Bo Bendsneyder Moto2 NTS RW Racing GP 2019 (en 2020)

En waar zou dat op slaan? Als dat zou gebeuren zou ik vooral niet Doneren..

Overigens vind ik het prima als het circuit 1 tot 3 euro per kaartje afstaat of verhoogd om dat dan aan een kansrijke Nederlandse courreur te geven.

Mmm , een kansrijke Nederlandse coureur ???? Dan moet je wel meer afstaan , verhogen per kaartje dan een paar euro`s . Je zou dan bijna het hele deelnemersveld moeten omkopen. _O-
 
Mmm , een kansrijke Nederlandse coureur ???? Dan moet je wel meer afstaan , verhogen per kaartje dan een paar euro`s . Je zou dan bijna het hele deelnemersveld moeten omkopen. _O-

wat een achterlijke reactie , Bo is ontzettend snel en als je bekijkt wat andere ''top'' talenten hebben gepresteerd in hun eerste jaar doet Bo het totaal niet slecht.
het zit hem dit jaar gewoon niet mee , hopen dat volgende jaar gewoon een stuk makkelijker gaat.
 
wat een achterlijke reactie , Bo is ontzettend snel en als je bekijkt wat andere ''top'' talenten hebben gepresteerd in hun eerste jaar doet Bo het totaal niet slecht.
het zit hem dit jaar gewoon niet mee , hopen dat volgende jaar gewoon een stuk makkelijker gaat.

Inderdaad dat mag je hopen , en ik hoop ook dat het een achterlijke reactie van mij was.
Maar ben er bang voor. '(
 
Ligt het aan mij, of is de berichtgeving omtrent de prestaties van Bo in san Marino heel summier op racesport?

Ben hele verklaringen gewend, nu alleen vermelding van zn positie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan