Boetes voor oortjes in het verkeer in Frankrijk

En als je doof bent mag je dan Frankrijg nog in op je motor ? :? :X

Ik ben doof! Mocht het verboden zijn voor mij... Discriminatie! :P

Ik blijf gewoon rijden hoor!

Niets kunnen horen, betekent niet meteen, niets gezien of in de gaten hebben!
Kwestie van goed opletten. Ik spiegel sowieso 2x zoveel als als een gemiddelde bestuurder van een auto of motor. Omdat ik niets hoor, zijn mijn ogen ook mijn "oren" op de weg.
 
Laatst bewerkt:
Zouden ze niet gewoon dit bedoelen:


Helm-Oortjes-by-Eisbaer-Mutsen-Hoedshop-nl.32966p.jpg


:? :?
 
In Frankrijk is het vanaf 1 juli van dit jaar verboden om te bellen met een headset met een snoer. Dat meldt de vervoerdersorganisatie EVO.
Bellen met een headset mag alleen nog als deze via bluetooth met de telefoon is verbonden. Wie betrapt wordt op het bellen met een snoertje, riskeert een boete van 200 euro.
+
Een andere nieuwe regel in Frankrijk is een verlaging van de maximumsnelheid op een aantal wegen van 90 naar 80 kilometer per uur.
+
Verder gaat de boete voor het parkeren op een fietspad, stoep of zebrapad omhoog van 35 naar 135 euro.
 
Ik ben doof! Mocht het verboden zijn voor mij... Discriminatie! :P


Daar heb je een punt ;)

Ik blijf gewoon rijden hoor!
Natuurlijk en waarom niet laat ze verrekken met hun kutregels })
Niets kunnen horen, betekent niet meteen, niets gezien of in de gaten hebben!
Kwestie van goed opletten. Ik spiegel sowieso 2x zoveel als als een gemiddelde bestuurder van een auto of motor. Omdat ik niets hoor, zijn mijn ogen ook mijn "oren" op de weg.


Mensen met een bril op zien ook niet BETER, of dat men BETER gaat rijden of hierdoor alles BETER in de gaten hebben :+

Als een functie uitvalt dan neemt een andere lichaamsfunctie het zo goed als kwaad het over :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan