Boete 59 km te hard

JW wat was de schade voor 65 km te hard?

In mijn geval was het 945 gulden ongeveer.
Was wel een schikking.
In eerste instantie moest ik voorkomen, maar auto stond niet op naam en bedrijf wist het spontaan ook niet meer wie er die dag in die wagen reed. :)
 
Das klote voor je Niels.Maar waarom reed je daar te hard :? Je weet toch wel dat daar flitspalen staan en dat ze daar vaak staan te controleren.
Succes ermee
 
tja dat is het em, die palen zijn nep
maar die flitser die achter het bushok stond tov de Bouwmaat, die stond er eerst niet
stiekem onder een lap achter de reclame van het hokje daar
het was in de richting van de rotonde
trok hem net open na het stoplicht wat op groen sprong en ik met 50 aan kwam
donker en niks te zien van dat soort ongein
geen kip op de weg behalve die dooie in die wagen waarschijnlijk
wagen stond in de zijweg een stuk terug bij de stoplichten daar vlakbij bleek nadat ik terug was gereden later op de avond

ben er nu nog ziek van
 
Laatst bewerkt:
Klotezooi zeg, gelukkig ben ik tot nu toe nog niet geflitst op de motor, ondanks soms dwaze acties als van Heerenveen naar Harderwijk rijden met constant 200, er hoeft maar 1 controle te zijn en ik ben de l#l. |(

Succes ermee!!
En ALTIJD bezwaar aantekenen. Check www.tuftufclub.com voor meer info hierover.
 
Boete 59 km te hard,wat nu ?

Ik reed 2 maanden geleden op de motor van mn ex blijkbaar 59 km te hard op de energieweg in Nijmegen.

Er is een extra brief bij wie of wat er op gereden heeft, of de motor nog op naam stond enz enz.

Ik zal hem betalen, maar wat heeft dat voor consequenties voor mij ivm met rijbewijs en zo ?
evt op naam van mn ex laten staan die bekeuring
maar wat zijn de gevolgen van alles ?
tis wel klote zo ........... ;(

dat wordt flink bezuinigen op de uitgave en een abonement op het openbaarvervoer. hoogstwaarschijnlijk mag je alleen met de benenwagen.
 
Op maandag 26 november 2001 10:30 schreef Marc1100xx het volgende:
3 jaar terug reed ik op de doenkade in rotterdam dik over de 200. Toen de volgende dag een krantenbericht in de krant stond over een motorrijder die er 150 te hard had gereden, heb ik 384 kleuren stront gescheten en de motor op een andere naam gezet. :r })

Dat was dan zonde van je 21,50, want je motor nemen ze alleen in beslag bij staande houding, en niet meer naderhand.
Het enige wat nog kan gebeuren is dat de RECHTER je rijbewijs in beslag neemt.
 
Je kan natuurlijk ook de motor op naam van iemand anders zetten. Kunnen ze hem nooit in beslag nemen, ook niet bij staande houding. Ik heb dat met een maat van mij zo gedaan, mijnmotror op zijn naam en die van hem op mijn naam. Voor het geval dat het een keer flink mis gaat.................
 
Terug
Bovenaan Onderaan