Bobber pics, deel 2

Momenteel rijd ik zelf op een Zx6r, maar redelijk wat choppers mogen rijden dit seizoen, waaronder de 1500 intruder van m'n pa. maar het eenvoudige van een bobber vind ik zo te gek,
Dat ikk zelf eigenlijk wel dolgraag aan een bobbertje wil beginnen, alleen ben niet de grootste techneut die hier rondloopt. Daarom wilde ik eigenlijk beginnen met een goedkope Suzuki LS650 oid, ander stuurtje erop, achterkant mooi strak maken en dan eens zien wat het wordt.

iemand hier met wat tips en/of tricks?
 
Momenteel rijd ik zelf op een Zx6r, maar redelijk wat choppers mogen rijden dit seizoen, waaronder de 1500 intruder van m'n pa. maar het eenvoudige van een bobber vind ik zo te gek,
Dat ikk zelf eigenlijk wel dolgraag aan een bobbertje wil beginnen, alleen ben niet de grootste techneut die hier rondloopt. Daarom wilde ik eigenlijk beginnen met een goedkope Suzuki LS650 oid, ander stuurtje erop, achterkant mooi strak maken en dan eens zien wat het wordt.

iemand hier met wat tips en/of tricks?


LS650 kopen en beginnen.
Al doende leert men.
 
Momenteel rijd ik zelf op een Zx6r, maar redelijk wat choppers mogen rijden dit seizoen, waaronder de 1500 intruder van m'n pa. maar het eenvoudige van een bobber vind ik zo te gek,
Dat ikk zelf eigenlijk wel dolgraag aan een bobbertje wil beginnen, alleen ben niet de grootste techneut die hier rondloopt. Daarom wilde ik eigenlijk beginnen met een goedkope Suzuki LS650 oid, ander stuurtje erop, achterkant mooi strak maken en dan eens zien wat het wordt.

iemand hier met wat tips en/of tricks?

Benzinekraan wisselen met een maunueele ipv een vacuüm.
Harley demper past ook 1 op 1.
 
LS650 kopen en beginnen.
Al doende leert men.


Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Zoek een goedkoop ding en gewoon beginnen. Maar ga wel eerst effe bij de LS-boys langs voor wat info want zover ik weet is er vanaf een bepaald bouwjaar een aanpassing in het blok (smering dacht ik) wat 'm betrouwbaarder maakt.
 
Ok thnks voor de snelle tips allemaal, ik wil eigenlijk zsm opzoek naar een goedkoop exemplaar en dan maar is kijken wat ik er van kan maken haha
 
Dit is mijn 'work in progress'. Gaat mss niet volledig een 'bobber' worden maar ben wat aan het prutsen.
Momenteel ligt het even stil aangezien we net een huisje gekocht hebben en ik daar redelijk wat verbouwingswerken aan heb.

en Mynameisbob, ik ben ook helemaal niet technisch aangelegd maar idd gewoon proberen. En als je specifieke vragen hebt, kan je altijd terecht op het forum hier...

full

full

full
 
Momenteel rijd ik zelf op een Zx6r, maar redelijk wat choppers mogen rijden dit seizoen, waaronder de 1500 intruder van m'n pa. maar het eenvoudige van een bobber vind ik zo te gek,
Dat ikk zelf eigenlijk wel dolgraag aan een bobbertje wil beginnen, alleen ben niet de grootste techneut die hier rondloopt. Daarom wilde ik eigenlijk beginnen met een goedkope Suzuki LS650 oid, ander stuurtje erop, achterkant mooi strak maken en dan eens zien wat het wordt.

iemand hier met wat tips en/of tricks?

Inderdaad gewoon doen,en al doende leert men...
Mijn zwager en ik hadden ook nog nooit echt serieus gesleuteld toen we bedachten om een Shadow VT600 te gaan verbouwen...
En gewoon de gok gewaagd,en dan krijg je dit...

Before

11453212966_8056c23a1e_z.jpg


And After...

9693615954_a644717d96_z.jpg


En zo zag de mijne eruit...

11453108725_d4c676d918_z.jpg


Ik zou zeggen gewoon doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan