boete officier van justitie

dibusta

MF veteraan
6 dec 2008
1.455
0
Nijkerk
ik heb nu exact 6 maanden geleden nog op mijn brommer een boete gekregen voor 33km/h te hard. Deze boete gaat dus via de officier van justitie maar moet ik die onderhand niet allang gehad hebben?? en wanneer verloopt zoiets?

alvast bedankt
 
ik heb nu exact 6 maanden geleden nog op mijn brommer een boete gekregen voor 33km/h te hard. Deze boete gaat dus via de officier van justitie maar moet ik die onderhand niet allang gehad hebben?? en wanneer verloopt zoiets?

alvast bedankt
verloopt pas na 2 jaar... :/
 
Ik verwacht ook nog steeds fanmail voor 48 te hard binnen bebouwde kom... Was eind juli gebeurd... Ga er vanuit dat ie helaas wel zal komen...
 
dus ik kan nog lekker 1,5 jaar wachten op een boete van 200+ euro wat ik dus appart moet houden lekker is dat ;)
 
ik had wel geluk dat ik nog een certificaat had anders had ik een punt gehad :P
 
Kan heel lang duren hoor. Ik wacht ook nog steeds op een boete van 33 km te hard op 1 mei 2006, heb de 'hoop' inmiddels maar opgegeven :+ Maar een vriend van mij kreeg laatst ook pas na een half jaar bericht dat ie nog even voor mocht komen.

Is dus vanalles over te zeggen, maar ik denk niet dat veel mensen er zomaar mee wegkomen...
 
Je kan in bezwaar gaan omdat het zolang geduurd heeft voordat je de boete hebt gehad. De normale tijd is 6 weken, niet 6 maanden.

Ik heb wel eens gehoord dat ze dan het bedrag kunnen verlagen!! Dit omdat het onredelijk is om na 6 maanden pas de fanmail te versturen !! Jij bent al die tijd in het ongewisse gebleven..
 
Laatst bewerkt:
als je op een dag wakker wordt en bij jezelf denkt 'nu weet ik echt 100% zeker dat ik hem niet meer krijg', dan krijg je hem ;)
 
Je kan in bezwaar gaan omdat het zolang geduurd heeft voordat je de boete hebt gehad. De normale tijd is 6 weken, niet 6 maanden.

Ik heb wel eens gehoord dat ze dan het bedrag kunnen verlagen!! Dit omdat het onredelijk is om na 6 maanden pas de fanmail te versturen !! Jij bent al die tijd in het ongewisse gebleven..

dat zou ik pas doen als de boete eindelijk binnen is gekomen
 
Je kan in bezwaar gaan omdat het zolang geduurd heeft voordat je de boete hebt gehad. De normale tijd is 6 weken, niet 6 maanden.

Ik heb wel eens gehoord dat ze dan het bedrag kunnen verlagen!! Dit omdat het onredelijk is om na 6 maanden pas de fanmail te versturen !! Jij bent al die tijd in het ongewisse gebleven..
_O-
 
Komt echt wel een keer binnen geloof me moest zelf ook een keer meer dan een half jaar wachten
 
6 maanden wachten mmmmmmmmm ik denk dat je geluk hebt.
Onlangs gepakt met een laser, na aftrek 46 te hard.
Binnen 4 weken bericht van de officier, precies E 400,-.
 
Ach, het is al zo deprimerend buiten, als die hoop nou nog wat licht in iemand zijn leven brengt, wie zijn wij dan om hem dat te ontnemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan