boete voor wildcrossen

marcel74

Die hard MF'er
26 okt 2005
353
0
amsterdam
gisteren zat het niet mee!
eerst bij mij achter in amsterdam noord over een stukje park heen gereden, maar de lol was snel voorbij.
want er zijn altijd zeikerds die moeten bellen.
resultaat 1 motor agant en drie agenten in een golf.
bleek een melding gemaakt te zijn van een gestolen motor.
gelukkig hele aardige agenten die ons met een waarschuwing heen stuurde.
dus wij richting sloterdijk, maar daar kwamen we hele grote borden tegen met verboden te crossen.
dan maar door naar spaarnwoude(dancevally terein), geen kip aanwezig dus lekker raggen.
en ja hoor daar kwam mijn maat met voor hem een boswachter terug gereden.
resultaat 75€ en bij de volgende keer dat wij daar weer rijden zijn we de motor kwijt.
het enige wat ik nog weet is de kuil in ijmuiden, maar dat terein is klein en veel te druk.
ben al druk aan het zoeken geweest in vele forums en het web, maar er is echt niet veel meer waar je nog kan crossen.
denk dat ik hem maar weer weg doe.
 
komen binnekort toch nog een paar van die crossterreinen in NH? in iedergeval ergens bij Middenmeer toch? daar waren ze toch mee bezig. dus ik zou nog ff wachten met verkopen..

Mvg Mike
 
Crossen wordt idd bijna overal niet toegelaten.
Ik heb gehoord dat er in Noord Holland weer een crossbaan komt; niet in de directe omgeving van A'dam.
Een of andere gemeente heeft officieel bekend gemaakt dat er binnen hun grenzen zoiets gemaakt mag worden; duurt echter nog wel een jaar of zo.
Beter zo dan niets, sinds het verdwijnen van de baan in A'dam!
 
Crossen wordt idd bijna overal niet toegelaten.
Ik heb gehoord dat er in Noord Holland weer een crossbaan komt; niet in de directe omgeving van A'dam.
Een of andere gemeente heeft officieel bekend gemaakt dat er binnen hun grenzen zoiets gemaakt mag worden; duurt echter nog wel een jaar of zo.
Beter zo dan niets, sinds het verdwijnen van de baan in A'dam!

dat bedoel ik volgens mij was dat middenmeer ?
 
Bij sloterdijk (de buiten kartbaan) is toch ook een crossbaan?

Anders Almere (Almere Poort, heb gehoord dat je je daar ook lekker kan uitleven zonder problemen)


Wel balen -O-
 
idd almere poort waar de megameeting was.. daar kan je volgens mij ook wel ongestoord crosse en het is maar 10-15 min rijde vanaf amsterdam
 
Dat je voor iets dat niet mag gewoon een boete krijgt he???
 
Ik heb danook zon crossertje, en ik woon vrij dicht bij boerderijen..
en dan gaat Annanas daar maar crossen..

Komt ook bij dat-ie niet verzekerd is.. O-)
 
Dat je voor iets dat niet mag gewoon een boete krijgt he???

Ik geloof niet dat TS er zo een punt van maakt dat er een boete wordt gegeven voor iets dat niet mag. Het lijkt mij dat TS eerder een beetje moedeloos wordt van het feit dat er geen alternatieven zijn om je hobby op een legale manier uit te oefenen.
 
De charme van Wildcrossen is toch een beetje het kat&muis spelletje met
de coconutjes,en al komt er een baan dan is dat er een beetje vanaf.

Illegaal= 8-)
 
De charme van Wildcrossen is toch een beetje het kat&muis spelletje met
de coconutjes,en al komt er een baan dan is dat er een beetje vanaf.

Illegaal= 8-)
Shit man! Nou weten eventueel meelezende wetshandhavers het ook en dan is het nog slechts een kwestie van tijd voordat dhr Spee het ook weet. Zal je net zien, gaat Spee ook wildcrossen.
 
Laatst bewerkt:
nee hoor wij hebben crossbanen zat hier in de achterhoek.


Rondjes rijden op een crossbaan is heel wat anders dan lekker spelen met je enduro.Ook moet je vaak lid zijn van een vereniging, anders mag je er niet rijden.
Hier in ZO brabant zijn ook crossterreintjes genoeg, maar als je met je enduro wilt spelen, dan mag je bijna nergens het bos in.
 
Je kunt toch ook wat rotondes rechtdoor nemen, plantenbakken doorragen en drempeltjes vliegen in en rond het centrum van Amsterdam? :? ;)
 
klinkt allemaal heel bekend in midden des lands valt er ook niet veel te beleven, woon op de utrechtse heuvelrug, eruug leuke bossen hier, maar ga tegewoordig maar op het mountainbikeje om van 't gezeik af te zijn. Vroeger (als in 16 jaar) wel altijd wildcrossen en had eigenlijk nooit problemen de boswachter zoek te rijden of oom agent op de nx250. Maar wandelaars die stokken en stenen gooien maken het je wel duidelijk dat niet iedereen van wildcrossen geniet. begrijp het niet maar tuf tegenwoordig de zandpaadjes af naar campings ed. Niet je van het maar ja. Heb wel een geinfoormeerd bij justitie of je ergens legaal enduro/offroad kan rijden maar dat gaat geloof ik nergens. Emigreren naar canada mieschien iets?
 
Die is nu weg.....

En er is geen goed alternatief in de buurt, dus al die crossers die zich daar normaal gesproken konden uitleven zijn al een tijdje zoekende.

-O-

Klopt MCA zat daar.

Als je iets door rijdt, richting Ruigoord, kom je volgens mij een zandvlakte en wat zandheuvels tegen. Afgelopen zomer heb ik ze daar vaak genoeg zien crossen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan