Bochtje links, maar dat iets te hard..

Grondspeling is gewoon niet super op een SS had je wrsch. niet eens je stepjes aan de grond gehat.
 
Grondspeling is gewoon niet super op een SS had je wrsch. niet eens je stepjes aan de grond gehat.

Euhm.... Niet helemaal. CBF600, SV650S & F800ST konden minder schuin. (Ik laat even de NTV weg, want dat is geen vergelijk... :P )

Als ik hier met de stepjes aan de grond ga, zit ik op de rand van de band, soms wipt ie erover en soms net niet. Dus veel marge is er ook niet meer 8-)

EDIT:
De F800ST reed ik mijn middenbok aan de rond, na de stepjes... Ik maar denken dat BMW het goed gemaakt had O-)
 
Laatst bewerkt:
Die cyl kop beschermers kan je ook bij de BMW dealer halen. Ik dacht iets van €110 oder so etwas..lief heft ze er ook opzitten. Ook goed voor als je m 's neerlegd :)
 
Edit Meangreengirl: Spam niet quoten aub. ]


ubbthreads.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Euhm.... Niet helemaal. CBF600, SV650S & F800ST konden minder schuin. (Ik laat even de NTV weg, want dat is geen vergelijk... :P )

Als ik hier met de stepjes aan de grond ga, zit ik op de rand van de band, soms wipt ie erover en soms net niet. Dus veel marge is er ook niet meer 8-)

EDIT:
De F800ST reed ik mijn middenbok aan de rond, na de stepjes... Ik maar denk dat BMW het goed gemaakt had O-)
Voorgaande motoren wel? :')
 
ga je dit serieus als gebruikschade raporteren???

lijkt me eerder onjuist gebruik van de motor eigenlijk, ben bang dat de verzekering/leasemaatschapij dat ook zo gaat zien


Net zoiets als bovenhoofdse schade met een huur auto (vrachtwagentje).
En er zal ook een eigen risico zijn.

Kennis leverde ook een leaseauto in, er was €2000,- "gebruiksschade " door onjuist gebruik.
 
Minder schuin gaan of een sportievere motor kopen.
of.... een setje hyperpro veren.
Met alleen een hyperpro achterveer heb ik mijn Triumph Tiger 1050 omgetoverd van een wezenloze asfaltschraper tot een sportieve motor met grenzeloze grondspeling.
Het zit hem in het feit dat de motor onder hellingshoek flink in de veren gedrukt wordt.
Kijk maar eens naar een foto van een schuinliggende motor.
 
Laatst bewerkt:
Dus, ik afgelopen week lekker aan het rijden :]
Komt er een bochtje links aan,.... eerst stepje aan de grond. Uiteindelijk mijn knie, deze snel weer binnen gehaald (ik heb textiel aan O-) ) en toen wat meer:

Ik vraag me af wat de dealer gaat zeggen _O- [afbeelding]
Toen je de bocht uitkwam zat je opeens op een bmw?
denk dat de dealer gewoon een rekening uit gaat schrijven voor 'meer werk'
:+
 
Minder schuin gaan of een sportievere motor kopen.
of.... een setje hyperpro veren.
Met alleen een hyperpro achterveer heb ik mijn Triumph Tiger 1050 omgetoverd van een wezenloze asfaltschraper tot een sportieve motor met grenzeloze grondspeling.
Het zit hem in het feit dat de motor onder hellingshoek flink in de veren gedrukt wordt.
Kijk maar eens naar een foto van een schuinliggende motor.

Volgende keer als ik dit soort truukjes ga doen eerst even de ESA goed instellen, dat werkt wrs ook wel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan