Bobbels op mijn band

Hallo
Het moet eerst nog zomer worden hoor. _O- :] *D :+
Pepernoten hoe kom je er op? |( :r
 
En nog niemand komt er op het idee om dit serieuze issue bij de oorzaak aan te pakken?

Gewoon DOORRIJDEN

winterstalling is voor heameau's met bobbels in de broek en die komen dan ook in de band :X
 
Hallo
Het moet eerst nog zomer worden hoor. _O- :] *D :+
Pepernoten hoe kom je er op? |( :r

Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen klapte zijn band.
Hij moest toen gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.

Hij kwam bij een dorpje,
en zei tegen de smid:
“Ik geloof dat er in mijn achterband
een pepernootje zit!”

De smit moest toen lachen,
en plakte zijn band.
Hij kan nu weer fietsen
door heel Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap ook niet waarom iedereen altijd nieuwe lucht koopt.. :?

Ik koop zelf altijd 2e hands op marktplaats, echt ik doe dit al jaren en heb nooit problemen gehad.

2e hands lucht is ook veel lichter dan nieuwe lucht, dus deze zal ook nooit van zn leven naar beneden zakken.
 
Je kunt de volgende keer een extra ventiel laten plaatsen, wanneer je dan beide ventielen tegen elkaar open zet kun je dus ventileren, werk echt super.
 
Je kan ook doen wat ik altijd doe.

Ik laat mijn motor altijd aanstaan in de winter. Dus de motor op de bok, blok laten draaien en in z'n 2 zetten (in z'n 1 draait je wiel niet snel genoeg om het probleem van de bobbels te voorkomen).

Nu ben ik vorig jaar achter 2 problemen gekomen welke ik afgelopen winter wel had opgelost.

Het eerste probleem is je uitlaatgassen. Ik heb vorig jaar een nieuw konijn voor mijn vriendin moeten kopen omdat deze overleden was aan de CO2 die zich had opgehoopt in de schuur. Dit jaar had ik dus een afzuiger geplaatst met een slang naar m'n uitlaat toe. Probleem opgelost en het nieuwe konijn heeft de winter overleefd.