Bocht A1 -> A10 gefreesd!!

Snarfman

MF veteraan
13 okt 2002
2.127
2
Tussen een paar vaarten
Vanochtend verrassing! Zonder waarschuwing blijkt de bocht van de A1 naar de A10 gefreesd te zijn en zijn er zodoende langsgroeven ontstaan. Let op en pas je snelheid aan.
 
Heb ondertussen 0900-8844 gebeld en het wordt doorgegeven. Zit op mijn werk via mijn PDA te surfen en dat is redelijk lastig om ook de site van de MAG te benaderen. BTW: het is de bocht van A1 naar ring A10 Zuid.
 
En dat is net zo'n lekkere bocht om een beetje vlotter
dan anders te nemen...

(Gaan ze daar dan ook van die paranoide borden plaatsen als
ze klaar zijn met het asfalt?)
 
Vanochtend verrassing! Zonder waarschuwing blijkt de bocht van de A1 naar de A10 gefreesd te zijn
er zijn er 2....
die lekkere linker richting A10 zuid of die veel te lange naar de zeeburgertunnel?

(uche... kzie het in je latere post.... zondu... nu maar hopen op nog beter asfalt... heerlijke bocht!)
 
hmm ja aparte borden daarzo. Dus je hebt geen slechte lsd trip als je die borden ziet. Ik weet niet wat daar gevaarlijker is, die borden of de bocht :?


En dat is net zo'n lekkere bocht om een beetje vlotter
dan anders te nemen...

(Gaan ze daar dan ook van die paranoide borden plaatsen als
ze klaar zijn met het asfalt?)
 
From : <meldpunt-verkeer@mag-nl.org>
Sent : Tuesday, November 2, 2004 10:30 AM
To : yzf600rtonup@hotmail.com ()
Subject : Bedankt voor uw Melding gevaarlijke wegsituatie


Op Dinsdag, November 2, 2004 at 10:30:11 heeft u een
`Melding gevaarlijke wegsituatie` geplaatst en verzonden.

Uw melding is in behandeling genomen. U ontvangt binnenkort een email van ons
over de stand van zaken.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
MAG Werkgroep Verkeer
Andra van Deelen
meldpunt-verkeer@mag-nl.org
http://www.mag-nl.org

direct respons

En nou maar duimen dat er :] niemand het aan den lijve ondervindt...
 
Na een lange dag weer thuis. Ga morgen kijken wat de situatie is terplekke. Ton bedankt voor het melden en laat weten hoe snel er gereageerd wordt. Ben benieuwd hoe snel dit soort meldingen tot actie leiden.
 
Misschien een idee om ff de wegbeheerder op de hoogte te stellen......kan ie borden plaatsen, misschien een snellere oplossing...
 
Misschien een idee om ff de wegbeheerder op de hoogte te stellen......kan ie borden plaatsen, misschien een snellere oplossing...

Vervelende is dat je soms eerst dan moet uitzoeken wie de beheerder is. Ik neem aan dat het in dit geval rijkswaterstaat is. Politie vind ik dan een logische stap. Zij weten veelal wat er speelt en kunnen zelf ook direct maatregelen nemen en hebben veel betere contacten met de beheerder; kunnen hem bovendien sommeren aanpassingen uit te voeren.

Denk trouwens dat het met de ZOAB te maken kan hebben. Anderhalve week geleden ging ik op zondag naar de motor RAI en stond er in die bocht een auto in het gras met politie erbij. reden: uit de bocht gevlogen. Vandaag hoorde ik van een collega dat hij van het weekend reinigingsauto's daar bezig had gezien om het ZOAB schoon te maken. Wellicht is gebleken dat het ZOAB toch niet meer stroef genoeg was en dat zo snel mogelijk de deklaag vervangen moest worden. Feit: gisteren (maandag) niets aan de hand en vandaag een afgefreesde toplaag.
 
(..) Ton bedankt voor het melden en laat weten hoe snel er gereageerd wordt. Ben benieuwd hoe snel dit soort meldingen tot actie leiden.
Geen zweet, mede'polderboer' 8-) .
Zal iedereen op de hoogte houden en ook iedereen op het hart blijven drukken op te letten daar.

Donderdag donder ik er weer langs op mijn donderse poes, zal 's avonds laat na thuiskomst wel melden wat en hoe, indien nog noodzakeijk.
 
@Snarfman, vandaag ook nog het einde (of is 't nu 't begin :? ) van de A1 :] gereden, richting A10?
Langsgroeven verdwenen?
Borden geplaatst?

Of?

Update ons indien mogelijk / noodzakelijk.
 
Heh, word het mode, om te gaan schaven en geen borden neer te zetten?

kom vandaag de hoofdweg van m'n wijk op
blijkt de hele pestzooi gefreesd te zijn :( :( :(
Tuiurlijk geen ruk te zien behalve het "50"bord wat er al jaren hangt
heel grappig, ik wou net de buitenbocht in om een auto in te halen

Had vééél leuker geweest als ze dit hadden gedaan terwijl het NOG kouder was
dan kon ik m'n motor bij elkaar rapen :( :( :( :(
 
@Snarfman, vandaag ook nog het einde (of is 't nu 't begin :? ) van de A1 :] gereden, richting A10?
Langsgroeven verdwenen?
Borden geplaatst?

Of?

Update ons indien mogelijk / noodzakelijk.

Tot mijn stomme verbazing zag ik idd geen groef meer... er lag gewoon al een nieuwe deklaag... die jongens hebben hard gewerkt :} Wel zag ik links van de bocht een bord staan met de tekst 'Langsgroeven'. Vond het een beetje lullig om nu te bellen: 'bord staat er voor niets' ;) :+

De melding kan wat mij betreft ingetrokken worden... had dit niet verwacht... en als ze het zo snel kunnen mogen ze wat mij betreft wel meer delen van de ring snel aanpassen want het wegdek is op behoorlijk wat plaatsen slecht.
 
Tot mijn stomme verbazing zag ik idd geen groef meer... er lag gewoon al een nieuwe deklaag... die jongens hebben hard gewerkt :} Wel zag ik links van de bocht een bord staan met de tekst 'Langsgroeven'. Vond het een beetje lullig om nu te bellen: 'bord staat er voor niets' ;) :+

De melding kan wat mij betreft ingetrokken worden... had dit niet verwacht... en als ze het zo snel kunnen mogen ze wat mij betreft wel meer delen van de ring snel aanpassen want het wegdek is op behoorlijk wat plaatsen slecht.
Je hebt toch wel de MAG gewaarschuwd?

Indien nee, ik doe het zo, en indien ja, ik doe het toch.
 
Je hebt toch wel de MAG gewaarschuwd?
Wat heeft dat nou voor nut? Ze zijn daar elke nacht bezig. Wordt heus wel weer 'goedgemaakt'. En ze sluiten steeds de banen af met rode kruisjes boven de weg. Zo is dat ook het geval van de A1 richting Noord.

Ter info voor de mensen die niet in deze buurt wonen. Ze gaan alle knelpunten in die omgeving aanpakken de komende maanden (jaren?). Zo ook de A10-A2 en A9-A2.
 
Laatst bewerkt:
E-mail naar de MAG gestuurd, leek me sowieso wel zo netjes om te melden dat de gemeldde, gevaarlijke situatie niet meer extra gevaarlijk is.



Ik heb gelukkig ook niets gehoord dat er hierdoor daar ongevallen veroorzaakt zijn.
 
Heh, word het mode, om te gaan schaven en geen borden neer te zetten?

kom vandaag de hoofdweg van m'n wijk op
blijkt de hele pestzooi gefreesd te zijn :( :( :(
Tuiurlijk geen ruk te zien behalve het "50"bord wat er al jaren hangt
heel grappig, ik wou net de buitenbocht in om een auto in te halen

Had vééél leuker geweest als ze dit hadden gedaan terwijl het NOG kouder was
dan kon ik m'n motor bij elkaar rapen :( :( :( :(
Heb je dit al gemeld hier: MAG meldpunt verkeerssituaties?
 
Wat heeft dat nou voor nut? Ze zijn daar elke nacht bezig. Wordt heus wel weer 'goedgemaakt'. En ze sluiten steeds de banen af met rode kruisjes boven de weg. Zo is dat ook het geval van de A1 richting Noord.

Ter info voor de mensen die niet in deze buurt wonen. Ze gaan alle knelpunten in die omgeving aanpakken de komende maanden (jaren?). Zo ook de A10-A2 en A9-A2.

Dit keer waren er geen rode kruizen of echte waarschuwingen. En dan zijn groeven (en extra diep bij de wegmarkering) vervelend tijdens het file-rijden.

Waar heb je trouwens de info vandaan voor de werkzaamheden. Ik had wat rondgeneusd bij rijkswaterstaat maar niets gevonden. Wel handig om te weten wanneer ze welke stukken aanpakken.
 
Ik had van de week ook het idee dat ze op de A10 zelf iets met de deklaag gedaan hadden.
Laat ze nu eerst maar eens wat aan die spoorvorming in de bocht van de A1 naar de A6 doen!
 
Dit keer waren er geen rode kruizen of echte waarschuwingen. En dan zijn groeven (en extra diep bij de wegmarkering) vervelend tijdens het file-rijden.

Waar heb je trouwens de info vandaan voor de werkzaamheden. Ik had wat rondgeneusd bij rijkswaterstaat maar niets gevonden. Wel handig om te weten wanneer ze welke stukken aanpakken.
Des te meer reden om borden paraat te hebben en te zorgen dat het voor alle weggebruikers veilig blijft.

De bocht A1-A10 is inderdaad voorzien van een nieuwe toplaag, vanmiddag zelf gezien.

Wat er bij A6-A1 en A10-A4 aan de hand is weet ik ook niet, ik dacht laatst verkeerde bandnespanning te hebben, want ik kon het met de beste wil v/d wereld niet wijten aan aloolgebruik mijnerzijds, TOEN... O-)
 
Ik blijf die spoorvorming in de bocht van de A1 naar de A6 verdomd gevaarlijk vinden. Het stuk van de A9 (ikea) richting A2 Utrecht is ook al zo link, gaten, spoorcorming, laat ze daar eerst eens wat aan doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan