Boetes hoger

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Vooral de boetes voor relatief kleine verkeersovertredingen worden verhoogd. Die worden het meeste uitgeschreven en leveren het meeste op.

De begroting gaat uit van een opbrengst van €650.000.000, dat is een verhoging van 20%.

En dat alles om het aantal verkeersdoden terug te brengen; zoals met boetes voor fout parkeren, kentekenverlichting, teveel of onnodig geluid, rijden op de stoep, enz.

Begrijp je wel? :( :r
 
Vooral de boetes voor relatief kleine verkeersovertredingen worden verhoogd. Die worden het meeste uitgeschreven en leveren het meeste op.

De begroting gaat uit van een opbrengst van €650.000.000, dat is een verhoging van 20%.

En dat alles om het aantal verkeersdoden terug te brengen; zoals met boetes voor fout parkeren, kentekenverlichting, teveel of onnodig geluid, rijden op de stoep, enz.

Begrijp je wel? :( :r

Euh ... ik ben alleen bang voor het moment dat ze mij óók gaan "verplichten" al die overtredingen te begaan .... :+
 
Zullen we ze eens pesten? Gewoon zorgen dat heel Nederland z'n kentekenverlichting in orde heeft, alleen netjes parkeren, nergens te hard rijden, niet op de stoep fietsen, kortom, geen boetes krijgen?

Dàn krijg je pas een economische crisis!

:P :P :P :P :P
 
Ja laatst reed ik door de binnenstad, stond er iemand dubbel geparkeerd en daardoor viel een fietser zomaar dood van zijn fiets af van de schrik, zeer nuttige maatregel dit! B| :X
 
Zullen we ze eens pesten? Gewoon zorgen dat heel Nederland z'n kentekenverlichting in orde heeft, alleen netjes parkeren, nergens te hard rijden, niet op de stoep fietsen, kortom, geen boetes krijgen?

Dàn krijg je pas een economische crisis!

:P :P :P :P :P

Ja en dan ook weekje niet roken en drinken ( moeilijke opgave) dan piepen ze echt !
 
Ja en dan ook weekje niet roken en drinken ( moeilijke opgave) dan piepen ze echt !


sterker nog, je slaat twee vliegen in 1 klap :P
Door ons uberveilige verkeersgedrag en het niet roken en drinken zullen er veel minder mensen in het ziekenhuis terecht komen. De wachtlijsten verdwijnen als sneeuw voor de zon, gezondsheidszorg kost veel minder, kabinet is uit de financiele problemen doordat er veel minder geld naar de zorg toe moet, doordat er minder ongevallen zijn kunnen mensen meer werken (minder WAO, tevens minder kosten voor het kabinet). Er werken meer mensen dus er wordt meer geproduceerd, meer export waardoor onze handelspositie verbeterd en er weer meer werkgelegenheid komt (minder WW, weer een kostenbesparing).

Wat een briljant plan van je :}

Heel de nederlandse economie in 1 klap opgekrikt door veilig te rijden en niet te roken en drinken *D Wie had gedacht dat de oplossing voor alle politiek en financiele problemen zo makkelijk zou zijn :}

Ik ga NU jp balkie bellen om het plan uit te leggen :P
 
Ja, nou begrijp ik het eindelijk, de oplossing is nabij 8-) :+
Misschien kunnen we het poldermodel wel in Irak introduceren.
 
Zullen we ze eens pesten? Gewoon zorgen dat heel Nederland z'n kentekenverlichting in orde heeft, alleen netjes parkeren, nergens te hard rijden, niet op de stoep fietsen, kortom, geen boetes krijgen?

Dàn krijg je pas een economische crisis!

:P :P :P :P :P

Geen dingen vragen die onmogelijk zijn he ;)
 
Ja laatst reed ik door de binnenstad, stond er iemand dubbel geparkeerd en daardoor viel een fietser zomaar dood van zijn fiets af van de schrik, zeer nuttige maatregel dit! B| :X

En toch zijn die dubbelparkeerders de grootste boosdoeners, stel je voor, krantenwinkel, even de krant halen, koekblik dubbel parkeren, en ja, dan heb je kans om van je sokken te worden gereden door achterop komend verkeer als je met je trapding of bromfiets rond het koekblik moet, meerdere keren gezien toen ik ging werken, en 10m verder zijn er vrije parkeerplaatsen |(
 
Wat velen met mij al lang vermoedden is maar al te waar gebleken.
De inkomsten uit bekeuringen zijn belangrijker dan het voorkomen van gevaarlijke toestanden en zo meer.
Een correctief middel is verworden tot een ordinair gegraai, waar veel te veel politiemensen zich mee bezig houden, waardoor het kan gebeuren dat "kleine criminaliteit" niet de prioriteit van de dames en heren heeft / mag hebben.
Ik moet het dus maar heel gewoon vinden en accepteren dat er al 5x is ingebroken om een motor te stelen, waar niets aan gedaan wordt, terwijl ik wel prachtige CJI-envloppen ontvang met schandelijk hoge bekeuringen voor bijv. ober een doorgetrokken streep rijden (jawel 125 pleuro's voor deze misdaad).

Ik moet ervan :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Gewoon die auto's in de fik steken, telkens weer :X , Laat ze maar fietsen ook beter voor het milieu en de conditie van de te zware dienders :z
 
Heel de nederlandse economie in 1 klap opgekrikt door veilig te rijden en niet te roken en drinken *D Wie had gedacht dat de oplossing voor alle politiek en financiele problemen zo makkelijk zou zijn :}

Ik ga NU jp balkie bellen om het plan uit te leggen :P


Misschien moet je roken en drinken juist gaan stimuleren, mensen vergeten op die manier de rest van de ellende die ze hier hebben bedacht.

Iedereen gaat eerder dood

Je spekt de schatkist doormiddel van accijnzen

:+
 
Ow, en dit gaat nog veeeeeeeeeel erger worden :X De moraal is volledig zoek, mensen gaan zich hiertegen verzetten , je krijgt rebels gedrag, de economie stagneert of valt nog verder terug. Dan heb je de poppen echt aan het dansen.

Wanneer ook wij straks niet meer in staat zijn om normaal onze hobbies te kunnen uitoefenen (benzine 3 euri, verzekeringen onbetaalbaar, evenals de torenhoge boetes voor elk wissewasje) dan is het zo over met de pret.

Dan ga je vanzelf anarchistische toestanden krijgen. Dat broeit eerst een tijdje en dan knalt de bom.

OP deze manier werkt het dus NIET en de regering leert er NIETS van. Sterker nog, ze zetten het in versneld tempo voort. Ideeen die 3 jaar geleden al geoppert werden werden weggewuift, PAS NU PAKT MEN HET DAN ALSNOG OP...helaas te laat.

De beurs gaat eerst naar ver onder 200 punten (was al voorspelt) en dan is de economie op haar laagste punt bereikt. Eens kijken wat er dan nog over is van onze welvaart :X

TT, die het echt wel somber inziet. Maar die geduld heeft ;)
 
goh, wat klagen jullie altijd als het over de regering gaat, je zou bijna denken dat er draagvlak is onder de bevolking voor een coupe. O-)


[me]sictc wacht wel gewoon af tot de politie eens de verkeerde bekeurt voor "J-walking".[/me]
 
Ow worden ze hoger, ik blij dat ik mijn koekblik de duur uitschop voor een ZZR :X .
Kunnen de bekuringen alleen nog maar van achter komen :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan