Boetes gaan omhoog

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Het is al jaren zo dat de overheid zelf voor de grootste component zorgt voor de inflatiestijging.

2004 wordt niet anders. De meeste boetes gaan 10% of meer omhoog. Aanpassen aan het prijdindexcijfer heet dat. ik wou dat ik bij mijn baas zo mocht afronden.

www.om.nl/info/nieuws.php?p=pg&id=1940
 
Het is al jaren zo dat de overheid zelf voor de grootste component zorgt voor de inflatiestijging.

2004 wordt niet anders. De meeste boetes gaan 10% of meer omhoog. Aanpassen aan het prijdindexcijfer heet dat. ik wou dat ik bij mijn baas zo mocht afronden.

www.om.nl/info/nieuws.php?p=pg&id=1940
Ach ja, voor de overheid gelden nu eenmaal andere normen en waarden dan voor het gepeupel B|
 
Laatst bewerkt:
Hé guys,

Zorgen dat je geen boete krijgt . . . Ze kunnen mij niet hoog genoeg worden :)

See ya
 
Is dit niet die prijsverhoging/afronding die ze bij de invoering van de Euro wilden doen :? OM is toen teruggefloten door de Tweede Kamer omdat de invoering van de euro niet mocht leiden tot hogere prijzen en de overheid in ieder geval die schijn moest ophouden ;) Nu hebben ze het begrotingstekort de prijsindex als excuus
 
mmm, Dat is idd lekker afronden :(

Heeft er iemand ook al een lijstje met de snelheids overtredingen ? De rest van de boetes loop je toch niet zo snel op.. Maar te hard rijden...
 
Tja, de balans klopt niet echt meer bij de regering. Dus wat doen we: niet de kosten verminderen maar de inkomsten omhoog! Jaaahhaaaa.... |(

Deze vind ik zelf heel leuk:
Bedelen (nieuw) 50 euro

Denken ze nou echt dat ze van een bedelaar geld zullen zien? *D hehehehehehe, ik heb geen idee waarom ze nou eigenlijk voor bedelen als ze als minimaal €50 op zak hebben.. })

Echt applaus voor deze regel :}
 
Hé guys,

Zorgen dat je geen boete krijgt . . . Ze kunnen mij niet hoog genoeg worden :)

See ya

:Z

Wat doet zo'n sufkut op een motor (ok...custom...)? Ga toch lekker in een brommobiel rijden... die lui schijnen ook altijd zonder boetes weg te komen...
 
Tja, het is vervelend voor degene die er regelmatig mee te maken hebben. Daarnaast is het raar dat de overheid de prijzen niet aanpast conform de consumenten prijsindex waar allerlei verhogingen op zijn afgestemd, zoals de jaarlijkse verhoging van de alimentatie, salarissen enz.
Beetje maf rekenwerk dus bij de overheid, maar daar hebben we al voorbeelden genoeg van gezien de laatste tijd B|

Persoonlijk kan ik er verder niet wakker van liggen, voor mij zijn bekeuringen ingecalculeerd risico. It's part of the game! Ik weet wat er kan gebeuren als ik lekker ga buitenspelen en bekijk het wat anders.
 
Als we nu eens allemaal ons best doen en een jaar geen boetes veroorzaken...
Dan is de staat meteen failliet.
Kunnen ze de helft van het politiekorps niet meer betalen, het CJIB sluiten, het onderhoud van de flitspalen niet bekostigen......

Laat ze dan nog maar eens zeggen dat ze alleen maar goede bedoelingen hebben met die boetes. Dan is bereikt wat ze zeggen na te streven en moeten ze andere melkkoeien zoeken.

Bovendien kan de politie zich gaan bezighouden met waarvoor ze eigenlijk bedoeld is: To serve and to protect... maw boeven vangen en orde handhaven.


En na dat jaar kunnen we weer..... (hebben ze toch geen radars en flitspalen meer....)


[me]Tumblin Tummie vergeet te melden dat heer Spee dan natuurlijk ook zijn baan kwijt raakt.....[/me]
 
Laatst bewerkt:
Als we nu eens allemaal ons best doen en een jaar geen boetes veroorzaken...
Dan is de staat meteen failliet.
Kunnen ze de helft van het politiekorps niet meer betalen, het CJIB sluiten, het onderhoud van de flitspalen niet bekostigen......

Laat ze dan nog maar eens zeggen dat ze alleen maar goede bedoelingen hebben met die boetes. Dan is bereikt wat ze zeggen na te streven en moeten ze andere melkkoeien zoeken.

Bovendien kan de politie zich gaan bezighouden met waarvoor ze eigenlijk bedoeld is: To serve and to protect... maw boeven vangen en orde handhaven.


En na dat jaar kunnen we weer..... (hebben ze toch geen radars en flitspalen meer....)


[me]Tumblin Tummie vergeet te melden dat heer Spee dan natuurlijk ook zijn baan kwijt raakt.....[/me]

briljant we drijven de overheid het faillisement in door nooit meer te hard te rijden... :} (als iedereen dat nou zou doen, zou ik wel mee doen :X )
 
briljant we drijven de overheid het faillisement in door nooit meer te hard te rijden... :} (als iedereen dat nou zou doen, zou ik wel mee doen :X )

Denk dat de kans op slagen van bovenstaan plan kleiner is dan de kans op de hoofdprijs in de staatsloterij. Ik ga dus voor een nieuwe poging om miljonair te worden. Hoef ik me voortaan helemaal geen zorgen meer te maken voor boetes en reken direct kontant af......
 
Denk dat de kans op slagen van bovenstaan plan kleiner is dan de kans op de hoofdprijs in de staatsloterij. Ik ga dus voor een nieuwe poging om miljonair te worden. Hoef ik me voortaan helemaal geen zorgen meer te maken voor boetes en reken direct kontant af......
:^ Haha, ja, en dan geef ik ook nog een fooi voor in het personeels-potje :+
 
:^ Haha, ja, en dan geef ik ook nog een fooi voor in het personeels-potje :+
maar alleen als je mag komen zeker })

ontopic: het zat er al een jaar aan te komen dat de boetes hoger zouden worden.
Moeten we het maandelijkse bedrag voor het spaarpotje voor de overtredingen ook maar eens gaan verhogen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan