Bo Bendsneyder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is al de zoveelste keer. Iemand moet het hem toch wel influisteren? Volgens mij kan hij het prima alleen.
Nou ja, gaaaaassss!!!
 
Gisteren was ik heel blij met Bo z'n p8. Het is niet wereldschokkend, dus dan heb je hier niet zoveel woorden neer te zetten. Maar 12 plekken kwijt omdat-ie, niet voor de eerste keer dit seizoen, te langzaam rijdt tijdens de trainingen, is eeuwig zonde én niet zo slim. Ik kan het niet helpen om dan binnensmonds toch wat scheldwoorden te verzinnen. :X B|

Nou ja, hopen op een redelijke inhaalwedstrijd dan op het moeilijke Valencia, en 'gewoon' weer punten pakken. Maak van de race dan maar een mooi eind aan een heel, heel bijzonder seizoen. :Y *O*
 
Bo z'n race gaat niet zo best, vergeleken met zijn teamgenoot. Binder valt terug naar p20 (waar Bo startte dus) en staat nu weer derde - Bo is nauwelijks opgeschoten. Wat mij betreft is het goede nieuws dan maar dat het nog véééél beter kan, en dat Bo volgend jaar die tijd ook gewoon krijgt om dat te laten zien! :Y
 
Fietsje is er goed genoeg voor maar dat is bekend. Waarschijnlijk toch nog punten voor Bo en dan op naar volgend seizoen waar ik wel erg benieuwd ben of hij deze lijn kan doorzetten en zich prominenter kan laten zien.
 
Bo z'n race gaat niet zo best, vergeleken met zijn teamgenoot. Binder valt terug naar p20 (waar Bo startte dus) en staat nu weer derde - Bo is nauwelijks opgeschoten. Wat mij betreft is het goede nieuws dan maar dat het nog véééél beter kan, en dat Bo volgend jaar die tijd ook gewoon krijgt om dat te laten zien! :Y
Volgend jaar heeft hij die tijd niet denk ik. Dan moet hij er staan. Dan kun je niet met deze plekken aankomen.
 
Bo reed heel sterk in de laatste 7 ronde ongeveer. Zat 3 seconden achter p14, maar rijdt dat dicht en pakt toch een mooie p13!

78 punten in je debuut seizoen met 2 podiums, ik zeg super gedaan! Op naar 2017!
 
Bo reed heel sterk in de laatste 7 ronde ongeveer. Zat 3 seconden achter p14, maar rijdt dat dicht en pakt toch een mooie p13!

78 punten in je debuut seizoen met 2 podiums, ik zeg super gedaan! Op naar 2017!


Zo is dat! Dat deed onze wereld kampioen niet in zijn eerste jaar! Misschien niet helemaal fair, ik weet niet meer of de motor toen van het zelfde nivo was als nu de motor in vergelijk met de concurrentie?
 
Even seizoen 2016 resumeren:

-Slechte kwalificaties
-Waardeloze race opbouw
-Kan niet mee komen met de rest
-Geen progressie
-Geen podiumplekken
-Waardeloze interviews met waardeloos Engels


















:+ Geniet van een welverdiende vakantie en veel succes volgend seizoen Bo!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan