bocht insturen met BMW R1100R

doprioni

Rookie
27 aug 2006
1
0
amersfoort
Ik wil misschien een BMW R1100R kopen. Heb vandaag een proefrit op één gemaakt. Had het gevoel dat bij het nemen van een bocht met 15-20km/h, de motor de neiging had sterk naar links te trekken bij een bocht naar links en sterk naar rechts bij een bocht naar rechts. Op rechte stukken leek hij wel te sporen. Verder hoor ik verhalen over schokkerig rijgedrag bij lage toeren. Is dit te verhelpen? De motor waar ik interesse in heb komt uit mei '99.
 
Ik wil misschien een BMW R1100R kopen. Heb vandaag een proefrit op één gemaakt. Had het gevoel dat bij het nemen van een bocht met 15-20km/h, de motor de neiging had sterk naar links te trekken bij een bocht naar links en sterk naar rechts bij een bocht naar rechts. Op rechte stukken leek hij wel te sporen. Verder hoor ik verhalen over schokkerig rijgedrag bij lage toeren. Is dit te verhelpen? De motor waar ik interesse in heb komt uit mei '99.

Hoi,

Heb zelf net een R1150R uit 2003 en kom van een Yamaha Vmax...

Het gevoel:
"Had het gevoel dat bij het nemen van een bocht met 15-20km/h, de motor de neiging had sterk naar links te trekken bij een bocht naar links en sterk naar rechts bij een bocht naar rechts."

Herken ik dus wel, maar went snel genoeg hoor.

"Verder hoor ik verhalen over schokkerig rijgedrag bij lage toeren."

Dat herken ik niet, veel succes

Grtzz.
Charles
 
Terug
Bovenaan Onderaan