Bobines voor thundercat/fzr 400 rr

matjeR1

Die hard MF'er
10 aug 2003
536
0
Enschede
Hey,

Ik ben op zoek naar een stel bobines van een thundercat of een fzr 400 rr.
Heb in het weekend gereden op croix en in de vierde sessie is er een bobine kapot gegaan geen vermogen meer :(
Nu mijn vraag is er nog iemand die een stel bobines heeft liggen voor boven genoemde fietsen???????
Het zou ook nog van een fzr600r mogen zijn :Y :Y

Alvast bedankt.

MatjeR1
 
He Martin!

Alles goed? Achterbrug zit er mooi in??(foto..) Ik heb ook nog een stel bobine's liggen alleen zijn ze van een fzr 1000...
 
He Martin!

Alles goed? Achterbrug zit er mooi in??(foto..) Ik heb ook nog een stel bobine's liggen alleen zijn ze van een fzr 1000...

Hey Radjatoe,
Heb nog even een moment aan jou gedacht.
hoeveel wil je eigelijk voor de bobines hebben??????
Heb ik ook nog een vraagje aan jou,heb jij mischien die buis nog wat door de achterbrug heen loopt??????heb nu de buis van de 400 erin zitten werkt wel maar zou handig zijn als ik die er ook bij heb :Y :Y :Y
De ombouw is prima gelukt tis een hele andere motor geworden :} :} :} :} sturen als een scheermes.

full


Mail me anders even je foonnr
 
Hee Martin...ziet er goed uit!!

euhm buis?? ik denk het wel, ik heb het hoofdframe nog liggen...ik zal wel ff kijken...

bobines stuur ik je toe voor 25 euro, ok?
 
Prima doe maar :Y :Y :Y
zal je vanavond even mijn gegevens mailen,kijk ook even of je de buis nog hebt dan maak je me helemaal blij.
Maar ik wil ze ook wel even komen halen,tis mooi weer :]
 
mag ook, maar ik kan via mijn werk de dingen verzenden, kost mij niets.... :Y

Als jij me gegevens mailt naar het mailadres uit mijn profiel komt het helemaal in orde
 
Oke je hebt mail :Y :Y :Y :Y

Zou je ze wel snel op kunnen sturen????? wil de 14 weer naar croix :Y :Y :Y :Y
Daarom is even snel ophalen beter,nu eerst geld overmaken wachten wachten opsturen en dan eindelijk :] :] :] :] ;)
 
u heeft mail, als alles meezit (TPG) heb je ze woensdag thuis..wij hebben nl op ons werk 24-uurs zending *O* en dat buisje waar je het over hebt, hoe lang groot/klein dik dun is het(foto??)? Ik ga vanavond naar de schuur (opruimen B| ) en dan neem ik alles voor je mee en verzend het dinsdag.
 
U heeft ook mail :)

Woensdag is prima kan ik alles rustig opbouwen en testen.
Leuk werk de schuur opruimen suc6 *D :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan