Bo Bendsneyder Moto2 NTS RW Racing GP 2019 (en 2020)

Wat gebeurt er eigenlijk met de centen als het doel niet gehaald wordt of wanneer Bo geen zitje krijgt bij NTS RW. Blijft het geld voor Bo beschikbaar? Wordt het teruggestort? Is het geld voor RW?
 
Laatst bewerkt:
Afgesproken met Bo dat ik daar dan van op vakantie mag :Y
 
Ik zeg: zet Bo op een fabrieksmachine en kijk wat het resulteert. Max Verstappen is ook zo begonnen en zie hoe goed ie het doet in de F1.
Mocht het positief uitvallen voor Bo komt het geld vanzelf en de sponsors zullen in de rij staan.
Wel triest dat een zeer welvarend land als ons land geen geld voor sponsoring in wil steken en hem op weg (lees:het circuit} wil helpen.
 
Ik zeg: zet Bo op een fabrieksmachine en kijk wat het resulteert. Max Verstappen is ook zo begonnen en zie hoe goed ie het doet in de F1.
Mocht het positief uitvallen voor Bo komt het geld vanzelf en de sponsors zullen in de rij staan.
Wel triest dat een zeer welvarend land als ons land geen geld voor sponsoring in wil steken en hem op weg (lees:het circuit} wil helpen.

Geen eerlijke vergelijking. Als je die vergelijking door wil trekken: Max werd kampioen in de Moto2 en ging zo door naar de MotoGP van de vierwielers. Mbt de sponsoring ben ik het met je eens. Maar dan in het algemeen, niet mbt het circuit.
 
Ik zeg: zet Bo op een fabrieksmachine en kijk wat het resulteert. Max Verstappen is ook zo begonnen en zie hoe goed ie het doet in de F1.
Mocht het positief uitvallen voor Bo komt het geld vanzelf en de sponsors zullen in de rij staan.
Wel triest dat een zeer welvarend land als ons land geen geld voor sponsoring in wil steken en hem op weg (lees:het circuit} wil helpen.
Hoezo fabrieksmachine? Die zijn er niet in de Moto2. In de Moto 3 reed hij wel op het beste materiaal of anders gezegt het beste team, direct verbonden aan KTM. Echt potten kon Bo niet breken, niet slecht maar ook niet echt goed kwa presentaties.
 
Niet mee eens.
1e jaar moto3 en 2x podium gehaald.
Zijn er bij die het slechter doen....

2e jaar moto3 was minder, maar de KTM was dat ook, tov de Honda.
Wel zijn teammaat verslagen.

Dit jaar vallen de resultaten tegen.
Dat kan diverse oorzaken hebben, maar die weet ik niet.
Wel doet zijn teammaat het een stuk beter en dat is nooit goed.
 
Bwoah. Zie een Marcel Schrotter. Rijdt 4 jaar anoniem mee en nu ineens constant van voren. Volgens mij hebben 9 van de 10 rijders in de Moto2 een leerjaar (of 2) nodig voordat ze echt kunnen meedoen.

Alleen dat geduld he... (En die zak met geld...)
 
Bwoah. Zie een Marcel Schrotter. Rijdt 4 jaar anoniem mee en nu ineens constant van voren. Volgens mij hebben 9 van de 10 rijders in de Moto2 een leerjaar (of 2) nodig voordat ze echt kunnen meedoen.

Alleen dat geduld he... (En die zak met geld...)
Schrötter heeft het ook niet altijd makkelijk gehad, financieel. Ik kan mij herinneren dat er jaren geleden het verhaal rondging dat zijn grootmoeder haar auto aan hem had gedoneerd om te verkopen om weer een paar duizend euro bij elkaar te kunnen harken. :P
 
Waarom lezen we dat dan niet over Bo?
Neem een krantenwijk in de winter...vakken vullen bij jumbo. En stop zo alles erin..niet uitgaan..geen vakantie nemen. Tis allemaal niet zo moeilijk.

Ik weet de reacties nog toen een zeker iemand in Moto3 kerstbomen ging verkopen :') . En een krantenwijk. Ik zie het voor me, krijg je om de haverklap de melding dat het komende weekend de krant niet wordt bezorgd ivm sportactiviteit elders..... :+

Maar een stukje initiatief hierin van de vaste fans? Autowas-activiteiten of lege flessen inzameling?
 
Waarom lezen we dat dan niet over Bo?
Neem een krantenwijk in de winter...vakken vullen bij jumbo. En stop zo alles erin..niet uitgaan..geen vakantie nemen. Tis allemaal niet zo moeilijk.


Ik bied hem € 500,- voor zn ford transit custom, moet ie wel zelf die stickers er af halen
 
Wordt er bijgehouden wie er allemaal gestort hebben, zodat mensen die wel naar de TT gaan maar geen geld hebben gestort daarop aangesproken kunnen worden?
 
Wordt er bijgehouden wie er allemaal gestort hebben, zodat mensen die wel naar de TT gaan maar geen geld hebben gestort daarop aangesproken kunnen worden?

Ja zeker, betaling gaat via irisscan. En toegang op Assen ook. Zo wordt iedereen die niet betaald heeft automatisch gedetecteerd en krijgt een fatale stroomstoot en wordt afgevoerd.
 
Wordt er bijgehouden wie er allemaal gestort hebben, zodat mensen die wel naar de TT gaan maar geen geld hebben gestort daarop aangesproken kunnen worden?

En waar zou dat op slaan? Als dat zou gebeuren zou ik vooral niet Doneren..

Overigens vind ik het prima als het circuit 1 tot 3 euro per kaartje afstaat of verhoogd om dat dan aan een kansrijke Nederlandse courreur te geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan