Boete MF Sticker!!!!!

E=mc^2 is ook een feit totdat het door iemand onderuit wordt gehaald dan is het ineens een theorie/aanname
Dat werkt niet zo.
Dat geneuzel met wetboekjes is allemaal verzonnen.
Natuurkundige wetten bestaan echt.
Als er meer kennis komt op een bepaald vlak, blijft de oude natuurkundige wetmatigheid gewoon van kracht.
 
Onzin. Wat 100 jaar geleden voor magie werd aangezien, is tegenwoordig doodnormale wetenschap. Zo zal de wereld zich blijven ontwikkelen op wetenschappelijk gebied..
 
Onzin. Wat 100 jaar geleden voor magie werd aangezien, is tegenwoordig doodnormale wetenschap. Zo zal de wereld zich blijven ontwikkelen op wetenschappelijk gebied..
100 jaar geleden... zeker nooit van Niels Bohr gehoord?
Een bekende tovenaar. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus ook niet vastzetten met een popnageltje erdoorheen, want dat mag ook niet!
Idd, of toch min of meer ... als je dat doet in de bestaande gaatjes = ok.
Maar je mag GEEN gaatjes bijboren ... (gebeurt hier in B nochtans heel veel, en zeker bij de motor platen ... :+ )
 
Dat werkt niet zo.
Dat geneuzel met wetboekjes is allemaal verzonnen.
Natuurkundige wetten bestaan echt.
Als er meer kennis komt op een bepaald vlak, blijft de oude natuurkundige wetmatigheid gewoon van kracht.

Nee, dat is niet waar. Echte (natuur)wetenschappen zijn gebaseerd op het falsificisme. Iemand doet experimenten, baseert daarop een wetmatige stelling die gefalsificeerd kan worden. Hij publiceert over zijn experiment en zijn stelling zodat andere weteschappers vervolgens hun best kunnen doen om die stelling te ontkrachten door een experiment te vinden dat bewijst dat het niet klopt. Stellingen die lang overeind blijven kunnen in de praktijk de vorm van "waarheid" gaan krijgen maar dat betekent feitelijk niets anders dan "nog heel lang niet tegengesproken".

Zo heeft Albert Einstein bewezen dat Isaac Newton verkeerd door experimenten uit te voeren waaruit bleek dat de wetten van Newton niet altijd opgingen en dus geen absolute waarheid bleken te zijn. Die wetten bleken evengoed nog wel bruikbaar omdat ze in voorkomende gevallen een aardige benadering van de werkelijkheid bleken te zijn, maar ook niet meer dan dat.
 
Idd, of toch min of meer ... als je dat doet in de bestaande gaatjes = ok.
Maar je mag GEEN gaatjes bijboren ... (gebeurt hier in B nochtans heel veel, en zeker bij de motor platen ... :+ )

In de hollandse platen zitten standaard geen gaatjes :N

Maar met gaatjes boren wel even om de lamineercode denken. ;)
 
Nee, dat is niet waar. Echte (natuur)wetenschappen zijn gebaseerd op het falsificisme. Iemand doet experimenten, baseert daarop een wetmatige stelling die gefalsificeerd kan worden. Hij publiceert over zijn experiment en zijn stelling zodat andere weteschappers vervolgens hun best kunnen doen om die stelling te ontkrachten door een experiment te vinden dat bewijst dat het niet klopt. Stellingen die lang overeind blijven kunnen in de praktijk de vorm van "waarheid" gaan krijgen maar dat betekent feitelijk niets anders dan "nog heel lang niet tegengesproken".

Zo heeft Albert Einstein bewezen dat Isaac Newton verkeerd door experimenten uit te voeren waaruit bleek dat de wetten van Newton niet altijd opgingen en dus geen absolute waarheid bleken te zijn. Die wetten bleken evengoed nog wel bruikbaar omdat ze in voorkomende gevallen een aardige benadering van de werkelijkheid bleken te zijn, maar ook niet meer dan dat.

Als er een theorie is die van mij (gedeeltelijk) onderuit geschoffeld mag worden is het wel de speciale relativiteitstheorie van Albert Einstein. Zo niet, dan is de kans groot dan we nooit een earth-like planeet bereiken...
 
Wat zeker een feit is dat zojuist een envelopje in de brievenbus zat met daarin de stickers. Met dank aan duderuud! Zodadelijk ff knippen en plakken. Of het er mooi uitziet, is dan weer wat feitelijk een mening is. *D
 
_O-
Dan zul je je toch moeten laten ombouwen. Dan kun je gewoon lesbisch blijven.

Ook een lastige: een hardhorende schizofreen. Hoor je je eigen stemmen niet.. (of was die al langs geweest ergens)
 
Vanochtend Aangehouden door 2 4-streepjes en een 1-streper in Haarlem.
Of ik eerst zelf even wilde vertellen wat er niet klopte aan de achterkant van de motor. Ik kon niks vinden. Waarop meneer agent mij vertelde dat het MF stickertje niet mag:
Redenen: Er kunnen codes op staan, die dan niet meer leesbaar zijn, danwel er kan niet goed geflitst worden( geloof mij, CJIB weet mij te vinden!!)

Best een beetje pissig nu, ook omdat mij niet id verteld dat dit niet mag!

Vraag: Kan en helpt het om hier bezwaar op te maken? Het lijkt mij zo een onschuldig stickertje!

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor meer info omtrent dit onderwerp, kijk hier even.
 
In de hollandse platen zitten standaard geen gaatjes :N

Maar met gaatjes boren wel even om de lamineercode denken. ;)
Bij ons dus wel. Maar omdat de nieuwe EU platen op de markt kwamen, alvorens er voldoende geschikte plaathouders beschikbaar waren (vooral voor de motorplaten), werden die het eerste jaar massaal bijgeboord :')

Maar dat is typisch België ... zoals de nieuwe wet, dat je met de motor gebruik mag maken van busrijstroken, op voorwaarde dat dat aangegeven is door een verkeersbord. De wet bestaat denk ik al bijna drie jaar ... maar dat bord bestaat nog steeds niet _O- (wel handig, dankzij het voordeel van de twijfel kan je dus gewoon de busrijstroken nemen, als de autovakken te druk zijn :Y )
 
Wat zeker een feit is dat zojuist een envelopje in de brievenbus zat met daarin de stickers. Met dank aan duderuud! Zodadelijk ff knippen en plakken. Of het er mooi uitziet, is dan weer wat feitelijk een mening is. *D

Duderuud volgt dit topic ook, die denkt "gauw die stickers de deur uit voordat ze zich bedenken" :+
 
In Nederland mag je niets veranderen aan je kentekenplaat .
Plak je er een sticker op dan verander je de plaat . Punt ! Klaar ! Mag niet !

Hoe zit jouw kentekenplaat aan jouw motor bevestigd ?

Ze worden geleverd zonder gaten nl.

Al die kentekenplaten met bevestigingsgaatjes zijn dus 'fout'.... ??
 
Hoe zit jouw kentekenplaat aan jouw motor bevestigd ?

Ze worden geleverd zonder gaten nl.

Al die kentekenplaten met bevestigingsgaatjes zijn dus 'fout'.... ??

Gast jij valt echt onder categorie ''perseveratie-effect'' ;( .
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit jouw kentekenplaat aan jouw motor bevestigd ?

Ze worden geleverd zonder gaten nl.

Al die kentekenplaten met bevestigingsgaatjes zijn dus 'fout'.... ??

Die bevestigingsgaten mogen aangebracht worden zolang ze niet (NIET) door de nummers aangebracht worden (en daar vallen de registratie nummers ook onder). Maar wat hebben bevestigingsboutjes te maken met een sticker?
 
Die bevestigingsgaten mogen aangebracht worden zolang ze niet (NIET) door de nummers aangebracht worden (en daar vallen de registratie nummers ook onder). Maar wat hebben bevestigingsboutjes te maken met een sticker?

Nou, die sticker plak je toch ook niet over wat voor nummer dan ook?
 
Nou, die sticker plak je toch ook niet over wat voor nummer dan ook?

Misschien dat MF de stickers dan maar net zo groot moet maken als dat dopjes zijn welke over een (M6) schroefkop passen ;)

Discussie blijft leuk, alleen de wet vertelt anders en daar heeft iedereen zich aan te houden in principe. Interpretatie van de wet blijft een kwestie van gevoel pér verbalisant.

Zou anders moeten zijn, is het niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Die bevestigingsgaten mogen aangebracht worden zolang ze niet (NIET) door de nummers aangebracht worden (en daar vallen de registratie nummers ook onder). Maar wat hebben bevestigingsboutjes te maken met een sticker?

Geen idee, maar er zegt iemand dat er niets aan de kentekenplaat veranderd mag worden.

Ergens gaten in schieten boren vind ik toch een behoorlijke verandering.

Iedereen die dat niet vind nodig ik uit eens langs te komen, dan zal ik eens ' niets' veranderen aan z'n banden en tank :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan