Boete tijdens lessen

hmm khad me eerste les een of andere turk aan gereden.

kom dr an rije over ringweg. zag dat ze stopte (wel aan de linkerkant van zijstraatje :? ) ze ziet mij ook dus ik gewoon normaal doorrijden, ben ik vlakbij springt ze op die fiets en gooit em er zo voor.

dus ik erover heen, motor maar aan de kant gezet. begint ze int arabisch te bleren liep ze er ineen vandoor. me instructeur en ik stonden echt zo van wat de f*ck is dit nou dan.

gelukkig geen schade aan de motor dus dat scheelt
 
kom dr an rije over ringweg. zag dat ze stopte (wel aan de linkerkant van zijstraatje :? ) ze ziet mij ook dus ik gewoon normaal doorrijden, ben ik vlakbij springt ze op die fiets en gooit em er zo voor.

dus ik erover heen, motor maar aan de kant gezet. begint ze int arabisch te bleren liep ze er ineen vandoor. me instructeur en ik stonden echt zo van wat de f*ck is dit nou dan.

Poging tot een zelfmoordaanslag? Alleen had ze het concept een beetje verkeerd begrepen.
 
Wel een actie hoor...Als je het doet, doe je het gelijk goed TS.
Wordt een dure hobby voor je :+
:^

:Y

veel rijplezier nog.

[me]kneeslider wacht op het topic waarbij iemand binnen 1 uur van het halen van zijn rijbewijs, het weer kwijtspeelt :P [/me]
 
"Boetes zijn voor jezelf" was zo ongeveer het eerste wat ik te horen kreeg

Wat me niet weerhield om na het behalen van m'n bijz. verrichtingen met 170km/u
van Z'meer naar Delft terug te crossen })

(had een 'beetje' noodzaak, mijn instructeur kreeg een verschrikkelijke last van
z'n been net voor het examen, en vroeg of we een beetje 'vlot' terug wilde rijden
gezien hij voor de zekerheid naar de dokter moest moest)
 
:^ (that is Guz)

Lijkt mij dat je instructeur hiervoor verantwoordelijk is, je lest nog toch? Dan kun je nog nie op alles tegelijk letten, laat staan op je snelheid })

Gewoon je rijbewijs niet halen, kan hij je niets maken je hebt tenslotte geen rijbewijs toch? :+

Nee gewoon dokken of andere rijschool zoeken en hopen dat hij je niet aanklaagt :Y
 
Mijn instructeur zei ook altijd dat de boetes voor mij waren(wilde nog wellis door oranje schieten O-) )

Na het behalen van mn rijbewijs moest ik achter mn instucteur aanrijden naar de rijschool.. :] ging die gek over een stuk fietspad(dat had ik dus niet geleerd :N :? ) rijden waar ik hem met 140 op mijn eigen teller nog niet bij kon houden(hij liep zelfs op me uit)
Ben trouwens ook wellis van achter aangereden door mn instucteur _O- :X
 
l :+ l

Probeerde jij je instructeur zoek te rijden tijdens het lessen :+ .


Dit is mij wel gelukt.. Met als gevolg dat ik buiten het bereik van de zender was en dat ik een uur alleen heb rondgecruised opzoek naar de instructeur *O*
 
met motorlessen ben je toch ook zelf verantwoordelijk bij een ongeval? En bij autolessen niet...

de boete zal dan bij motorlessen ook wel vooor jezelf zijn.
 
Ik ben mijn examinator kwijtgereden. Wel geslaagd.

Ook mij werd verteld, altijd 10 kilometer harder dan toegestaan.
 
Ik ben mijn instructeur ook eens kwijtgeraakt... :X

En dat terwijl ik zeker nog drie kwartier rijles te gaan had...

Toen kon ik twee dingen doen: strak terug richting rijschool, of met een heerlijk omweggetje, genieten van de vrijheid en de omgeving... :]

Ik heb maar voor het laatste gekozen... :Y

Terug gekomen bij de rijschool stond ie me al op te wachten, ik weet niet welke grijns groter was, die van hem of van mij... *D

Ik denk dat hij een van de weinige instructeurs is die begreep wat ik op dat moment voelde... :P

Tako...alsnog bedankt... het was gezellig...en ik heb veel van je geleerd!!!

:} :} :}
 
Waarom niet? Dat gebeurt toch wel vaker? Volgens mij geven ze dan gewoon opdracht om ergens op een duidelijke plek te blijven wachten.
Mijn examinator verteld dat als ik hem kwijt reed (op een veilige manier) dat ik dan geslaagd was. Helaas geen mogelijkheid tot gehad.... wel in 1 keer geslaagd :]
 
Misschien ff een blonde vraag...

Wat nu als je meer dan 50km te hard hebt gereden... ?
Je hebt dan nog geen rijbewijs.. dus die kunnen ze niet afpakken... :+


?????????


Je kunt wel een rijontzegging krijgen als je nog geen rijbewijs hebt. Dat betekent dat je niet mag deelnemen aan het verkeer met een gemotoriseerd voertuig. Dus ook niet meer lessen. Wachten tot de ontzegging is opgeheven, en dan mag je weer verder.

In extreme gevallen kun je 3 jaar rijontzegging krijgen. Ook zonder rijbewijs... maar adn moet je wel iets meer doen dan 50km/u te hard rijden ;)
 
Ach ja, het heeft me in ieder geval een gratis rijles opgeleverd :)
mijn instructeur vond het sneu voor me en heeft me een rijles cadeau
gedaan :} . Dat vond ik een strakke aktie
 
Terug
Bovenaan Onderaan