder te zetten, met elkaar in zee te gaan." werd ik positief verrast en klinkt goed.

Dat klinkt inderdaad positief.
 
Crowdfundingsactie Bo Bendsneyder: ‘Het loopt voorspoedig maar we zijn er nog niet’

Vooral van de zin: "Partijen hebben echter wel besloten dat, indien het tekort te overzien is en de inschatting gemaakt kan worden dat dit tekort de komende maanden opgelost kan worden door de op dat moment reeele opties EN door samen de schouders er te blijven onder te zetten, met elkaar in zee te gaan." werd ik positief verrast en klinkt goed.

ach joh ze zijn allang rond, ze proberen het alleen spannend te houden om de kas nog wat beter te spekken :+ :P :P O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan