Ik weet dat er al veel topics hierover gaan, maar ik kon nou niet echt een antwoord op mijn vraag vinden.
Ik ben aan het oefenen met het nemen van bochten en heb zelf een beetje het idee dak op de grens zit. Maar niets is minder waar, als ik naar mijn banden kijk heb ik nog zeker een paar milimeter "schaamrand" over. Het lijkt mij dat dit betekend dat ik nog wel verder kan. Als ik naar foto's kijk van bijv de achterband van Paulr1, dan zie ik dat zelfs het uiterste randje geruld is. En bij een aantal gaan zelfs de steppies eraan.
Als ik een bochtneem (bijv een oprit van de snelweg) en ik kijk goed door de bocht, dan heb ik het gevoel dat ik echt niet harder/schuiner door de bocht kan.
Waar moet je nu precies kijken in de bocht? Hoe weet je nu tot hoever je motor kan gaan. Wat is de zithouding waramee je het hardst door de bocht kan?
Ik rijd een thundercat met dunlop D207 eronder
Ik ben aan het oefenen met het nemen van bochten en heb zelf een beetje het idee dak op de grens zit. Maar niets is minder waar, als ik naar mijn banden kijk heb ik nog zeker een paar milimeter "schaamrand" over. Het lijkt mij dat dit betekend dat ik nog wel verder kan. Als ik naar foto's kijk van bijv de achterband van Paulr1, dan zie ik dat zelfs het uiterste randje geruld is. En bij een aantal gaan zelfs de steppies eraan.
Als ik een bochtneem (bijv een oprit van de snelweg) en ik kijk goed door de bocht, dan heb ik het gevoel dat ik echt niet harder/schuiner door de bocht kan.
Waar moet je nu precies kijken in de bocht? Hoe weet je nu tot hoever je motor kan gaan. Wat is de zithouding waramee je het hardst door de bocht kan?
Ik rijd een thundercat met dunlop D207 eronder