Bocht A10 naar de A9

80? dat deed ik met nat weer joh...dus das nog niet echt super hard...
tussen de 110 en 125 per uur...

vroeger op me blackbird ging ik daar altijd lekker door heen....maar mag ik je erop wijzen dat deze bochten levensgevaarlijk....
zijn al verschillende mensen gevallen daar, zover ik weet een paar dodelijke zelfs...

dus kijk maar uit daaro...

succes :)

:^
 
beetje een kutbocht zeg maar, geen idee hoe hard ik er doorheen ga, maar dat weet ik eigenlijk nooit, ik kijk niet zo vaak op mijn teller.



ik krijg wel regelmatig post uit leeuwarden, daar zit geloof ik iemand die af en toe kijkt hoe hard ik rij, en stuurt dan een brief met de ter plaatse behaalde snelheid
 
beetje een kutbocht zeg maar, geen idee hoe hard ik er doorheen ga, maar dat weet ik eigenlijk nooit, ik kijk niet zo vaak op mijn teller.



ik krijg wel regelmatig post uit leeuwarden, daar zit geloof ik iemand die af en toe kijkt hoe hard ik rij, en stuurt dan een brief met de ter plaatse behaalde snelheid

:+
Je moet die trnasponder ook van je motor afhalen als je circuit hebt gereden ;)
 
Als jij nou met je supersport die bocht met 100 kan nemen en de 'politie man' ziet dat, kan je daar dan een bon voor krijgen??? Je mag toch 100 op dat stuk? Je overtreed niet de snelheidsregels.

of het verstandig is, daar kan de 'politie man' en jij nog over discusieren.
 
Als de 'politie man' vind dat jij roekeloos bezig bent, kan ie je altijd een 'artikel 5' geven. Dus ook als je niet te hard rijdt...

Maar ben het wel met bovenstaanden eens, je kan beter ergens anders experimenteren met bochtjes... vangrails zijn hard... :(

Als jij nou met je supersport die bocht met 100 kan nemen en de 'politie man' ziet dat, kan je daar dan een bon voor krijgen??? Je mag toch 100 op dat stuk? Je overtreed niet de snelheidsregels.

of het verstandig is, daar kan de 'politie man' en jij nog over discusieren.
 
HAHAHAHAHHA! Idd! BLIK OP DE WEG! *D :}

Een Arosa !! :X die is nog kleiner dan een Panda.... egnie dat dat een BODW kar is.... zowiezo geen Plisie-auto

full
 
Volgens mij heeft de Arosa reeks geen Cupra. Kheb zelf de Leon Topsport, de Leon range en de Ibiza serie heeft volgens mij alleen een Cupra.

En de auto zag er niet uitgebouwd uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan