Boete MF Sticker!!!!!

Geen idee, maar er zegt iemand dat er niets aan de kentekenplaat veranderd mag worden.

Ergens gaten in schieten boren vind ik toch een behoorlijke verandering.

Iedereen die dat niet vind nodig ik uit eens langs te komen, dan zal ik eens ' niets' veranderen aan z'n banden en tank :P

Wat heeft een simpele kentekenplaat en/of een brandstoftank te maken met?? Je bent érg agressief, lijkt 't ;)
 
Hoe zit jouw kentekenplaat aan jouw motor bevestigd ?

Ze worden geleverd zonder gaten nl.

Al die kentekenplaten met bevestigingsgaatjes zijn dus 'fout'.... ??

Die van mij heeft geen gaten en zit in de kentekenhouder geklemd. Momenteel plakt er ook geen MF-sticker op.

Daarmee ben ik dus een van de zeer zeldzame personen op dit forum die feitelijk met een wettige kentekenplaat rondrijdt!

Tenminste, als het kenteken niet 83-YO-ND zou zijn ...
 
Jawel, je houdt van mannen!

:o ... meervoud :? :X





Die van mij heeft geen gaten en zit in de kentekenhouder geklemd. Momenteel plakt er ook geen MF-sticker op.

Daarmee ben ik dus een van de zeer zeldzame personen op dit forum die feitelijk met een wettige kentekenplaat rondrijdt!

Tenminste, als het kenteken niet 83-YO-ND zou zijn ...

:+
 
Laatst bewerkt:
Merkwaardige discussie wordt dit; beginnend met een klein blauw stickertje en eindigend (voorlopig dan) met gemeenschap met heren. :?
 
Merkwaardige discussie wordt dit; beginnend met een klein blauw stickertje en eindigend (voorlopig dan) met gemeenschap met heren. :?

Gelukkig slaat die reply niet op mij, ik ben geen heer })



Is dit het moment dat ik als Moderator erop moet aandringen on-topic te blijven trouwens, of is dit topic al verdoemd...?
Wat vinden jullie ?
 
Nou, mijn stickertje zit erop en wacht dus maar met spanning af wat er gaat gebeuren.....
Ik stem voor doorgaan en kijken waar het eindigt :9
 
Hoe kom je aan die sticker?als donateur krijg ik 'm toch gratis?






Hé 2 vragen in 1 zin,knap
Hoewel de 2e meer een controlevraag is
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan