Boek gezocht: Jan Thiel, de meester van de tweetakten

Status
Niet open voor verdere reacties.

melandri

MF'er
18 sep 2003
199
6
Amstelveen
Ik zoek dit boek, het lijkt alsof het in het Italiaans ooit is uitgegeven:

IL MAESTRO DEL DUE TEMPI. COME VINCERE 49 MONDIALI​



Maar in Italie is het nergens te krijgen en de NL versie....betwijfel of die er ooit is gekomen. Weet iemand hier meer van? Ik zou het dolgraag willen hebben en lezen nl

Bedankt!
 
Google search doet wonderen. Ik vond er echt meerdere in het Italiaans en Nederlands. Nu heb ik ze natuurlijk geen van allen gebeld of gemaild met de vraag of ze daadwerkelijk op voorraad zijn, maar dat terzijde.

Zoekend op:

IL MAESTRO DEL DUE TEMPI. COME VINCERE 49 MONDIALI

De meester van de tweetakten. Hoe win je 49 wereldkampioenschappen
 
Google search doet wonderen. Ik vond er echt meerdere in het Italiaans en Nederlands. Nu heb ik ze natuurlijk geen van allen gebeld of gemaild met de vraag of ze daadwerkelijk op voorraad zijn, maar dat terzijde.

Zoekend op:

IL MAESTRO DEL DUE TEMPI. COME VINCERE 49 MONDIALI

De meester van de tweetakten. Hoe win je 49 wereldkampioenschappen
Ja daar ben ik ook mee begonnen, maar de NL versie staat op Belgische site die niet reageren om mail. De rest staat op Italiaanse sites maar nergens is ie beschikbaar. Nu is dat Italiaans leuk en kan het ook wel redelijk lezen, maar in het NL heeft het echt mijn voorkeur.
 
Leuk, een digitaal exemplaar zou ik zeker even willen inzien.
Vele jaren geleden gezien dat Jan Thiel op een internet forum zat en derden zijn woorden op het forum aan het betwisten waren.
Gewoon als "thuis theoretische knutselsmurf" tegen de god "aller tweetakt tuning" Jan Thiel in gaan. _O-
 
Die bestaat in het Nederlands, ik heb hem zelf. Het was volgens mij wel een beperkte oplage en enigszins beperkt vertaald.
Isbn 978-88-7586-694-5
 

Bijlagen

  • IMG_20240103_223734.jpg
    IMG_20240103_223734.jpg
    211,6 KB · Weergaven: 0
Mocht het boek ergens te bestellen zijn hoor ik het graag,alleen Italiaans is voor mij geen optie..
 
Ik heb er mailtje gestuurd, inderdaad Engels verkrijgbaar
Voor Nederlandse versie kun je op wachtlijst
 
Hoeveel zou die er nodig hebben voor een Nederlandse versie? :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan