Boetes

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
meer dan 30 km te hard binnen bebouwde kom
- Op welke lokatie ?
Energieweg in Nijmegen
- Hoe hoog wastie?
Fl 400,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 1 auto 2
- Meest vreemde boete?
Fl. 1500 joyriding met mammies auto zonder rijbewijs geparkeerd tegen boom (was 17 toen)\ '(
 

- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
3 km te hard, binnen de bebouwde kom.
- Op welke lokatie ?
In Ammerzoden
- Hoe hoog wastie?
Fl 60,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 0 auto 5a6 per jaar
- Meest vreemde boete?
Negenhonderd gulden nogwat, 150 gereden op 80 weg met auto van werk. Boete binnen bij directie ontiegelijk op mijn flikker gehad. Na wat interventie van directie niet voor hoeven te komen en weggekomen met schikking :}
 
Laatst bewerkt:
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
7 kilometer te hard op 80 kilometer weg
- Op welke lokatie ?
N8 Krommenie - Zaandam
- Hoe hoog wastie?
f. 60,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 0 auto 1
- Meest vreemde boete?

Die boete die ik niet gehad heb toen we met zijn 3en (collega en een onbekende Mercedes A klasse)het record Alkmaar - Zaandam gebroken hebben en de boete die ik niet gehad heb toen ik aantoonde dat ik mijn vriendin wel in tien minuten naar haar werk kon brengen. })
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
Einde A4 Delft, klaverblaadje aan het rijden maar je mag daar schijnbaar niet meteen weer de snelweg op :) Wacht nog op een bekeuring van 30 km te hard bij wegwerkzaamheden
- Op welke lokatie ?
A4 Delft
- Hoe hoog wastie?
f. 60,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Stuk of 3
- Meest vreemde boete?
Politiewagen van de KLPD snijden op de snelweg door in 1 keer 3 banen op te schuiven met 140 km/uur, na heel veel gedreig kreeg ik een bekeuring voor mijn gordel :+
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
APK te laat voor een auto.
- Op welke lokatie?
Na per ongeluk omrijden lantaarnpaal in Sliedrecht. (Geschrokken van beestje in berm.)
- Hoe hoog wastie?
F 180,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
1 motor, 1 autol
- Meest vreemde boete?
Niet echt. Inhalen tweebaans weg, dubbele strepen, F 300,-. In Zwitserland (dat was een pas).

Ehh, er komen er nog twee aan voor de motor denk ik, hoop ik, zoiets...
 
Nog nooit een boete gehad. Niet met de auto en ook niet met de motor. FF stukje hout zoeken.... klop klop. 8-)

Wel een keertje bijna. Was er net in Wilp (G) een paal geplaatst kwam ik er langs met 80 of zo.... binnen de bebouwde kom. Zat er gelukkig geen camera/film in fhewww...
 
Wilp...... ;( Fl 420,- vorig jaar, ff een collega geholpen met z\'n pc daarna \"snel\" naar huis
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
5 km te hard in bebouwde kom
- Op welke lokatie ?
Kralingse plasweg te Rotterdam
- Hoe hoog wastie?
60 piek
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
1 a 2
- Meest vreemde boete?
Niets wat me te binnen schiet
 
Laatste:

59 na meetcorrectie waar ik 50 mocht, met de auto.

Waar?
Leeuwarden

Hoe hoog?
60 gulden.

Gemiddelde per jaar?
Stuk of 3 per jaar.
Met auto in 1 jaar 3 gehad, met motor nog 0.

Meest vreemde?
Nou, ik heb de langzaamste auto bij ons op het werk (Astra 1.7 diesel, 60 pk :( ) maar ik scoor altijd de meeste bekeuringen. :(
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
meer dan 30 km te hard binnen bebouwde kom
- Op welke lokatie ?
Energieweg in Nijmegen
- Hoe hoog wastie?
Fl 400,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 1 auto 2
- Meest vreemde boete?
Fl. 1500 joyriding met mammies auto zonder rijbewijs geparkeerd tegen boom (was 17 toen)\ '(

toch niet bij die stomme palen he, of stonden ze achter 1 van die zwarte borden ?
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
rechts inhalen over busstrook
- Op welke lokatie ?
Industrieweg in Nijmegen
- Hoe hoog wastie?
120 piek ( ben gematst )
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
4
- Meest vreemde boete?
Een kleine burnout bij een stoplicht ( 180 piek ) :j
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
54 km/h na correctie, op de Hatertseweg... Op m\'n verjaardag! :(

- Op welke lokatie ?
Hatertseweg in Nijmegen

- Hoe hoog wastie?
Fl 60,-

- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 0 (nog geen RBW), auto 1 (in zes jaar, waarvan vier met eigen blik)

- Meest vreemde boete?
Twee keer HEEEL erg goed weggekomen.... Videowagen, gemiddelde snelheid 157 km/h op snelweg (120).... Eerst een preek, daarna gaan we het filmpje bekijken... Mevrouw agent spoelt terug, maar drukt niet op play, maar record, of zo... iig, geen bewijs meer, geen boete.... :}

Tweede keer: Zaterdagnacht, naar huis na uitgaan, had de kar v/d ouders v/e maat bij me... volgeladen met drinkers... Zelf nada slokje op, maar wel al 26 uurtjes op, dus niet zo fris... Jaag over Keizer Karelplein in Nijmegen, draai Sint Annastraat op (stoplicht sprong net op oranje) en zie achter mij een gast vol door rood gaan.... Word 3 kilometer later aangehouden door dat akelige golfje achter me (tussendoor wel effe 80 op de Sint Anna gedaan....)

\'Mocht\' blazen, clean.
Snelheid: geen woord over gehoord.
Algemene controle: auto komt erdoor...
BOETE voor door rood rijden! Ik zeg nog dat ik zeker weet dat het oranje is, krijg ik te horen dat ik dan nog had kunnen remmen! |(
Anyway, krijg dus bonnetje & kan verder rijden...

Nu zijn we vijf jaartjes verder & still no mail from the CJIB..... :)
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
Te hard rijden op de snelweg
- Op welke lokatie ?
Net voor een benzinepomp (Shell) richting Assen (v.a. Hoogeveen)
- Hoe hoog wastie?
180,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
1
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
Te snel rijden buiten de bebouwde kom. 90 waar 80 mocht (85 na meetcorrectie).
- Op welke lokatie ?
Reutem (dorpje tussen Albergen en Ootmarsum, Twente)
- Hoe hoog wastie?
Fl 60,- (Ja, ja..ik weet het een kippescheetje! :+ )
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Mijn allereerste.... :z
- Meest vreemde boete?
Nou vind ik nix vreemds aan hoor...!!
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
9 km/uur te hard.. wist ik veel dat je in NL maar 80 mocht op secundaire wegen. Ik was me voor de verandering aan de toegelaten snelheid aan\'t houden.. dacht\'k. (België mag je 90 op secundaire wegen)

- Op welke lokatie ?
geen idee meer, was terugkomende van me vakantiejob

- Hoe hoog wastie?
begonnen met 60 piek maar 2 keer verhoogd

- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
lange leve België: niet eens 1 per jaar })

- Meest vreemde boete?
Van thuis naar Oostende geknald, daar iemand ophalen en weer naar huis gevlamd (totaal zo\'n 300km).. ALTIJD 195km/uur aan\'t doen geweest (max vd auto) en paar weken later brief in me bus dat\'k met 160km/uur gesignaleerd was :} :}
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
13 (na meetcorrectie dus 10) te hard binnen de bebouwde kom.
- Op welke lokatie ?
Bij mij om de hoek.
- Hoe hoog wastie?
Fl 60,-
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
3 a 4
- Meest vreemde boete?
Aan de kant gezet na stunten (handbrakes en zo) met een leen-auto, \"zo Nikky Lauda, waar zijn wij mee bezig\". Uiteindelijk na een heel verhaal boete voor het niet dragen van een gordel... Phieuw...
 
- Meest vreemde boete?
Aan de kant gezet na stunten (handbrakes en zo) met een leen-auto, \"zo Nikky Lauda, waar zijn wij mee bezig\". Uiteindelijk na een heel verhaal boete voor het niet dragen van een gordel... Phieuw...

Kijk, dit soort verhaaltjes doet mijn \'vertrouwen\' in agenten in\'t algemeen weer toenemen. \'t Zijn echt niet allemaal smeerlappen. Dit stel had je echt VEEL erger kunnen kloten hoor!
 
Laatst bewerkt:
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
144 waar je 120 mag,
- Op welke lokatie ?
A12 bij Gouweaquaduct, jeweetwel 3 banen leeg
- Hoe hoog wastie?
170 piek
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Voor de radardetector: ca. 8 daarna: 2 a 3
- Meest vreemde boete?
In de Eiffel politieauto ingehaald waar je niet mocht inhalen DM 75,-
- Hoogste boete:
FL 785,- voor 136 op 80 km weg, tegelijkertijd ook FL 240,- voor inhalen over doorgetrokken streep. Thuisfront was not amused, terwijl ik verder toch een beminnelijk mens ben.
 
Op de motor slechts 1 maal: op een crossmotor door het centrum van de stad kwam ik een motoragent tegen die dit niet leuk vond.
fl. 750,- (tien jaar geleden) wegens: geen licht, verzekering,kenteken,geluid etc.
Op m\'n huidige motor hier in Spaans Baskenland twee keer gevlucht voor autonome politie :j met laserguns.
Verder met de motor nog geen bekeuring gehad; ff afkloppen en lekker verder :] .
 
- Waarom heb je die laatste boete gekregen?
6 km te hard
- Op welke lokatie ?
industrieweg groningen-
-Hoe hoog wastie?
Fl 60,00
- Wat is je gemiddelde aantal per jaar?
Tot op heden met de motor 0 auto 2
- Meest vreemde boete?
deze laatste ik ben namelijk de afgelopen 10 jaar niet in groningen geweest
heb bezwaar gemaakt.
 
Laatste tijd geen boetes, gaat goed zo,maar dit had ik natuurlijk niet moeten zeggen.

Wel gisteren bijna een Audi in mijn kofferbak omdat ik ging remmen omdat ze stonden te flitsen op A12 ter hoogte van Gouda. Moet die maar beter opletten, heeft wel mij en hem een boete gescheeld.

Meest aparte boete?

geen boete nadat ik werdt aangehouden op 80 km weg terwijl ik ongeveer 160 reed, konden me snelheid niet meten zeiden ze, kreeg een waarschuwing.

Geen boete toen ik een politieauto tegemoet reed met ong. 180 op een 80 km weg. Ben maar even met zelfde snelheid doorgereden.

Geen boete en overleefd op terugweg vanuit Duitsland met Pinksteren, vanaf rontonde bij Eindhoven met andere onbekende Fireblade rijder wedstrijdje gedaan tussen file door en over invoegstroken ed. voor ong. 15 min.
Max snelheid 180/200 km .
Moet je niet teveel bij nadenken, doe je na afloop wel.

Maar ja, NO GUTS, NO GLORIE
 
Terug
Bovenaan Onderaan