Boete, maar da was ik nie!

1. Het is niet zozeer feedback als in een klacht. Indien een opvallend groot deel van de boetes die een beambte uitschrijft later worden ingetrokken, zal zijn leidinggevende (tenzij deze natuurlijk totaal incapabel is) bij het jaarlijkse functioneringsgesprek hier wat van zeggen.

2. Zoals ik aangaf zal er sprake zijn van een toename van bureaucratie, wat meer geld kost dan het oplevert.
1. Er wordt niks ingetrokken, bezwaarschriften worden standaard met een random briefje ongegrond verklaard.

2. Niet als we geen bezwaarschriften meer indienen.
 
1. Er wordt niks ingetrokken, bezwaarschriften worden standaard met een random briefje ongegrond verklaard.

ho ho, die prent van mij is ingetrokken. ging met 1 belletje, da's niet de wereld aan kosten. Bovendien met 1 belletje van mij is de hele film vervallen. Relatief goedkoop dus.

Bezwaar indienen met het doel te vertragen en spijkers op laag water zoeken vind ik inderdaad verwerpelijk. Dat is ook waarom het OM van de zouteloze antwoorden stuurt. Als we alleeen oprechte bezwaren indienen dan valt het wel mee met de meerkosten. (dus niet van die is uw appratuur wel geijkt en is er wel goed uitgelijnd onzin)
 
2. Niet als we geen bezwaarschriften meer indienen.

Zie mijn eerdere post:

Immers, als er bijvoorbeeld veel boetes worden uitgedeeld, worden er blijkbaar veel overtredingen begaan. Dan zal de controle worden geïntensiveerd, dat wil zeggen dat er meer mensen of middelen worden toegewezen, met bijbehorende kosten.

Misschien was bureaucratie niet het juiste woord, maar verkeerde resultaten bij verkeershandhaving zullen leiden tot verkeerde prioriteiten voor de verkeershandhaving.
 
Kreeg vanmiddag een boete thuis, van 103,- euro. 18km/h te hard binnen bebouwde kom.

Ik lees ff verder datum, plaats. Maar dat kan niet. Daar ben ik nog nooit geweest en op die dag was ik gewoon aant werk.

Heeft iemand dit ook ooit gehad? ik weet zeker dat dit niet klopt maar hoe bewijs ik het,
kan ik ergens foto opvragen ofzo?

hopelijk kan iemand helpen.

mvg Mark
Heb ik ook gehad een tijdje geleden. Politie gebeld, me laten doorverbinden naar de politieregio waar het gebeurd zou moeten zijn en mijn verhaal gedaan, Er ook bij verteld dat als ik een terechte bekeuring krijg, ik deze zonder probleem betaal. Politiedame zou terugbellen en heeft de foto opgevraagd en bekeken, kenteken bleek verkeerd afgelezen te zijn, een T werd aangezien voor een Y |(
Ik ben dus inderdaad teruggebeld, en kreeg ook een brief waarin gesteld werd dat ik het niet geweest ben. :}
P
 
Misschien was bureaucratie niet het juiste woord, maar verkeerde resultaten bij verkeershandhaving zullen leiden tot verkeerde prioriteiten voor de verkeershandhaving.
_O- de prioriteit, de echte prioriteit daarbij is al jaren verkeerd hoor :X

Heej psssttt Gilles.

Je praat poep
:o
Gilles krijgt een stijve plassert van onrechtvaardigheid....
Nou nou nou, en dat als 3e post op MF :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan