Boete 59 km te hard

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Boete 59 km te hard,wat nu ?

Ik reed 2 maanden geleden op de motor van mn ex blijkbaar 59 km te hard op de energieweg in Nijmegen.

Er is een extra brief bij wie of wat er op gereden heeft, of de motor nog op naam stond enz enz.

Ik zal hem betalen, maar wat heeft dat voor consequenties voor mij ivm met rijbewijs en zo ?
evt op naam van mn ex laten staan die bekeuring
maar wat zijn de gevolgen van alles ?
tis wel klote zo ........... ;(
 
Ik weet niet wat de consequenties zijn, maar ik wens je veel geluk man! Klinkt helemaal niet tof...
 
Dat is voorkomen...
Je moet in ieder geval een foto opvragen en hopen dat ze de foto niet meer kunnen vinden....
Hiermee rek je in ieder geval veel tijd.
En als je moet voorkomen zul je waarschijnlijk een rijontzegging krijgen. Als jij meer afhankelijk bent van je rijbewijs dan je vriendin moet je het op haar naam afhandelen.
Rijontzegging zal (als dit de eerste keer is) vermoedelijk drie maanden zijn. En als je veel mazzel hebt zelfs nog voorwaardelijk. Maar de boete zal wel hoog zijn.....

Succes!
 
Jij met voertuig van je ex?
Dan was jij dat toch gewoon niet?! \'t Is je ex toch? :)
 
Boete 59 km te hard,wat nu ?

Ik reed 2 maanden geleden op de motor van mn ex blijkbaar 59 km te hard op de energieweg in Nijmegen.

Er is een extra brief bij wie of wat er op gereden heeft, of de motor nog op naam stond enz enz.

Ik zal hem betalen, maar wat heeft dat voor consequenties voor mij ivm met rijbewijs en zo ?
evt op naam van mn ex laten staan die bekeuring
maar wat zijn de gevolgen van alles ?
tis wel klote zo ........... ;(

Is dat binnen de bebouwde kom? dan zal het een hele leuke boete worden.
Tja en voorkomen moet je zeker.
Mijn record staat nog op 65 km te hard.


Maarja voorkomen is beter dan genezen.
 
Ben je eigenlijkl nog \'vrienden\' met die ex niels? Anders heb je erg makkelijke keuze lijkt mij hoor.
 
kut man!

Ik ben vorig jaar op een 80 km weg door een motoragent aangehouden met 56 km/uur te hard. De schade viel mee. Het werd gelukkig met een eenvoudige schikking van f 785,- afgedaan, en een belofte mijnerzijds voortaan een beetje beter in mijn spiegels te kijken bij dit soort acties.
 
3 jaar terug reed ik op de doenkade in rotterdam dik over de 200. Toen de volgende dag een krantenbericht in de krant stond over een motorrijder die er 150 te hard had gereden, heb ik 384 kleuren stront gescheten en de motor op een andere naam gezet. Waarna ik de dag daarop in een buurtkrantje kan lezen dat de snelheidscontrolle op 14 uur stond en ik toen al een uur aan het werk was. Ik reed daar namelijk om half een. Dus ik heb een tijd niet meer zo hard gereden.

:r })
 
heb je meteen een goed doel gevonden voor je eindejaarsuitkering.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is voorkomen...

Hoeft niet. Als het de eerste keer is dat je zo erg veel te hard hebt gereden zul je er wel vanaf komen met een schikking. M\'n schoonzusje heeft een dergelijke zelfde overtreding gemaakt met haar koekblik en kreeg alleen een boete van 850 pietermannen. Hoop dus dat je \'mazzel\' hebt. ;)
 
lees op www.flitsservice.nl bij de bezwaarschriften (juridisch) hoe en wat je het beste kan doen...

nooit nooit toegeven dat jij of je ex de bestuurder was

nu geldt de wet van geloof \'mulder\' niet meer en moeten ZIJ bewijzen dat jij of je ex de bestuurder op dat moment was.

en laat ze dat maar eens doen :)
lees de site goed en dan kom je er wel uit denk\'k


veel succes
 
3 jaar terug reed ik op de doenkade in rotterdam dik over de 200. Toen de volgende dag een krantenbericht in de krant stond over een motorrijder die er 150 te hard had gereden, heb ik 384 kleuren stront gescheten en de motor op een andere naam gezet. Waarna ik de dag daarop in een buurtkrantje kan lezen dat de snelheidscontrolle op 14 uur stond en ik toen al een uur aan het werk was. Ik reed daar namelijk om half een. Dus ik heb een tijd niet meer zo hard gereden.

:r })

Dat 384 kleuren schijten kan ik me wel wat bij voorstellen maar hoe heb je \'m op een andere naam gezet?
 
Als je bent geflitst en je wilt de foto.. hoe en waar vraag je die op? Moet ik een brief schrijven aan een bepaalde agent op het bureau ofzo?
Niet dat ik ben geflitst hoor (denk ik), maar vroeg ik me af... ;)
 
Dat 384 kleuren schijten kan ik me wel wat bij voorstellen maar hoe heb je \'m op een andere naam gezet?

Da\'s echt heel moeilijk :P , je gaat samen met een vriend/familielid/kennis naar het postkantoor en laat hem daar overschrijven. 2 tientjes en wat tijd, meer heb je niet nodig.
 
Da\'s echt heel moeilijk :P , je gaat samen met een vriend/familielid/kennis naar het postkantoor en laat hem daar overschrijven. 2 tientjes en wat tijd, meer heb je niet nodig.

Maar dan is die vriend/familielid/kennis z\'n rijbewijs kwijt (zou jou natuurlijk geen zorg zijn maar waar vind je zo\'n iemand)


En kost dat maar 2 tientjes?
 
Laatst bewerkt:
Nee die is zijn rijbewijs en/of motor niet kwijt want asl de overtreding op maandag is en de overschrijving op woensdag dan kan diegene het nooit geweest zijn. Ze komen dat toch bij mij maar dan alleen voor het rijbewijs en eniet de motor. want die is er niet.
 
Da\'s echt heel moeilijk :P , je gaat samen met een vriend/familielid/kennis naar het postkantoor en laat hem daar overschrijven. 2 tientjes en wat tijd, meer heb je niet nodig.

En je hoeft zelf niet eens mee. Mag die kennis ook in z\'n eentje doen. Kost je fl 21,50 om precies te zijn :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan