Boete van ome agent

Umm of ze je kunnen laseren heeft helemaal niks met de afmetingen van je kentekenplaat te maken hoor. Tja.. en zo'n mini niet goedgekeurde non euro kentekenplaat.. kan je je plaat net zo goed dubbelvouwen ;)


of gelasert zonder kenteken, komt later een agent je kenteken brengen die je verloren was.
lagen we met z'n allen in een deuk, krijg ik de overtreding niet mee omdat ze zo smakelijk genoten hebben van de hele situatie.

tja wat kan ik zeggen.
 
Even een hint voor de mensen die zeer regelmatig hard op het gas gaan. De boete voor ondeugdelijke kentekenplaten is slechts 65 euro. Op een motor hoef je er maar 1 te hebben. Zorg ervoor dat je kentekenplaat slecht/niet leesbaar is en je hoeft nooit bang te zijn voor flitsers. Wordt je staande gehouden dan kost het je 65. You do the math.

Ja, 65 euro als je bent vergeten de sneeuw of modder van je plaat te halen. Bewust je plaat onleesbaar maken is geen overtreding maar een misdrijf. Geen idee wat dat dan kost, maar het zal wel iets meer zijn.
 
Als je echt 260..270 ging kun je geluk hebben. Met die snelheden beginnen flitsers moeite te krijgen, vooral als ze niet 100% optimaal staan opgesteld.

Moeten het wel echte kilometers zijn ..... en de tellers van tegenwoordig wijken nogal eens af.

Maar als ik je icoon goed bekijk zou je wel eens een Mille ( :? ) kunnen hebben en die tellers schijnen wel erg accuraat te zijn.

Succes met het peentjes zweten en hopelijk hebben of je vrienden je goed in de zeik genomen of reed je echt hard genoeg of hebben ze je helemaal niet geflitst. Ze moeten er dus wel 5 (1x auto en 4x motor) in tijd van een paar honderdsten van een seconde op de foto zetten 8-)
 
Ik zou de foto opvragen !!! Das nog eens mooie prent om over op te scheppen !!!

Verder is het 3x k*t ,,,,

Ik hoop dat je er nog redelijk vanaf komt !!
 
Ze moeten er dus wel 5 (1x auto en 4x motor) in tijd van een paar honderdsten van een seconde op de foto zetten 8-)

Waarschijnlijk staan jullie allemaal op één foto, dus kun je altijd nog beweren dat jullie met de motoren keurig 120 reden en je rot geschrokken zijn van die auto die er zo hard tussendoor kwam......... 8-)
 
Even een hint voor de mensen die zeer regelmatig hard op het gas gaan. De boete voor ondeugdelijke kentekenplaten is slechts 65 euro. Op een motor hoef je er maar 1 te hebben. Zorg ervoor dat je kentekenplaat slecht/niet leesbaar is en je hoeft nooit bang te zijn voor flitsers. Wordt je staande gehouden dan kost het je 65. You do the math.
Betekent wel dat je niet een politie-auto of -motor meer kunt voorbij rijden. Want dat valt wel erg op hoor. |(
Ik kan de politie (die deelneemt aan het verkeer) gewoon nog inhalen met 20 KM boven de maximale snelheid. Daar ben ik nog nooit voor staande gehouden. :Z
 
Betekent wel dat je niet een politie-auto of -motor meer kunt voorbij rijden. Want dat valt wel erg op hoor. |(
Ik kan de politie (die deelneemt aan het verkeer) gewoon nog inhalen met 20 KM boven de maximale snelheid. Daar ben ik nog nooit voor staande gehouden. :Z
ze denken dat jij een undercover agent ben met je bmw :X






:+
 
Overigens, mbt sprays, wegklapsystemen, etc.... Als ze je daar mee pakken is de boete ook niet mals. Dan kun je beter je plaat (+ rest van de motor, voor de geloofwaardigheid) flink onder de bagger smeren en hopen dat ze geloven dat ie per ongeluk onleesbaar is. Dan kom je er met iets van € 65,- ofzo vaaf.

kan het ff zo snel niet vinden, maar ergens heeft een rechter beslist dat dit niet helemaal opgaat omdat het om de positie van de radar gaat, en niet van de flitskast...
[me]Deadeye zoekt nog ff verder naar dat artikel[/me]

:^
 
idd de mijne stond verleden keer op de bank top was iets onder de 300 op de teller volgens de computer ging ie niet harder als 250 :) Dat dan wel zonder rij wind(srad) Dus echte top ligt rondt de 270..
:?

Bij die 250 op de bank loopt ie ws. de toerenbegrenzer in. Maw, ram air of niet, hij zal nooit harder dan die 250 gaan.

Loopt ie niet de begrenzer in, maar houdt het bij die 250 op de bank echt op qua vermogen, dan wordt het echt een dramatisch verhaal.... Dat zou betekenen dat je zonder luchtweerstand op vermogen 250kph kunt halen... Dus je mag dan mét luchtweerstand blij zijn als je boven de 100 kunt komen. :+
 
Ik zou maar eens heel erg snel aangifte gaan doen van een gestolen kentekenplaat. Je was een paar dagen je Oma in zeeland aan het helpen haar petunia's te planten, Heeft een onverlaat je kenteken van je motor geschroefd! (foto's maken van beschadigde kentekenplaathouder)

Als er een onderzoek komt zorg dat je een ander pak+ helm hebt dan op een eventuele foto staat, andere demper op je uitlaat, leg tijdelijk een smaller bandje op je motor, koop een paar funky richtingaanwijzers.. Otw zorg dat jij en je motor verschillen van de foto. Tis wat werk.. en kost je wat.. maar alles beter dan de staat sponsoren.

Veel suc6!
 
radar zh a16 rotterdam ri breda thv hmp 38.0 net voor afslag `s gravendeel bij fietsersbrug (alex & kim iveco)       19:17:32
      
      
      radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 40.4 voor afslag `s gravendeel (appeltje)       18:49:50
      
      radar zh a16 rotterdam - dordrecht beide ri thv hmp 30.1 bij h.i. ambacht onder het viaduct       13:18:50
      
      radar zh a16 breda ri rotterdam thv hmp 44.3 aan het einde van de moerdijkbrug bij wegwerkzaamheden achter bord       09:38:36
      
Deze stonden vandaag op de A16 volgens flitsservice.nl.
Ben niet echt bekend in die buurt, maar was hopelijk niet diegene bij de wegwerkzaamheden? Anders ben je nog méér de lul.


vandaag weer bij hi ambacht beide kanten van de a16 en ook op de moerdijk richting r´dam bij wegwerkzaamheden(70) ding flitste regelmatig, staat op rijnmond text dat er al 6000 motorvoertuigen zijn geflitst daar, en ze gaan er mee door dus wees gewaarschuwd
 
Ik zou maar eens heel erg snel aangifte gaan doen van een gestolen kentekenplaat. Je was een paar dagen je Oma in zeeland aan het helpen haar petunia's te planten, Heeft een onverlaat je kenteken van je motor geschroefd! (foto's maken van beschadigde kentekenplaathouder)

Als er een onderzoek komt zorg dat je een ander pak+ helm hebt dan op een eventuele foto staat, andere demper op je uitlaat, leg tijdelijk een smaller bandje op je motor, koop een paar funky richtingaanwijzers.. Otw zorg dat jij en je motor verschillen van de foto. Tis wat werk.. en kost je wat.. maar alles beter dan de staat sponsoren.

Veel suc6!

Totdat ze je pakken voor valse aangifte..is ook een lekker mals misdrijf :z
 
Dan zeg je toch dat het iemand anders is geweest? :+

Die aangifte heeft gedaan :? Of die daar reed :?

Agent : dag meneer hoe kan ik u helpen
Lassie: ik wil graag aangifte doen!
Agent : Ow..wat is er gebeurt?
Lassie: Ik ben geflitst maar ik was het niet!
Agent : Hoe kunt u dan weten dat die ander geflitst is :?
Lassie: :X Ik bedoel eigenlijk dat m´n kentekenplaat is gejat!
Agent : Ow....en dat is dan door dezelfde dader gedaan die zich heeft laten flitsen?
Lassie: :?
Agent : :X :?
Lassie: Nee hij reed achter een Mercedes aan en toen werd ie geflitst met mijn kentekenplaat!
Agent : Die hij al daarvoor gejat had dan :?
Lassie: Precies...en daar wil ik aangifte van doen :P

:Z
 
Agent : dag meneer hoe kan ik u helpen
Lassie: ik wil graag aangifte doen!
Agent : Ow..wat is er gebeurt?
Lassie: Ik ben geflitst maar ik was het niet!
Agent : Hoe kunt u dan weten dat die ander geflitst is :?
Lassie: :X Ik bedoel eigenlijk dat m´n kentekenplaat is gejat!
Agent : Ow....en dat is dan door dezelfde dader gedaan die zich heeft laten flitsen?
Lassie: :?
Agent : :X :?
Lassie: Nee hij reed achter een Mercedes aan en toen werd ie geflitst met mijn kentekenplaat!
Agent : Die hij al daarvoor gejat had dan :?
Lassie: Precies...en daar wil ik aangifte van doen :P

:Z
Toch het proberen waard :)

kan er iemand dan ff opnames maken? :P
 
Reed je voor of achter? zo'n flitser doet met die snelheden alleen de voorste flitsen. De technieken in de flitsauto's kunnen het niet aan om 5 voertuigen met die snelheid achter elkaar te flitsen.

Ik heb zoiets dergelijks meegemaakt met een paar auto's ... wij reden toen met 260 achter 2 andere auto's aan en zagen duidelijk 1 flitser. Dat was gelukkig de voorste wagen :} :} :} (geen boete dus)

Als je er wel opstaat kan ik je vertellen wat ze tegenwoordig met je rijbewijs doen. Heb even navraag gedaan bij een kennis.. (die adviseerd de officier van justitie bij dit soort snelheidsovertredingen)
Waarschijnlijk moet je dan opnieuw je rijbewijs gaan halen en dat niet bij een reguliere rijschool maar bij zo'n speciale waar er tevens van die "nutteloze" gesprekken bijzitten.

Let op! dit hangt wel af van je verleden (aantal snelheidsovertredingen) bij meer als drie boven de 30 km per uur heb je grote kans dat je dit bovenstaande moet doen.

Met vriendelijke groet,

Nick
 
Maatje van me zei:

Je rijbeweijs kan ten alle tijde nog ingenomen worden bij de rechtzaak,want als je de brief van de O.v.J. krijgt zit daar een extra formulier bij,waarmee je zelf moet aangeven of jij de bestuurder was op dat moment,of niet,en dan moet je ook de naam van de andere bestuurder op kunnen geven en hem/haar laten tekenen, dat hij/zij op dat moment de bestuurder was van jouw motor...

Maar,in jouw geval zou ik nix terugsturen,daarmee rek je voorlopig alleen de zittingsdatum wat uit,en je kan toch niemand anders ervoor op laten draaien,en het laatste wat je moet doen is bekennen dat je zelf hebt gereden op dat moment!!! ik zou je geluk zoeken in de foto die ze hebben gemaakt,ze kunnen nooit alle 5 de voertuigen zo snel apaprt geflitst hebben wat dus inhoudt,dat ze nooit weten of jullie alle 5 ook zo hard reden...

Maar dan moet je wel zeker weten dat jullie 4 niet op 4 verschillende foto's staan,wat je kunt checken door de fotofilmnummers (staan op de de brief van CIJB,die je als eerste krijgt) met elkaar te vergelijken... Mocht het nu om minder dan 4 foto's gaan,kan de rechter jullie nooit iets ernstigs opleggen omdat niet vast staat wie van de 4 nou die gemeten snelheid heeft gereden...

Maar 1 tip,neem zowieso een goeie advocaat,ik ben zelf ooit in keer m'n rijbewijs kwijt geweest,en het is nie zo makkelijk om hem te behouden voor de rechter,het is net hoe zijn bui is,en een advocaat kan je misschien nog helpen om de schade beperkt te houden... Iig heel veel sterkte de komende tijd,en laten we hopen dat je er nooit meer iets van hoort!!!


ps: het grote oeps gevoel :+
 
Ik heb maar één tip zoals ik zelf ook gedaan heb na mijn rijontzegging van 4 maanden... :P

Gewoon op de snelweg rustig 120 - 130 km/h rijden. En ga blazen op provinciale wegen, waarbij de rechterzijde van de weg dan een open gebied is. Dus of lege berm zonder bomen of gewoon gras. Overal waar rechts van je obstakels staan is de kans groot, dat er radarapparatuur staat. Of rij zoals ik ook weleens doe eerst even rustig een rondje in het gebied waar je wil gaan blazen om te kijken of er wat staat en ook voor modder enzo op de weg. Dan ben je ook weer op je gemak als je gaat blazen.
 
kijk anders eens in een 1 of andere flitslijst of ze daar wel eens stonden ;-)
Heb ze die maandag ook gezien. Moest ook in de ankers B| maar ik reed geen 240 dus zal het wel gered hebben O-) Ze stonden vlak na de afrit 's Gravendeel, auto bijna niet zichtbaar achter de bosjes, radar op de vangrail :r En de wegwerkzaamheden begonnen 2km later :r

Verder voor TS, shit happens, this time you loose. Sterkte ermee als er wat binnenkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan