Boetes in Nijmegen

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Nu komt het mn neus uit moet ik zeggen hier in Nijmegen met hun flitspalen en mobiele radars.

Kruising neerbosche weg / Hogelandseweg
richting de snelweg maar binnen de bebouwde kom
flitspaal type Gatso

ik ga vanaf Lindenholt de snelweg op, dus na de bocht 50 meter tot het stoplicht dan 70 meter en je bent buiten de bebouwde kom

wat denk je CJIB thuis voor 55 km |( |( |( |(
wat een geneuzel zeg
elke keer let ik erop op die plek en toch de l^l zijn dus
peanuts snelheid

het was overigens met mn motor , met de auto had me het ook makkelijk met normaal rijgedrag gelukt
 
Yep

Het is en wordt steeds erger. De weg van Alkmaar naar schagen kon je vroeger nog wel eens een beetje gas geven. Tegenwoordig vol gebouwd met flits palen. A9 idem dito.

/Rene
 
Kruising neerbosche weg / Hogelandseweg
richting de snelweg maar binnen de bebouwde kom
flitspaal type Gatso

ik ga vanaf Lindenholt de snelweg op, dus na de bocht 50 meter tot het stoplicht dan 70 meter en je bent buiten de bebouwde kom
Yep, ik ken hem.
Dat ding staat volgens mijn dag en nacht te flitsen.
Als ik er langs rij en in mijn spiegels kijk zie ik hem altijd wel een auto flitsen.
Hij staat daar echt op een K*T plek voor motoren die snel optrekken.
 
net nog ff gekeken , en het is nog korterbij dan ik dacht zelfs
denk 30 meter maar vanaf de bocht voor die flitser
en het einde nijmegen bord maar 30 meter na de streep


klojo's die gasten die dat ding daar wilden hebben
heb er vaak zat mee te maken met die paal
dit was mn eerste en denk niet de laatste daar
 
Waarom dan niet verfraaien met een spuitbus op het oogje? :? Laat ze lekker afbranden bij Justitie! ##@$%^% (cencuur) |( |( |(
 
ik heb wel eens de neiging tot het omhalen van de persoon die het verzint maar ja, zal wel vingertje wijzen worden
 
ik reed donderdag ook ff door nijmegen.
en jawel hoor staan ze daar weer eens een flitsauto te calibreren (hebben ze daar een hoop landverraders in dienst die niets anders doen??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan