Boete voor te .........

sj

Rookie
15 nov 2004
3
0
Hallo, Helaas zat ik laatst niet goed op te letten en werd ik gepakt voor een snelheid van 173 na correctie. Dit was ff einde rijbewijs en lopen maar. Hoe hoog is de boete nu, ben de laatste 3 jaar "(braaf)" geweest.Denk zelf rond de 350 euro, een krijg je dan evt. ook nog voorwaardelijk? Alvast bedankt
 
173km/h door een woonwijk? :9

Trouwens welkom hier als nieuweling. Misschien effe "voorstel" topicje aanmaken!
 
Ben je staande gehouden of geflitst?

[me]Marianchi ® hoopt dat je geflitst bent, staande houden zuigt big-time![/me]
 
173km/h door een woonwijk? :9

Trouwens welkom hier als nieuweling. Misschien effe "voorstel" topicje aanmaken!

Maak niet uit. Zelfs op de snelweg ben je met 173 km/u meer dan 50 te hard. BEn dus bij staande houding betekent dat invordering. '(
 
Eigen ervaring:

73 km te hard = 4 maanden rijbewijs kwijt en 475,- euries boete, tja ik lette ook ff niet op.
 
Hallo, Helaas zat ik laatst niet goed op te letten en werd ik gepakt voor een snelheid van 173 na correctie. Dit was ff einde rijbewijs en lopen maar. Hoe hoog is de boete nu, ben de laatste 3 jaar "(braaf)" geweest.Denk zelf rond de 350 euro, een krijg je dan evt. ook nog voorwaardelijk? Alvast bedankt

Ja ik ben staande gehouden door een motoragent. De grapjas zei nog dat ik de volgende keer beter moest opletten. Had na 6 dagen m'n rijbewijs terug
 
Ik gok er ff op dat je op de snelweg reed (max. snelheid 120)

Te hard rijden op de autosnelweg
51 t/m 55 km/u
Boete: €365
Opmerkingen: Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.
Recidiveregeling snelheid betekent dat je de komende 2 jaar niet met meer dan 30 kmh teveel gepakt moet worden om je rbw niet in gevaar te brengen. (is niet hetzelfde als voorwaardelijk)
 
Voor ik het vergeet:

[moraalriddermodus]
onverantwoordelijke verkeerscrimineel :(
[/moraalriddermodus]


:+

En nog welkom hier trouwens :]
 
Quote:
Op maandag 15 november 2004 16:17 schreef sj het volgende:
Hallo, Helaas zat ik laatst niet goed op te letten en werd ik gepakt voor een snelheid van 173 na correctie. Dit was ff einde rijbewijs en lopen maar. Hoe hoog is de boete nu, ben de laatste 3 jaar "(braaf)" geweest.Denk zelf rond de 350 euro, een krijg je dan evt. ook nog voorwaardelijk? Alvast bedankt


Ja ik ben staande gehouden door een motoragent. De grapjas zei nog dat ik de volgende keer beter moest opletten. Had na 6 dagen m'n rijbewijs terug
Je geeft antwoord op je eigen vraag :? :?

Gespleten persoonlijkheid ofzo??
 
... een krijg je dan evt. ook nog voorwaardelijk?

Niet eventueel maar heel erg zeker zelfs,en ook nog een geldboete uiteraard,je kàn zelfs een onvoorwaardelijke ontzegging krijgen al lijkt dat gezien je redelijk schone verleden wat onwaarschijnlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan