bobber

gekko69

Rookie
22 sep 2009
11
0
berlaar heikant
hoi ik ben steven en ik ben van belgie en al een tijt,je hier aan het rond kijken
ik wil nu zelf een bobber gaan bouwen ik heb een honda cb 550 ik dacht van 1974

het moet een hardtale worden met een 250/40/18 voor de achterband
en een dubelen ketting ik ga alles zelf bouwen ik ben nu de kader aan het aan passen
maar ik weet nog niet of ik deze ga houwden of zelf een kader ga maaken
ik ben ook van plan om de nafttangk zelf te maaken ale proberen he

alle reaksies zijn welkom goede of slechte ik hoor het graag ik zal proberen om straks
fotos te plaasen van wat ik al gedaan heb en van mijn garage

greetz steven
 
Ik zou die CB heel laten.Das een heel mooie motor zoals ie is.En een bobber wordt dat toch nooit.
Heb je een Panhead hardtail voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
hoi de honda was een vrak als ik hem heb gekocht ik heb 125 euro voor ge geven daar heb je niet veel voor he dit is een motor om te leren hoe het moet zo dat ik met de tijt een andere kan maaken en leren uit de fouwten die ik hier heb gemaakt

het zal zeker geen bobber worden maar ik wist niet hoe het te noemen mischien moet ik het een andere naam geven ( honda hardtale projekt )

ik hoop dat er niet te veel op mijn schrijf fouwten gelet word wand daar ben ik niet zo goet in ik ben beter met mijn handen

bedangkt voor de reakcies
greetz steven
 
Wat maakt het uit hoe je schrijft, laat maar zien wat je kan met je handen. Veel leuker ook. Je kunt op Internet heel veel voorbeelden vinden van hardtail CB'tjes, daar kan je misschien een idee op doen waar je heen wil met die CB. Veel succes en plezier bij het bouwen en laat hier af en toe wat zien. Moet je wel tegen een beetje botte kritiek kunnen, maar we bedoelen het goed.
 
wat hei zij

cb750bobber2yn2.jpg


19c1601d689896958100ca9b5777ec3429051eda.pjpg
 
mercie voor de reacties en de fotos ik dengk dat ik er ook al een stuk of 100 fotos op mij pc staan heb

hoi hondahielke ik zal zo veel mogelijk blijven posten en kritiek moet er zijn he en heel leerzaam zo leerde de mensen kennen weet er iemand hoe ik fotos moet verkleine
wand ze zijn te groot

greetz steven
 
@pskyo_sharky, die eerste is toch eentje van de Salinas boys of vergis ik mij?

Hij is toch zo mooi :9~ :9~

Heb net op hun site gekeken, hij is het ! Hij staat ook nog te koop, voor 32.500,-- dollar; dus hedenavond even vragen of ze thuis al iets weten voor St. Nicolaas en/of Kerstmis voor mij, want ik weet het nu wel ;) ;)
Zal wel iets te duur zijn, het budget wat we uitgeven is aangepast :j :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan