Bochtje links, maar dat iets te hard..

elgringo

Die hard MF'er
11 jun 2006
802
1
Den Bosch
Dus, ik afgelopen week lekker aan het rijden :]
Komt er een bochtje links aan,.... eerst stepje aan de grond. Uiteindelijk mijn knie, deze snel weer binnen gehaald (ik heb textiel aan O-) ) en toen wat meer:

Ik vraag me af wat de dealer gaat zeggen _O-
full
 
Dus, ik afgelopen week lekker aan het rijden :]
Komt er een bochtje links aan,.... eerst stepje aan de grond. Uiteindelijk mijn knie, deze snel weer binnen gehaald (ik heb textiel aan O-) ) en toen wat meer:

Ik vraag me af wat de dealer gaat zeggen _O- [afbeelding]

Dealer print een rekening uit, denk ik.
 
Dat doet de dealer idd, maar ik ga hem niet betalen :W Dit is gebruikerschade en gaat door naar de lease maatschappij 8-)

sliders voor de zuigers cilinders ( :P ) ? Klinkt goed. Alleen kan ik dan minder schuin :/
 
Laatst bewerkt:
Als jij je zuiger aan de grond rijd heb je goed je best gedaan en serieus blokschade maar paar krasjes op je kop ziet er idd wel stoer uit
 
ga je dit serieus als gebruikschade raporteren???

lijkt me eerder onjuist gebruik van de motor eigenlijk, ben bang dat de verzekering/leasemaatschapij dat ook zo gaat zien
 
ga je dit serieus als gebruikschade raporteren???

lijkt me eerder onjuist gebruik van de motor eigenlijk, ben bang dat de verzekering/leasemaatschapij dat ook zo gaat zien

Ik dacht er eigenlijk aan om er gewoon niets mee te doen en lekker te laten zitten. :Y
 
dat klinkt al weer wat beter

mischien toch slidertjes erop doen? lijkt me niet dat zo'n klepdeksel oneindig dik iss :P
 
ga je dit serieus als gebruikschade raporteren???

lijkt me eerder onjuist gebruik van de motor eigenlijk, ben bang dat de verzekering/leasemaatschapij dat ook zo gaat zien
^^ Dat dus. Dit zullen ze hetzelfde behandelen als krassen op je autospiegel omdat je langs de vangrail geschraapt bent. Geen idee of je er eigen risico over gaat betalen, dat zal aan het contract liggen.
 
Meeste lease maatschappijen hebben limieten aan wat telt als gebruikersschade en wat niet. Bij auto's mag een deukje bijvoorbeeld niet groter zijn dan een 1 euro muntstuk etc. Geen id wat het voor motoren zou zijn maar of ze dit onder gebruikersschade scharen?

Ik hoop het voor je, anders krijg je een pittige rekening na het inleveren :)
 
Meeste lease maatschappijen hebben limieten aan wat telt als gebruikersschade en wat niet. Bij auto's mag een deukje bijvoorbeeld niet groter zijn dan een 1 euro muntstuk etc. Geen id wat het voor motoren zou zijn maar of ze dit onder gebruikersschade scharen?

Ik hoop het voor je, anders krijg je een pittige rekening na het inleveren :)


Nee hoor, max 137 euro :)
 
En waar kun je deze shoppen?

http://search.ascycles.com/motorcycle/Cylinder%20Cover (eerste link)die ik vond dus geen idee of het duur of goedkoop is
even naar beneden voor de juiste dingen, rond de 140 dollar geloof ik.
moeten ook wel ergens anders te krijgen zijn lijkt me
 
http://search.ascycles.com/motorcycle/Cylinder%20Cover (eerste link)die ik vond dus geen idee of het duur of goedkoop is
even naar beneden voor de juiste dingen, rond de 140 dollar geloof ik.
moeten ook wel ergens anders te krijgen zijn lijkt me

bakker framebouw in Heerhugowaard heeft volgens mij voor de HP2 cup allerlei sliders en ander racespul gemaakt
 
Nou moet je op gaan passen met zo`n boxer, als je nog verder gaat tilt ie z`n achterwiel op in de bocht en lig je op de grond. Ik heb `t zien gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan