boete binnen ik wil niet betalen hoe te handelen?

VASILY

MF veteraan
24 feb 2004
1.861
0
ik heb idd net een boete binnen van 45 Euro geflitst bij Laren maar hoe nu want ik wil hem niet betalen? ik heb nog een tijdje geleden een topic gelezen over dat ze je boete helemaal niet kunnen verhogen ook al staat dat op je acceptgiro hoe moet je handelen met het op vragen van het ijkings(?) rapport van die flits paal en de fotostrip zelf waar ik dus op sta . kan iemand mij helpen?
Thanks Vasily
 
daaaaaaar gaan we weer :Z


Bezwaarschriftje verzinnen ofzo


Of gewoon niet betalen en wachten tot ze met kerst je huis legen halen :P
Vluchten uit nederland is ook een optie


:+
 
tja altijd hetzelfde maar mijn vraag alleen was weet iemand nog hoe die topic heet danzoek ik hemwel bedankt voor de positieve reacties B|
 
weer een zeikerd erbij |(

waarom wil meneer niet betalen? je hebt zeker helemaal niet te hard gereden, of stond de flitspaal achter een boom? stelletje gemenerikken.

dus gewoon een bezwaarschrift maken, komt de zaak voor de officier die vervolgens zegt 'meneer u bent geflitst voor ...km te hard, niet zeuren en gewoon betalen'.

ik wil het eigenlijk niet uitproberen of ze een boete wel of niet ophogen (ik gok van wel) maar als jij dat nu eens uitvindt en je bevindingen hier post.
 
Als je inderdaad te hard hebt gereden: Dokken en niet zeiken!

hou jij je altijd an de snelheid? O-)
en baal jij nooit van je boete"s ? |(
ik kan hem ook makkelijk betalen ,
maar ik heb gewoon ff zin om moeilijk
te lopen doen. })
 
en nu zijn we allemaal zo heilig hier ik heb red line r. wel eens anders gehoord als je de mogelijkheid hebt om ff wat van die lui an t werk te kunnen schoppen i.p.v. hun makkelijk te kunnen laten incasseren kan iemand een slotje er op gooien ben het hier nu ook wel weer zat. :r
 
hou jij je altijd an de snelheid? O-)
en baal jij nooit van je boete"s ? |(
ik kan hem ook makkelijk betalen ,
maar ik heb gewoon ff zin om moeilijk
te lopen doen. })

Nee ik houd me niet altijd aan de snelheid, en ja ik baal ook als ik een boete krijg. Alleen ga ik niet zo ingewikkeld lopen doen, waarom zou ik? Je hebt er toch zelf voor gekozen om te hard te rijden, dus ook gewoon de consequentie accepteren, in dit geval betalen.
 
en nu zijn we allemaal zo heilig hier ik heb red line r. wel eens anders gehoord als je de mogelijkheid hebt om ff wat van die lui an t werk te kunnen schoppen i.p.v. hun makkelijk te kunnen laten incasseren


:^ 8-)

Zand in de molen strooien.. dus as usual gewoon bezwaarschrift zoals ik al zei.

Volgens mij deze niet gezien -> :+ :P

 
Yeah,Yeah got the message folks! ;) :+


(spider kan je hier een slotje op gooien?)
 
wie weet of dit een mobiele flitser was want ik heb daar elke dag de afgelopen 10 dagen dus wat harder gereden dan daar toegestaan is?
full
 
Volgens mij door een mobiele controle aangezien het geconstateerd is door de klpd. I could be wrong. Als dit zo is.. foto op vragen en de geo driehoek ernaast leggen.
 
Jah is een mobiele. Alleen in Laren zelf staat een paal niet op de A1...


EDIT: Offf w8 ff onder het viaduct staat een paal. Als je richting Soest rijdt bij de Witte Bergen.
 
beetje triest wel dit, je hebt toch zelf die gaskraan opengedraaid?

net of dat jij nooit te hard rijdt en dan baal je ook als je een bekeuring krijgt
ik wel teminste
waar rij ik anders motor voor om me aan de snelheid te houden
dan kan ik net zo goed stoppen met rijden
en dat je dan moet betalen dat snap ik maar mag hij hier niet eens zijn gal spugen
 
Jah is een mobiele. Alleen in Laren zelf staat een paal niet op de A1...


EDIT: Offf w8 ff onder het viaduct staat een paal. Als je richting Soest rijdt bij de Witte Bergen.

thanks die paal kon ik maar die is het niet want ik ging van Amersfoort naar A"dam
Thanks Vasily :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan