Bobines 929rr roestig

Blade929rr

MF'er
7 mrt 2007
85
16
Beste MFers,

Nadat ik onder andere nieuwe bougies heb gemonteerd. Loopt de motor niet mooi op 4 cilinders. Ik heb de rubbers van de bobines eraf gehaald en ik zie dat de binnenkant helemaal verroest is. Ook zijn de veertjes die erin zitten naar binnen gedrukt en komen niet terug 1 is zelfs door geroest.
Ik heb ze al een beetje schoongemaakt maar ben bang dat ze niet genoeg contact maken en daardoor geen of slecht vonk geven. De oude bougies zijn ook totaal veroest bovenop. Heeft iemand nog een goed setje bobines liggen toevallig?
Ik hoor het wel.

Bvd!
 
Laatst bewerkt:
De 929 heeft volgens mij nog losse bobines met bougiekabels en doppen. Als ik jou zo hoor zijn de bougiekabels verrot. Je kan deze even doormeten met de multimeter om te kijken of ze nog goed contact maken en de juiste weerstandswaarde heb en, anders zou ik de bougiedop en kabel vervangen. Deze kan je uit de bobine draaien. De bobine zit aan het frame van je motor vast, je hebt 1 bobine voor elke 2 cilinders. 2 bobines in totaal.
 
De 929 heeft volgens mij nog losse bobines met bougiekabels en doppen. Als ik jou zo hoor zijn de bougiekabels verrot. Je kan deze even doormeten met de multimeter om te kijken of ze nog goed contact maken en de juiste weerstandswaarde heb en, anders zou ik de bougiedop en kabel vervangen. Deze kan je uit de bobine draaien. De bobine zit aan het frame van je motor vast, je hebt 1 bobine voor elke 2 cilinders. 2 bobines in totaal.
Nee dat is niet het geval ik heb 4 bobines geen kabels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan