Boete #4 binnen voor dit jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Na 3 voor snelheid is nu nummer 4 binnen.

Deze werd verkregen nadat we met 3 man op de ring A10 met redelijke snelheid(ca 180 km/u) een agent op weg naar huis hadden gepasseerd.
Dit terwijl een van ons op zijn achterwiel reed.
Deze agent nu in burger is ons gevolgd naar het huis van een van ons drie-en.
Heeft daar zijn collega's verwittigd van hoe,wat,waar.

Nu konden ze alleen niet bewijzen wie er op zijn achterwiel reed en hoe hard we officieel gereden hebben(geen offi meting kunnen doen),dus kreeg ik als enige een bekeuring voor het niet bij me hebben van mijn papieren...

Mijn vraag is nu:

1- In hoeverre kan ik dat aanvechten gezien de motor op slot en stil stond op het moment van aankomen van de agent in burger en de agenten in dienst en gezien het feit dat je voor een stilstaand voertuig waar je je op dat moment niet op bevind geen papieren hoeft te kunnen tonen lijkt mij?

2- Ze hebben op de bekeuring mijn "voorvoegsels" verkeerd gespeld(3 letters waarvan er 1 totaal niet klopt),vervalt de bekeuring dan ook?*

*Gezien bekeuringen ook vervallen bij verkeerde straatnamen,tijdstippen,data etc...

Just wondering... O-)
 
Redelijke snelheid 180km/u...en nog eentje op het achterwiel!!!
Heb je daarvoor gestudeerd of ben je zo achterlijk geboren?
Weer 1 van de vele roepers hier op dit forum en nu drijft de stront langs zijn billen. Gewoon je rijbewijs een jaartje inleveren en hopen dat je daarmee wat verstand krijgt want bij het uitdelen daarvan heb je blijkbaar niet op de eerste rij gestaan...
t'Ja, ik weet het...moraalridder hé? Weet je wat ik verder nog weet? Mijn broek is proper...8-
 
Redelijke snelheid 180km/u...en nog eentje op het achterwiel!!!
Heb je daarvoor gestudeerd of ben je zo achterlijk geboren?
Weer 1 van de vele roepers hier op dit forum en nu drijft de stront langs zijn billen. Gewoon je rijbewijs een jaartje inleveren en hopen dat je daarmee wat verstand krijgt want bij het uitdelen daarvan heb je blijkbaar niet op de eerste rij gestaan...
t'Ja, ik weet het...moraalridder hé? Weet je wat ik verder nog weet? Mijn broek is proper...8-


Jochie leer toch eens te genieten van het leven..en denk om je bloeddruk ;) :+

enne voor 28 pleuro schijt ik niet in mijn broek mijn waarde...

:P

Op zaterdag 28 juni 2003 20:15 schreef webtech het volgende:
Is klote voor je:

Maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen en niet lopen piepen!


i will,i will maar als er door een foutje van hun kant er ondervandaan gekomen kan worden is het alleen maar meegenomen niet.. ;)
 
Laatst bewerkt:

Is al de 2e klootreply van jou die ik tegenkom vandaag Scaniapiloot.
Ik had je al lang een ban gegeven en je richting Scaniaforum geschopt.
Zie: wheelie's tijdens rit naar tt


Dat ze de letters verkeerd hebben gespeld is geen reden dat het ongeldig zou moeten zijn. Laatst nog gelezen op de site van het OM. Jammer.
 
Is al de 2e klootreply van jou die ik tegenkom vandaag Scaniapiloot.
Ik had je al lang een ban gegeven en je richting Scaniaforum geschopt.
Zie: wheelie's tijdens rit naar tt


Dat ze de letters verkeerd hebben gespeld is geen reden dat het ongeldig zou moeten zijn. Laatst nog gelezen op de site van het OM. Jammer.

Mja hij kent schijnbaar het verschil niet tusen je mening verkondigen,beargumenteren en iemand uitschelden/flamen en een mening opdwingen.. :+

Maar als het idd zo is,dan is het jammer en zal ik de boete gewoon betalen.. :)
 
Jochie leer toch eens te genieten van het leven..en denk om je bloeddruk

enne voor 28 pleuro schijt ik niet in mijn broek mijn waarde...


Jochie? Hahahaha, ik was al van de schoolbanken af toen jij het levenslicht zag en jij gaat het me leren? Toch lief van jou om aan mijn bloeddruk te denken, maar...de jouwe heeft weldra misschien wel wat meer controle nodig, het is maar een hint...
Neen, je schijt inderdaad niet in je broek, je zit hier alleen bijna te grienen...
Mensen als jij maken mijn leven funny, is net zoiets als "de leukste thuis".
Wat het echter nog leuker maakt voor mij en vele anderen is te weten dat er meer en meer opgetreden wordt tegen individuen als jij. Wanneer ze al die rijbewijzen op een hoopje gooien en in de fik steken dan kan de "gewone" mens terug gebruik maken van de openbare weg.
Wie zegt jou dat het, na de 3 voorgaande keren, nu 28 euro zal zijn, fluister het eens in mijn oor? Persoonlijk hoop ik dat het je niets kost, maar wel dat je rijbewijs een jaartje van eigenaar verandert...
 
Op zaterdag 28 juni 2003 20:37 schreef F@zertje het volgende:
:X :X :X

laat ook maar het is een trucker

Ik ook :+

Zo zie je maar weer zelfs truckers onderling... :X :P

Op zaterdag 28 juni 2003 20:38 schreef Scania 124G het volgende:
Jochie leer toch eens te genieten van het leven..en denk om je bloeddruk

enne voor 28 pleuro schijt ik niet in mijn broek mijn waarde...


Jochie? Hahahaha, ik was al van de schoolbanken af toen jij het levenslicht zag en jij gaat het me leren? Toch lief van jou om aan mijn bloeddruk te denken, maar...de jouwe heeft weldra misschien wel wat meer controle nodig, het is maar een hint...

Fysieke bedreigingen via het internet?! :+


Neen, je schijt inderdaad niet in je broek, je zit hier alleen bijna te grienen...
Mensen als jij maken mijn leven funny, is net zoiets als "de leukste thuis".
Wat het echter nog leuker maakt voor mij en vele anderen is te weten dat er meer en meer opgetreden wordt tegen individuen als jij. Wanneer ze al die rijbewijzen op een hoopje gooien en in de fik steken dan kan de "gewone" mens terug gebruik maken van de openbare weg.

Als jij model staat voor de "gewone" mens kunnen ze maar beter het motor rijden afschaffen,wat een aggresiviteit,wat een zelfbeheersing,wat een manier van communiceren...etc..etc..


Wie zegt jou dat het, na de 3 voorgaande keren, nu 28 euro zal zijn,


jij hebt dus overduidelijk nog nooit een boete gehad,ter verduidelijking de 3 boetes waren voor snelheid(+20,+18 en +5 km/u te hard op de snelweg[100km/u max]Jezus wat ben ik toch een snelheidsduivel!!!~~!1/// en deze boete is voor papieren,dat is HEEL wat anders.

fluister het eens in mijn oor?

Wa?!

Persoonlijk hoop ik dat het je niets kost


Dank u.. :)


, maar wel dat je rijbewijs een jaartje van eigenaar verandert...

Mwa voor het niet bij me hebben van papieren?! beetje te streng lijkt mij...

Als je wil discusieren wil ik dit best via mail ofzo doen hoor:

mightyviruz@hotmail.com

Hoeven we dit forum niet zo te benadelen.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mja hij kent schijnbaar het verschil niet tusen je mening verkondigen,beargumenteren en iemand uitschelden/flamen en een mening opdwingen.. :+

Maar als het idd zo is,dan is het jammer en zal ik de boete gewoon betalen.. :)

Stond een tijdje geleden in de moto73 ook een brief van iemand die een bekeuring had gekregen, terwijl die helemaal niet te hard had gereden. Das op zich niet zo erg maar de locatie van de bekeuring reed ie ook nooit langs op de weg naar zijn werk, hebben ze dus gewoon de locatie aangepast. Uiteindelijk mocht hij gaan bewijzen dat hij nooit op die plekken geweest kon zijn op het genoemde tijdstip.

Hoe dan ook, als het nou om je rijbewijs gaat OK. Maar voor 28 euro zou ik lekker betalen en blij zijn dat je alles nog mag houden. :)
 
Je ken ook zeggen dat een van jullie circus acrobaat is en in de ring ook altijd op zijn fiets op 1 wiel moet rijden ;-)

Maar effe ontopic:
Pas als opsp ambtenaren fouten gaan maken met merk/type/kenteken dan wil er nog wel eens sucsesvol bezwaar aangetekend worden.
Maar als ik je verhaal zo lees is het wel een HELE overijverige agent geweest!
 
Jochie leer toch eens te genieten van het leven..en denk om je bloeddruk

enne voor 28 pleuro schijt ik niet in mijn broek mijn waarde...


Jochie? Hahahaha, ik was al van de schoolbanken af toen jij het levenslicht zag en jij gaat het me leren? Toch lief van jou om aan mijn bloeddruk te denken, maar...de jouwe heeft weldra misschien wel wat meer controle nodig, het is maar een hint...
Neen, je schijt inderdaad niet in je broek, je zit hier alleen bijna te grienen...
Mensen als jij maken mijn leven funny, is net zoiets als "de leukste thuis".
Wat het echter nog leuker maakt voor mij en vele anderen is te weten dat er meer en meer opgetreden wordt tegen individuen als jij. Wanneer ze al die rijbewijzen op een hoopje gooien en in de fik steken dan kan de "gewone" mens terug gebruik maken van de openbare weg.
Wie zegt jou dat het, na de 3 voorgaande keren, nu 28 euro zal zijn, fluister het eens in mijn oor? Persoonlijk hoop ik dat het je niets kost, maar wel dat je rijbewijs een jaartje van eigenaar verandert...

:Z
 
Wel al jaren uit de schoolbanken , maar niet wijzer geworden.

Hij zit niet te grienen, hij geniet omdat hij niet gepakt is voor te hard rijden.

Ik ben een fan van truckers , als er coppers achter me zitten te schaduwen blokkeren zij heel de weg terwijl ik er wel langs kan . :}

Ik ga ff een pilsje pakken , dit kan weer zo'n ouderwetse M-F draadje worden :9

ik pak ook wat nootjes.
 
Laatst bewerkt:
Scania, doe niet zo verbitterd zeg. Je kan je overal wel druk om lopen maken, maar dat gaat je niet helpen. Als je iedereen die een fout begaat zijn rijbewijs in de fik steekt rijd er helemaal niemand meer. Nee, ook jij niet. Je gaat mij niet vertellen dat jij altijd netjes braaf rechts blijft rijden, in die truuk van je, als je dat moet. Of niet stiekem een uurtje langer doorrijd dan is toegestaan, of ietie harder. En al houd je je wel aan al je regeltjes, ook jij rijd vast niet foutloos.

Kijk, je kunt neerbuigend doen naar zo'n jongen omdat ie ietsie te hard rijd(180, tjongejongejonge. De maniac! :Z ), lekker even natrappen en what not. Ik snap het allemaal wel hoor, want je bent een natuurlijk flinke kerel met een uitgesproken eigen mening. Of ben je gewoon ergens door geirriteerd en probeer je je zo af te reageren? Want ook jij baalt als er zo'n briefje van CJIB op de mat valt. (Oh wacht, dat heb je nog nooit gehad...)

(Pretzels paraat en Cola met ijsblokjes! *D )
 
Redelijke snelheid 180km/u...en nog eentje op het achterwiel!!!
Heb je daarvoor gestudeerd of ben je zo achterlijk geboren?
Weer 1 van de vele roepers hier op dit forum en nu drijft de stront langs zijn billen. Gewoon je rijbewijs een jaartje inleveren en hopen dat je daarmee wat verstand krijgt want bij het uitdelen daarvan heb je blijkbaar niet op de eerste rij gestaan...
t'Ja, ik weet het...moraalridder hé? Weet je wat ik verder nog weet? Mijn broek is proper...8-
Mr Henk Wijngaard is een beetje gefrustreerd geloof ik :) Druipt nogal van z'n posts af.
 
Op zaterdag 28 juni 2003 20:38 schreef -=MV=- het volgende:Ik ook :+

Zo zie je maar weer zelfs truckers onderling... :X :PFysieke bedreigingen via het internet?! :+Als jij model staat voor de "gewone" mens kunnen ze maar beter het motor rijden afschaffen,wat een aggresiviteit,wat een zelfbeheersing,wat een manier van communiceren...etc..etc..jij hebt dus overduidelijk nog nooit een boete gehad,ter verduidelijking de 3 boetes waren voor snelheid(+20,+18 en +5 km/u te hard op de snelweg[100km/u max]Jezus wat ben ik toch een snelheidsduivel!!!~~!1/// en deze boete is voor papieren,dat is HEEL wat anders.Wa?!Dank u.. :)Mwa voor het niet bij me hebben van papieren?! beetje te streng lijkt mij...

Als je wil discusieren wil ik dit best via mail ofzo doen hoor:

mightyviruz@hotmail.com

Hoeven we dit forum niet zo te benadelen.. ;)


Euchhhhh, ambtenaar-trucker? tijd om je profiel eens aan te passen. En wanneer je inderdaad trucker moest zijn, dan hoop ik van harte dat jij met die truck rijdt en niet andersom.

Fysieke bedreiging via internet? Ben je gek, ik maak me niet moe. Misschien is het wat grijs uitgedrukt, ok, ik bedoel gewoon dat jouw bloeddruk meer controle nodig zal hebben, wanneer de papiertjes komen, heeft helemaal niets met mij te maken.

Als ik model sta voor de "gewone" mens het motorrijden afschaffen? Hoeft toch niet, ik rij met de wagen, met de vrachtwagen en met de motor, wat is dan het probleem? Het probleem is dat eikels denken dat ze tegen 180km/u vrijgevochten zijn en kunnen doen en laten wat ze willen. Bij mij dus niet, ik rij zo hard ik mag. En ja, ik durf ook te zondigen, maar dan is er zeker niemand anders in de buurt... Dat is dus de "gewone" mens.

Ik nog nooit een boete gehad? Ik heb in januari nog 500 euro betaald voor door het rood te rijden, was niet privé, was voor het werk, maar "ik" rij. Ik heb 12 keer rijverbod gehad, ik heb een 5-tal jaar geleden 2231 euro betaald wegens het rijden onder invloed, ik ben een sponsor van de staat...
Nu ga jij achterover en vraagt ge je af waar ik het lef vandaan haal om jou terecht te wijzen? Het antwoord is vrij eenvoudig, ik wou dat ze dat destijds bij mij ook hadden gedaan...
Ik kan je maar 1 ding vertellen, eens je een strafregister hebt ben je de sigaar. Ik was vroeger ook een varken(zacht uitgedrukt), maar ik heb meer dan 10 jaar nodig gehad om terug aanvaard te worden. Een gewone glimlach, van iemand die mijn verleden kent, is een droom, daar heb ik voor moeten knokken om dat terug te winnen. Kortom, als je wilt spelen, weet dan dat je kunt verliezen...
 
Redelijke snelheid 180km/u...en nog eentje op het achterwiel!!!
Heb je daarvoor gestudeerd of ben je zo achterlijk geboren?
Weer 1 van de vele roepers hier op dit forum en nu drijft de stront langs zijn billen. Gewoon je rijbewijs een jaartje inleveren en hopen dat je daarmee wat verstand krijgt want bij het uitdelen daarvan heb je blijkbaar niet op de eerste rij gestaan...
t'Ja, ik weet het...moraalridder hé? Weet je wat ik verder nog weet? Mijn broek is proper...8-

Zeg wat kom jij hier eigenlijk doen op het MotorForum???? Dat ze jou es effe lekker gaan bannen, jij reageert nergens normaal... heb je uberhaupt wel een motor???

Rijden onder invloed?? En jij durft wat van ons te zeggen????? |( |(

Gelukkig zijn er ook goeie chauffeurs..

F@zertje, vermaak je je een beetje??? ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 28 juni 2003 21:25 schreef Scania 124G het volgende:*Blaaaaaaaat*

Maar dude, wat is je punt nu eigenlijk?

Niet iedereen die een keertje 180 rijd of een flinke boete krijgt heeft een destructief verleden achter de rug en een emmer melangolie bij hoor.
Als je gepakt wordt ga je betalen. Is er een uitweg, dan probeer je die (Ik wel tenminste). Lukt het niet heb je pech. Cut and dry. Maar ging het hier nu eigenlijk over?

Ik ga ff deze thread opnieuw lezen... ;)
 
Na 3 voor snelheid is nu nummer 4 binnen.

Deze werd verkregen nadat we met 3 man op de ring A10 met redelijke snelheid(ca 180 km/u) een agent op weg naar huis hadden gepasseerd.
Dit terwijl een van ons op zijn achterwiel reed.
:} RESPECT

:( Wel errug lullig dat je tijdens dat stukje stuurmanskunst precies een agent tegenkomt :(
 
Op zaterdag 28 juni 2003 21:25 schreef Scania 124G het volgende:Lang verhaal...


Het gaat erom dat wanneer jij wil dat iemand jou mening en manier van doen respecteerd je dit ook bij een ander moet doen... ;)

En ja bij het rijk werken zowaar ook vrachtwagenchauffeurs...(heb zelfs mijn a,b,c,e) :)

voor de duidelijkheid het moment van rijden was om 01.30 's nachts op een lege A10(4 baans)... met dus niemand om ons heen behalve die ene naar huis kerende
agent buiten dienst...

Maargoed om niet al te scheinheilig over te komen,JA ik rij wel vakers te hard,ook overdag,ook als het wat drukker is... :+
 
gelukkig net op tijd :+

Ik dacht dat scania's wel lekker reden.....o'nee nu weet ik weer waarom ik mb's heb. Gelukkig zijn de meeste truckers uiters geschikt, maarja de stille massa hoor je nooit.

(ps rondje ring binnen 12minuten)

Persoonlijk vind ik door rood rijden erger :X Vooral als het groot en van ijzer is :X en helemaal dom als het onder werktijd is |( .Over drank lul ik niet eens, ik heb mezelf namelijk beloofd dat ik een dronken rijder die ooit een familie lid van me raakt niet meer door justitie hoeft te worden vervolgd

Hey Sjania rijder waar komt deze agressie naar de uiterst sympatieke heer -=MV=- vandaan? Heeft de minnaar van je vrouw een r1 ofzo? :? (onee |( een blauwe r6)
 
Laatst bewerkt:
Zeg wat kom jij hier eigenlijk doen op het MotorForum???? Dat ze jou es effe lekker gaan bannen, jij reageert nergens normaal... heb je uberhaupt wel een motor???

Rijden onder invloed?? En jij durft wat van ons te zeggen????? |( |(

Gelukkig zijn er ook goeie chauffeurs..

F@zertje, vermaak je je een beetje??? ;) :P

:^ Volgens mij heb ie helemaal geen motor,
en ook geen hersens.

[ff aangepast liet me een beetje gaan]
 
Scania, doe niet zo verbitterd zeg. Je kan je overal wel druk om lopen maken, maar dat gaat je niet helpen. Als je iedereen die een fout begaat zijn rijbewijs in de fik steekt rijd er helemaal niemand meer. Nee, ook jij niet. Je gaat mij niet vertellen dat jij altijd netjes braaf rechts blijft rijden, in die truuk van je, als je dat moet. Of niet stiekem een uurtje langer doorrijd dan is toegestaan, of ietie harder. En al houd je je wel aan al je regeltjes, ook jij rijd vast niet foutloos.

Kijk, je kunt neerbuigend doen naar zo'n jongen omdat ie ietsie te hard rijd(180, tjongejongejonge. De maniac! :Z ), lekker even natrappen en what not. Ik snap het allemaal wel hoor, want je bent een natuurlijk flinke kerel met een uitgesproken eigen mening. Of ben je gewoon ergens door geirriteerd en probeer je je zo af te reageren? Want ook jij baalt als er zo'n briefje van CJIB op de mat valt. (Oh wacht, dat heb je nog nooit gehad...)

(Pretzels paraat en Cola met ijsblokjes! *D )


Ja hoor, je hebt gelijk, ik durf ook wel al eens in te halen, op plaatsen waar het niet mag etc. Er is echter een groot verschil tussen ergens inhalen en 180km/u rijden, waar het overige verkeer 100 of 120km/u rijdt(afhankelijk of je in nederland of belgie bent). Neem als voorbeeld belgie, dan rijdt ge "maar" 60km/u sneller. Wanneer er op dat moment een wagen wenst in te halen en je komt daar met 60km/u sneller aan dan zal het weer dat "koekblik" zijn fout zijn... Neen, doe zoals iedereen er rij ook 120 of desnoods 130, maar zeker geen 180...

En ja, ik ben regelmatig geïrriteerd, wanneer ik hier kom lezen. De oorzaak daarvan is dat er dagelijks nieuwe topics worden geopend over boetes en ongevallen. Je mag van mij 3 keer raden wie daarvan de oorzaak is...
Ik heb erg te doen met ongevallen zoals met henk is gebeurd, maar als er dan meteen "roepers" klaar staan met uitdrukkingen als afmaken die kerel of een mf knokploeg oprichten dan zit ik hier te koken en is het einde zoek...
Ik zie dagelijks motorrijders, die ze beter gisteren kunnen klissen dan morgen en die doen het opzettelijk. Ik maak fouten, jij maakt fouten en iedereen maakt fouten, ongevallen zullen er dus altijd blijven bestaan, maar ik heb een grondige hekel aan persoontjes, die "denken" dat de wereld aan hun kl*ten hangt en dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Op dat punt hebben ze te maken met een zware jongen...
Het ga je goed...
 
Op zaterdag 28 juni 2003 21:25 schreef Scania 124G het volgende:

Ik wil niks zeggen hoor, maar met een vrachtwagen eventjes door rood rijden en dronken rondrijden vind ik echt wel een paar keer erger dan 180 rijden(eventueel op 1 wiel) Laat staan die 12 keer rijverbod :X
 
Op zaterdag 28 juni 2003 21:55 schreef Scania 124G het volgende:...
Ik maak fouten, jij maakt fouten en iedereen maakt fouten, ongevallen zullen er dus altijd blijven bestaan, maar ik heb een grondige hekel aan persoontjes, die "denken" dat de wereld aan hun kl*ten hangt en dat iedereen zich maar aan hen moet aanpassen. Op dat punt hebben ze te maken met een zware jongen...
Het ga je goed...
Deze mug wordt zo langzamerhand een enorme olifant.
Waar lees jij in deze thread dat de topicstarter dezelfde mentaliteit heeft als de 'persoontjes' die je beschrijft?

Heb jij ooit ergens gelezen dat iemand die 180 reed en daarna crasht het nog kan navertellen en dan ook nog het koekblik de schuld geeft?

Boetes zijn nou eenmaal kut en als iemand daar zijn frustratie over kwijt wil, prima, daar is dit forum voor.

En emoties lopen nou eenmaal hoog op als er een mede forummer overleden is. Worden er dan misschien wat wraakgevoelens geuit?...ja. Is dat vreemd?... nee

Als je een probleem hebt met de sfeer op dit forum open daar dan een topic over, maak het bespreekbaar en geef voorbeelden, maar ga niet lukraak een hoop onzin lopen knallen waar niemand wat mee kan.

Verder nog veel plezier op M-F. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan