boete binnen ik wil niet betalen hoe te handelen?

Volgens mij door een mobiele controle aangezien het geconstateerd is door de klpd. I could be wrong. Als dit zo is.. foto op vragen en de geo driehoek ernaast leggen.


Foto opvragen? Kan dat? Gratis of moet ik daar voor betalen?
Ik ben in 1 maand 2x beboet voor door een rood stoplicht heenrijden, heel dom ja :Z en ik zal verder ook niet zeuren maar voor die 2x95 euro wil ik graag een foto hebben.
 
Foto opvragen? Kan dat? Gratis of moet ik daar voor betalen?
Ik ben in 1 maand 2x beboet voor door een rood stoplicht heenrijden, heel dom ja :Z en ik zal verder ook niet zeuren maar voor die 2x95 euro wil ik graag een foto hebben.

That is the spirit!
 
Foto opvragen? Kan dat? Gratis of moet ik daar voor betalen?
Ik ben in 1 maand 2x beboet voor door een rood stoplicht heenrijden, heel dom ja :Z en ik zal verder ook niet zeuren maar voor die 2x95 euro wil ik graag een foto hebben.
kost je 4.50 per foto, kun je gewoon opvragen
 
je kunt op http://www.tt-c.nl/ online een bezwaarschriftje inelkaar frotten.

geloof dat het alleen maar zin heeft bij boetes uit de laagste categorie (minder dan zoveel procent te hard). je verzoekt de officier wat documenten te tonen dacht ik, eikrapport o.i.d.

't is alweer een tijdje geleden, maar het heeft me al eens een boetekwijtschelding bij flitskast in utrecht opgeleverd en een zwager van me een paar kilometer te hard in de buurt van roosendaal ook kwijtgescholden.

heb het ook eens gedaan voor lichte snelheidsovertreding op die weg als je net soest uit komt rijden en richting soesterberg gaat, maar die moest ik toch gewoon betalen. Tsja. Jammer dan.
 
wat loopt iedereen nou te janken, dat jullie nou zo triest zijn om maar gewoon te betalen, die jongen wil ff dwars doen!!!!!!!


je moet eerst de boete betalen, en daarna stuur je een bezwaarschrift waarin je idd rapporten opvraagt over de paal of wat ook.( als het zo een mobiele controle was vraag je ook de gegevens van de desbetreffende agent die de meting uitvoerde)...

wat 9 van de 10 x gebeurd is dat ze niet binnen 6 weken reageren op je bezwaarschrift, en dan wordt je boete kwijt gescholden en krijg je je geld terug...
 


Op vrijdag 17 september 2004 09:55 schreef die zx9r gast!!! het volgende:
je moet eerst de boete betalen, en daarna stuur je een bezwaarschrift

Lees nou even goed wat er op de achterzijde van de boete staat OF je betaald direkt OF je gaat een bezwaar aantekenen. (moet wel binnen zoveel dagen na dagtekening van pv)
Je gaat dus NIET!!! eerst betalen en dan pas bezwaar aantekenen!
 
Bezwaarschrift is prima, alleen moet je wel de boete vooraf voldoen.

En verder zou je kunnen bellen met Correlatie...om het probleeem van je af te praten O-)
 
Goh wat een enorme heldendaad hoor... :Z
Beetje nutteloos dwarsliggen en zo de kosten voor justitie hoger maken... :Z
En dat enkel omdat je bewust te hard reed en onbewust langs een flitser... :z ....

Het jammere is dat er zo (er van uitgaande dat er meer domme dwarsliggers zijn) enkel meer mensen op justitie nodig zijn, voor dit soort zinloze bezwaarschriften. Gevolg? Hogere kosten daar en dus gaan onze belastingcenten naar de afhandeling van bezwaarschriften i.p.v. plaatsen waar ze echt nodig zijn. En straks maar weer janken als er een motor gejat is en dat de politie er nix aan doet... :z ....

De boetes zullen ook wel weer hoger worden, kan je nog harder balen en nog meer bezwaarschriften maken. Gaat helemaal goed komen met jouw heldendaden... :}


Wees een grote vent, betaal dat ding op het laatste moment en rij als vergeldingsactie een keer of 30 langs een van voren flitsende paal... ;)
 
Goh wat een enorme heldendaad hoor... :Z
Beetje nutteloos dwarsliggen en zo de kosten voor justitie hoger maken... :Z
En dat enkel omdat je bewust te hard reed en onbewust langs een flitser... :z ....

Het jammere is dat er zo (er van uitgaande dat er meer domme dwarsliggers zijn) enkel meer mensen op justitie nodig zijn, voor dit soort zinloze bezwaarschriften. Gevolg? Hogere kosten daar en dus gaan onze belastingcenten naar de afhandeling van bezwaarschriften i.p.v. plaatsen waar ze echt nodig zijn. En straks maar weer janken als er een motor gejat is en dat de politie er nix aan doet... :z ....

De boetes zullen ook wel weer hoger worden, kan je nog harder balen en nog meer bezwaarschriften maken. Gaat helemaal goed komen met jouw heldendaden... :}


Wees een grote vent, betaal dat ding op het laatste moment en rij als vergeldingsactie een keer of 30 langs een van voren flitsende paal... ;)

;( ;( ;( ;( ;( ;(
wat ben jij en fireblade libergineau(?) gemeen ;( ;( ;(

Sorry, i'm only human...
jouw onderschrift
 
iedereen die vind dat 115km/h op een auto(snel)weg gevaarlijk is, zou ik nu willen verplichten een 25kW+126km/h begrenzer op hun bromfiets te monteren.
maximum snelheden hebben NIETS met veiligheid te maken (waarom is de maximum snelheid op een doorgaande binnenbebouwde kom weg 50km/h en die weg naast het schooltje van je kids of de speeltuin ook, of waarom mag bij wegwerkzaamheden (lees= 1 pion ACHTER de vangrail 70km/h op een zondag waar toch geen hond werkt en op het naastgelegen bos/zandpad buiten de bebouwde kom 80km/h).
bovendien zijn ze ingesteld vanwege een vermeend (en uiteindelijk niet reeel gebleken) olie-invoertekort. op basis van beperking van olieverbruik rijden we nu maximum snelheden die niets te maken hebben met waar we jarenlang door toko's als 3vo enzo gehersenspoeld worden..

van mij mag ie bezwaarschift indienen hoor. :}
 
slechts 45€ en je wilt niet betalen???
dat is ver de goedkoopste boete ooit om geflitst te zijn denk'k, wat is je probleem :?
gewoon betalen zou'k zeggen en je komt er goedkoop vanaf.
tenzij je liever een spelletje speelt met de eiser, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee |(
 
Volgende keer gewoon naar een amusementen hal gaan.
Gooi 'n paar Euro's in zo'n race-spel en je niets staat je meer in de weg om te rijden als Ghost Rider!
 
Moet je gewoon niet betalen, 45 euro is tussen kerst en oud en nieuwe i.v.m. de vele verlofaanvragen en dus vrije cellen en goedkeuringen maar 2 dagen zitten.
Die twee zijn wel zonder sport en recreatie, tv, radio enzomeer, maar wel met arbeidstherapie op cel.
Dus al bij al best te doen
Iglomaaltijden schaft de pot daar
 
Gevolg? Hogere kosten daar en dus gaan onze belastingcenten naar de afhandeling van bezwaarschriften i.p.v. plaatsen waar ze echt nodig zijn.
Gevolg, dr gaan meer mensen werken die ook belasting moeten gaan betalen en dr komen minder mensen in de ww wat nu handen vol geld kost.
Maw gooi zand in de molen en het betaald zichzelf terug :} :+
 
Goh wat een enorme heldendaad hoor... :Z
Beetje nutteloos dwarsliggen en zo de kosten voor justitie hoger maken... :Z
En dat enkel omdat je bewust te hard reed en onbewust langs een flitser... :z ....

Het jammere is dat er zo (er van uitgaande dat er meer domme dwarsliggers zijn) enkel meer mensen op justitie nodig zijn, voor dit soort zinloze bezwaarschriften. Gevolg? Hogere kosten daar en dus gaan onze belastingcenten naar de afhandeling van bezwaarschriften i.p.v. plaatsen waar ze echt nodig zijn. En straks maar weer janken als er een motor gejat is en dat de politie er nix aan doet... :z ....

De boetes zullen ook wel weer hoger worden, kan je nog harder balen en nog meer bezwaarschriften maken. Gaat helemaal goed komen met jouw heldendaden... :}
:^

Bezwaarschrift heeft in jouw situatie totaal geen zin dus waarom zou je je er druk over maken? Overheid krijgt de centen toch wel.

Shit happens...
 
en nu zijn we allemaal zo heilig hier ik heb red line r. wel eens anders gehoord als je de mogelijkheid hebt om ff wat van die lui an t werk te kunnen schoppen i.p.v. hun makkelijk te kunnen laten incasseren kan iemand een slotje er op gooien ben het hier nu ook wel weer zat. :r


Wie denk je dat dat die lui betaald
dat doe jezelf, bezuinigingen door heel nederland maar de ambtenaren houden we aan het werk.

Gewoon dokken en niet zeiken, en volgende keer opletten of er niets aan de kant staat te flitsen
 
Ik heb t al vaker gezegd....die Euro's die halen ze toch wel bij je....

Op deze manier zorg je er alleen voor dat t meer mensuren kost die ook weer betaald moeten worden. Die worden betaald uit belastingen en misschien zelfs wel de opbrengst van bekeuringen.
Je betaald t dus uiteindelijk allemaal zelf, en wij betalen met je mee.

Jammer van die bon...maar t kost jou nu extra moeite in je vrije tijd, een ander werkt er betaald aan en diegene zal het geen donder uitmaken of ze t een paar keer terug moeten storten of in delen binnenkrijgen.

En zoals gezegd...uiteindelijk krijgt t CJIB toch jouw centen en ben jij ze kwijt....t lijkt dus leuk maar je hebt er alleen jezelf mee.



En bij deze boete's NIET eerst betalen en dan bezwaar aantekenen. Ik snap niet hoe sommigen daarbij komen, d'r staat bij iedere acceptgiro precies op de achterkant hoe wie wat enz...lezen jullie dan niet :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan