Boete Van Rijbewijs A1 1000cc Motor Rijden

heb het even opgezocht, met verkeerde categorie rijbewijs rijden is de 1e keer geldboete van € 340,00.
Boetebase - Openbaar Ministerie

2e keer word de boete hoger 400 euro en een week hechtenis
Boetebase - Openbaar Ministerie

ik lees wel eens dat bijvoorbeeld crossmotoren een lager aantal kw op het kenteken hebben staan dan ze werkelijk hebben, dus als je harder wil rijden, met meer vermogen en, zonder bekeurd te worden zou dat een mogelijkheid kunnen zijn, anders een 125cc op kenteken kopen met een groter motorblok er onder :)

(oeps foutje had alleen de eerste pagina gelezen voordat ik zag dat er al 6 pagina"s waren)
 
Laatst bewerkt:
Er is zo'n vertrutting van de maatschappij
Alles wordt dicht getimmert met regeltjes
Als de overheid maar lang genoeg blijft zeuren vind men 30 km/ uur normaal
Rijdt men zich gelijk dood als je met rijbewijs iets snellers rijd als 125 cc
Worden posters van meisjes in bikini's af geplakt
 
heb het even opgezocht, met verkeerde categorie rijbewijs rijden is de 1e keer geldboete van € 340,00.
Boetebase - Openbaar Ministerie

2e keer word de boete hoger 400 euro en een week hechtenis
Boetebase - Openbaar Ministerie

ik lees wel eens dat bijvoorbeeld crossmotoren een lager aantal kw op het kenteken hebben staan dan ze werkelijk hebben, dus als je harder wil rijden, met meer vermogen en, zonder bekeurd te worden zou dat een mogelijkheid kunnen zijn, anders een 125cc op kenteken kopen met een groter motorblok er onder :)

En daarmee heb je hetzelfde probleem als wanneer je rijdt zonder het vereiste rijbewijs. Erg slim advies :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan