Boetes

Uhhm...ff denken....
stuk of ontelbaar 0-10kmph te hard...dus 60 piek.
stuk of 4 240 piek
stuk of 6 170 piek
1 keer 330
1x 490 voor 107kmph rijden op de snelweg, zogenaamd wegwerkzaamheden, op zondag ochtend yeah right..dus je mocht er maar 70....37 te hard bij werkzaamheden dus
180 voor bij stoplicht van baan wisselen met de auto...en er zal ongetwijfeld meer zijn, dit kan ik zo 1 2 3opnoemen... :( ;(
 
2 x 60,- met de auto. Er komen er waarschijnlijk nog twee aan. Rijd toch minimaal 80.000 per jaar en altijd te hard. Van de motor alleen nog maar een foto van de voorkant gemaakt *D .
 
aha... u is een aso...
pek en veren en op een rails de stad uit!

Ik had geen zin om de trap weer af te lopen toen ik dronken om 4 uur \'s nachts thuiskwam en dus struikelde over die vuilniszak. Raampje open en mikken op de stapel zakken die er al lag. Jammer dat ik misgooide en de vuilniszak dus uit elkaar spatte. Normaal kwam de ophaaldienst \'s ochtends om 7 uur, maar deze keer pas om 12 uur. Alles dus over de stoep heen, maar ik had er geen last van. Ik lag lekker te slapen, totdat de politie aan mijn deur stond te kloppen.

Deed het daarvoor ongeveer iedere week. Daarna niet meer gedaan. Ik heb de acceptgiro trouwens nooit meer gehad!!
 
een keer zonder licht fietsen: 50 piek.

een keer voor een vuilniszak die ik uit mijn raam van 2 hoog had gegooid: 100 piek.

Opgevoerde brommer en zonder helm: 100 piek (10 jaar geleden).

2 boutes op de weg terug uit Nijmegen om kleding te kopen bij Termaat: allebei 60 piek, maar was de auto van mijn schoonmoeder en zij wilde die betalen.
Don\'t you just love Nijmegen en omgeving.... })
 
ik ff te veel, zie andere topic van mij ;(
59 km te hard
Maat van mij was met 132 per uur op de Energieweg z\'n rijbewijs niet kwijt... Om 04.12 uur zondagnacht geflitst toen... Wel een fikse boete, maar ik denk dat je je rijbewijs wel mag houden...

Met 59 te hard? Je weet daar toch wel de palen te staan? Hebben ze lopen lazeren ertussenin of zo?

Edit: mispost... Kon zo snel effe het juiste topic niet vinden.... :z :z
 
Laatst bewerkt:
120 piek voor niet al te netjes rijgedrag, maar dat verhaal heb ik al een keer op het forum neergezet.

Verder nog wat snelheidsboetes die wel meevielen.
 
Boete 1:
Door rood stoplicht rijden.
Dacht iets van F35 in Oostenrijk.

Boete 2:
7 km te hard op een provinciale weg
Weet het bedrag niet meer. Dacht F60.

Boete 3:
Wheelie om 12 uur \'snachts
F350

Boete 4:
Met benen over het stuur rijden op een provinciale weg.
Loopt nog bij justitie. Hoop op F250.

#*(&%(%*&@.... Vandaag Boete 5 binnen. F220 omdat ik 19km te hard reed op de snelweg bij wegwerkzaamheden.... Mocht er 70. Ik ga het wel proberen aan te vechten.
 
\'s morgens om 05:30 uur staande gehouden op LEGE!!!!! snelweg.Was niet te meten(reed errug hard) Fl 200,-
38 km te hard op vierbaans rondweg Zwolle bij voetbalstadion. Geflits op een ZONDAG godverrr!!!
Fl 380,-
Inhalen na leuke circuitdag over doorgetrokken lijn omdat klojo voor me aan het lezen was in z\'n koekblik.Fl 180,-
Geflits snelweg fl 60,-
Binnendoor inhalen vluchtstrook tijdens klavertje rijden Apeldoorn.Koekblik voor me reed 45 echte kilometers volgens mijn nauwkeurige snelheidsmeter.Staande gehouden Fl 310,-
Inhalen file bij geblokkeert stoplicht via ander vak. Fl 200,- :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan