boete tt-assen

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Wie oh wie heeft er al een boete gehad voor het van en naar de TT van Assen?

Ik benieuwd.
 
ben naar de TT geweest.
heb goed kunnen door rijden en bij de TT binnendoor zelfs hard kunnen rijden
met mede motor rijders.

zolang je maar niet 'opvalt' is er niets aan de hand, en natuurlijk geen
gekkigheid uithaald zoals wheelys of iets.


Als jij een boete hebt gehad voor motorrijden heb je vast wat verkeerds gedaan!
 
Nee gelukkig nog niet. Ik hoorde dat ik thuis kwam dat er wel een op de route stond, bij de afsluitdijk, vlak na de sluizen. Die was denk ik dan alweer weg dat wij langskwamen....gelukkig 8-)
 
Nou ik heb verschillende radarinstallaties zien staan, en ze gingen soms flink te keer, dus vandaar dat ik het vraag..en alsof hier allemaal zinvolle topics worden geopend... B| B|
 
Net voor de tt zijn der op MF tig toppics geweest dat mensen waarschuwden voor
het vele controleren van onze vrienden van de politie... dus als je nu nog gaat
zeggen dat je een boete hebt gekregen ben je naar mijn mening wel heeel dom... :)

[me]pork moet wel toegeven dat een boete heel makkelijk te krijgen is aangezien pork net zijn rijbewijs weer terug heeft gekregen... :9 [/me]
 
na 6 weken pas vragen |( |( |(


owww, zie in profiel dat je ambtenaar bent, dat verklaart een hoop :z
 
Net voor de tt zijn der op MF tig toppics geweest dat mensen waarschuwden voor
het vele controleren van onze vrienden van de politie... dus als je nu nog gaat
zeggen dat je een boete hebt gekregen ben je naar mijn mening wel heeel dom... :)

[me]pork moet wel toegeven dat een boete heel makkelijk te krijgen is aangezien pork net zijn rijbewijs weer terug heeft gekregen... :9 [/me]

De overheid kennende duurt het soms nogal een tijd voordat de rekening op de deurmat ploft. Het kan dus wezen dat sommige dachten dat ze geen boete hadden opgelopen, maar alsnog de rekening gepresenteerd krijgen. Zo dom is dit topic dus niet. Mocht je je nou ergeren aan dit topic...klik dan snel op vorige en ga lekker verder kijken op MF.
 
mag je ook reageren als je geen boete hebt gekregen?


Mag je ook reageren als je niet naar de TT bent geweest, of dat je niet weet dat de TT is O-) :X

Of staat de TT soms voor Tit Torture :+

Nee, Diamon is niet oversext, tis nog steeds een vrijdagmiddag topic :W
 
De overheid kennende duurt het soms nogal een tijd voordat de rekening op de deurmat ploft. Het kan dus wezen dat sommige dachten dat ze geen boete hadden opgelopen, maar alsnog de rekening gepresenteerd krijgen. Zo dom is dit topic dus niet. Mocht je je nou ergeren aan dit topic...klik dan snel op vorige en ga lekker verder kijken op MF.


heb ik ook eens gehad 9 maanden gewacht op een boete van 25 pleuro (voor fietsen met slechte verlichting) ja op de trap fiets
 
heb ik ook eens gehad 9 maanden gewacht op een boete van 25 pleuro (voor fietsen met slechte verlichting) ja op de trap fiets

Dat geklooi bedoel ik nou... een neef van me wacht nog steeds op zijn boete voor te hard rijden. Hij was vorig jaar aan het einde van de zomer (omstreeks eind september) zijn rijbewijs kwijt geraakt. Na 3 weken had hij zijn rijbewijs weer terug, maar de boete ervoor heeft hij nog steeds niet gehad. Ow ja, het was 80 km boven de toegestane snelheid. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan