boerin in jeep kijkt niet uit (vfr800 total loss)

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
vandaag wilde ik met raimo (met zijn rsv-mille)naar het circuit van zolder gaan , echter was het op de weg van st-oedenrode naar Best al bekeken binnen 10 minuten !

wat geburd er namelijk , een tegenligger met een jeep slaat voor ons (ik dus voorop) links af en geeft geen voorrang.Met alles vro cursussen van de wereld had ik het niet kunnen redden en heb me met 70 a 90km per uur er onderuit geremd in de bocht.

zie foto's (inc rosbief foto's)


full



18-7-04

shit, het klopt dus toch !
heel mijn lijf doet zeer , mijn linkerarm kan ik nauwlijks gebruiken omdat mijn schouder enorm zeer doet :(
ik hoop dat het morgen beter is en wat zal ik mijn uitzicht naar buiten (waar mijn VFR onder het afdak stond) toch missen ;(
 
Laatst bewerkt:
balen Maarten, maar je bent er zelf redelijk goed vanaf gekomen.
Veel succes met de afhandeling

En er zat toch geen MF-sticker op :+ :+
 
Shit voor je man :( Ziet er pijnlijk uit. Sterkte met je herstel en de afhandeling.

Had je geen beschermende kleding aan?
 
volgende x toch ma beschermende kleertjes aantrekke

ma is wel kut joh
sterkte met opbouwe en je schaafwondjes


ik had gewoon handschoenen aan (het gaat er echt door hoor!) een prima jack met protectors en inderdaad een spijkerbroek |( |( |(

maarten
 
Is mooi klote! Succes met de hele afwikkeling. Gelukkig valt de lichamelijke schade nog mee als ik het zo zie. Sterkte!
 
Dat is dus weer zwaar kut voor je.

Je hebt die jeep toch wel geraakt hoop ik?

Anders kan het best weer een lang verhaal worden met die verzekeringsmaatschappijen.
 
Er zijn foto's en getuigen; dat telt.
Niet goed gekeken en/of voorspeld; DE oorzaak van veel botsingen.
Je had eigenlijk even een minuutje roerloos moeten blijven liggen om de schuldige diepe zorg te laten voelen.
 
verschikkelijk man,die motor ;( gelukkig ben je er niet in gedoken,maar is echt zonde zeg ,hopen dat het snel afgehandeld is ,en dat je snel weer kan :]
 
:(
Het belangrijkste is dat je er zelf redelijk goed vanaf bent gekomen. Maar mijn god, wat een oppermuts. Zeker zo een van:

full


"Ik ben toch groot en sterk en jij kan me niks maken!" B|

Succes met de verdere afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan