Boblbe-e rugzak

Wsam

Rookie
31 aug 2009
8
0
Ik verkoop mijn Boblbe-e rugzak. Hij is nog geen maand oud. Ik verkoop hem omdat ik hem nodig had voor mijn spullen droog te houden maar heb een redelijk zwaar ongeluk gehad en ga nu een auto kopen.

Er is een klein beetje schade aan de zak (van het ongeluk) gewoon wat krassen.
ziet er erger uit op de foto ;)
nieuwprijs is 235€
Hij mag weg voor 145 of een goed bod
12457_169148994557_758904557_2633209_7848185_n.jpg

12457_169149289557_758904557_2633214_6112391_n.jpg


Indien interesse sms naar 0494/85 68 08 of email naar willems.samuel@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Ik had er zelf niet echt een idee van, wat denk je dat ik ervoor moet vragen?
 
't is een tweedehandsje met schade, dus met de helft van de nieuwprijs mag je al heel blij zijn, denk ik.
 
in dat geval zal ik er voorlopig 145€ voor vragen en elk goed bod
 
zou je een foto willen plaatsen van de rugzijde en de bovenkant?
Ben misschien wel geïnteresseerd, maar ken het merk/type niet.

past er een helm in?

R
 
de rest is in perfecte staat, eig volledig in perfecte staat buiten die kras. een helm zal niet in de zak passen (in geen enkele van dit model) maar er is wel een netje voor in optie. kost 15€ ofzo, ik heb het niet.
Ik zal vlug de foto's nemen

edit: de foto's, wel genomen met Iphone
12457_170044709557_758904557_2639976_453167_n.jpg

12457_170045279557_758904557_2639978_6157565_n.jpg

12457_170045979557_758904557_2639984_4412941_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is dat gips het gevolg van het ongeluk? Vast wel.........
Ik heb zelf vorig met twee verbrijzelde polsen 6 weken lang in het gips gezeten als het gevolg van een highsider.......en dacht toen "Dat word nooit meer motor rijden, laat ik maar een auto aanschaffen!"
Maar wonder boven wonder kan ik toch weer rijden.....
Dus als ik jou was zou ik die rugzak lekker zelf houden en ff afwachten hoe je hersteld!


Waarom vertel ik dit eigenlijk? :?
 
kickje..

maarrr.. je laat je toch door een ongelukje niet uit het veld slaan joh! gewoon rustig afwachten en weer opstappen :Y
 
Ik heb eens zitten neuzen op internet en wil je bij deze een reeel bod doen doen op de beschadigde rugzak.
Nieuw kost deze 220 euro. Bod van mij wegens de schade is 75 euro.
 
schade = krasjes dus de prijs is wel wat laag eh
daarvoor hou ik hem bij :D

en dat is 1van de gevolgen, ik weet donderdag waar ik overal voor onder het mes moet. ik heb mss een operatie nodig aan de pols (vijsje) en aan de elleboog en knie :s

Wanneer ik er weer volledig bovenop ben koop ik mss een Duc 996 als mooi weer moto want elke dag rijden zoals met de R6 doe ik niet meer
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de vraagprijs redelijk in verhouding is met de "schade".
dus ik ga hem niet weggeven voor 90€, voorlopig gaat hij naar een vriend die hem meer kan gebruiken tot iemand een mooi bod doet of ik weer een moto heb.
Ik dacht dat ik redelijk was in vraagprijs maar ik ben niet gek eh ;)
 
hmmm, wel een mooi ding, maar 230 voor een rugzak vindt ik eigenlijk al onbegrijpelijk..... en ik moet eerlijk zeggen 145 voor een beschadigde vind ik ook nog steeds te veel.

Erg jammer dat mijn eigen motor rugzak gejat is, pracht ding, maarja.

suc6 met de verkoop of weer opstappen.
 
nha iemand die er om verlegen zit die ziet de waarde van deze rug tas wel in. ook met krassen. zo niet dan kun je een nieuwe halen voor een dikke 220 euro.
 
Dan gaat het idd over.
Ik verkoop zelf onderdelen en ben al blij als mensen 2e hands spullen kopen voor de helft van het geld.
Als er dan schade op zit krijg je er meestal nog minder voor.
Vandaar mijn berekening.
Succes met de verkoop.
:W
 
ik zie het niet zo, mijn vraagprijs is eerder een heel mooie korting.
Ik zou hem willen bespreken moest ik daar iemand mee kunnen blij maken maar dit is echt te weinig.

Maar ik heb er al iemand mee blij gemaakt. Een vriend gaat er mee rondrijden. Daaraan heb ik veel meer plezier dan te moeten leven dat ik hem heb moeten verkopen na een kleine 2 maand voor zo'n lage prijs
 
Laatst bewerkt:
ik zie het niet zo, mijn vraagprijs is eerder een heel mooie korting.
Ik zou hem willen bespreken moest ik daar iemand mee kunnen blij maken maar dit is echt te weinig.

Maar ik heb er al iemand mee blij gemaakt. Een vriend gaat er mee rondrijden. Daaraan heb ik veel meer plezier dan te moeten leven dat ik hem heb moeten verkopen na een kleine 2 maand voor zo'n lage prijs


dit is 'n mooie korting.. magoe, gelukkig heb je er nu tijdelijk iemand anders blij mee gemaakt.. en dat gevoel is onbetaalbaar :')

hmmm, wel een mooi ding, maar 230 voor een rugzak vindt ik eigenlijk al onbegrijpelijk..... en ik moet eerlijk zeggen 145 voor een beschadigde vind ik ook nog steeds te veel.

Erg jammer dat mijn eigen motor rugzak gejat is, pracht ding, maarja.

suc6 met de verkoop of weer opstappen.

230 gaat nog, maar dit vindt ik schofterig :o

de alu en carbon versie.. :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan