Bochtentechniek

Hahaha nou toen was ie inderdaad wel even onstabiel ja!!

Maar daar kwam weinig techniek bij kijken op dat moment. Redden wat er te redden valt _O-
Gewoon rechtdoor,door het gras,niet remmen,en hopla,het asfalt weer op 8-)

Nordschleife= geld weggooien :)
 
Maar jezelf helemaal lam zuipen is ook geld weggooien.
Dan gooi ik het liever weg op de nordschleife ;)
Ik denk meer dat hij bedoeld 'als je de glimmende kant niet boven houdt.' ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar jezelf helemaal lam zuipen is ook geld weggooien.
Dan gooi ik het liever weg op de nordschleife ;)





Ik denk meer dat hij bedoeld 'als je de glimmende kant niet boven houdt.' ;)

Nee, ik bedoel,ruim 22 km en 72 bochten,leer je nooit in enkele ronden,zelf niet in 10 ronden a ,wat is het nu? 25 euro per ronde= duur. :') en na 10 minuten ben je klaar.
Dan nog die altijd aanwezige auto's,je kunt bijna geen 1 bocht lekker insturen :N

Ik geef er in ieder geval weinig om,en sinds ik circuitdagen neem en zo pas echt aan mijn bochtentechniek kan werken,trekt heel de nordschleife me niet meer(om zelf te rijden dan :) ).
Voor de rest is en blijft het een unieke baan :Y
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik bedoel,ruim 22 km en 72 bochten,leer je nooit in enkele ronden,zelf niet in 10 ronden a ,wat is het nu? 25 euro per ronde= duur. :') en na 10 minuten ben je klaar.
Dan nog die altijd aanwezige auto's,je kunt bijna geen 1 bocht lekker insturen :N

Ik geef er in ieder geval weinig om,en sinds ik circuitdagen neem en zo pas echt aan mijn bochtentechniek kan werken,trekt heel de nordschleife me niet meer(om zelf te rijden dan :) ).
Voor de rest is en blijft het een unieke baan :Y

Heb je wel gelijk in. Denk ook dat ik over 5 jaar terug kijk op de norscheleife en denk " wtf deed ik daar". Voor nu is het gewoon heel leuk en blijft spannend. Lekker een dagje duitsland en een rondje ring voor huiswaarts te gaan. Hoort er een beetje bij nu.
 
Heb je wel gelijk in. Denk ook dat ik over 5 jaar terug kijk op de norscheleife en denk " wtf deed ik daar". Voor nu is het gewoon heel leuk en blijft spannend. Lekker een dagje duitsland en een rondje ring voor huiswaarts te gaan. Hoort er een beetje bij nu.

Dat doe ik regelmatig,maar dan er omheen :)
Lekker gaan bikken in adenau bij de ring,kijken naar "de zotjes" ( :+ ) die weer zo nodig moeten en dan een dag later weer een dagje spa :9~ ,zolder :P of mettet :9 boeken.

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan