bogarde@motor-forum.nl

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Zou het mogenlijk zijn voor leden van MF om zo\'n @motor-forum.nl e-mail adres te krijgen (mischien straks als het een echte officiele vereniging is?).

Ik heb het al eens eerder gevraagd in een ander topic maar is toen niet echt op gereageerd (was ook off-topic).

Ik zou het wel leuk vinden!
 
Hmm, wel een leuk idee opzich ja, deze vraag zal Ruud en/of Unstable moeten beantwoorden.

Weet alleen niet of dit technisch een beetje makkelijk is te realiseren, dat bij het aanmaken van een account er gelijk ook een mailadres wordt bijgefabriceerd. :?

Verder zullen er ook wel wat andere probleempjes zijn, neem Raging R6, heeft een naam met een spatie erin, gaat niet echt. :)
 
Als tegenprestatie voor een lidmaatschap?

Wel een idee!

Maareh... weinig mensen willen betalen voor een forum, (gelijk hebben ze) en dat is het plan ook niet.
 
Als tegenprestatie voor een lidmaatschap?

Wel een idee!

Maareh... weinig mensen willen betalen voor een forum, (gelijk hebben ze) en dat is het plan ook niet.

Betalen?!?!?!?!

Ik dacht aan een gratis e-mail adres.
 
Raging_R6 mag ook hoor en anders hou ik het wel weer bij het vertrouwde epoorklep@... *D
 
Gratis email :? Ga bij je provider zeuren }) :P

Oh, daar hoef ik anders niet te zeuren hoor, ik heb wel 4 e-mail adressen daar! Betaal je ook wel 90 piek per maand voor, oh ja, je kan er ook nog onbeperkt voor internetten (ook best wel snel ook).
 
Het zal dan iig een forward worden naar je bestaande mailadres, niet een POP account.

Bijvoorbeeld een automatische forward naar het emailadres waarmee je je registreert hier.
 
Laatst bewerkt:
Het zal dan inderdaad een forward worden.

Tot nu toe heeft de sysadmin gewoon die mailadressen voor me aangemaakt (met de hand).

Ik denk niet dat hij zin heeft om 500+ emailadressen aan te maken...
 
Het zal dan inderdaad een forward worden.

Tot nu toe heeft de sysadmin gewoon die mailadressen voor me aangemaakt (met de hand).

Ik denk niet dat hij zin heeft om 500+ emailadressen aan te maken...
Juist ja, daarvoor zal dus een automatisch scriptje of progje moeten komen, weet niet hoe handig je sysadmin is met zulke dingen te proggen. Dit punt lijkt me net iets voor de vergadering van de M-F vereniging. :)
 
Tot nu toe heeft de sysadmin gewoon die mailadressen voor me aangemaakt (met de hand).

Ik denk niet dat hij zin heeft om 500+ emailadressen aan te maken...

Wat een instelling toch weer! wat is het nou voor moeite om even 500 e-mail adresjes handmatig te maken? Het is voor een goed doel hoor!

;) ;) ;)
 
Als het wel mogelijk is (zonder dat het al teveel kost), dan doen we dat zeker...

Dit is dus iets wat MISSCHIEN een mogelijkheid wordt voor leden binnenkort...
 
De enige reden dat ik mod wou worden is vanwege het emailadres :( ;( , ben ik dat voorrecht straks ook al kwijt. |(

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan