bokser dood geschoten vanaf een motor

jlsecret

Rookie
4 apr 2004
21
0
amsterdam
Ik had hier een paar weken geleden een topic geopend over een cb-2 die gejat was in amsterdam. Nu denkt die vriend van mij(van wie die motor is,) dat vanaf zijn motor nordin ben salah doodgeschoten is. De politie wil hier niets over vrijgeven in verband met het onderzoek. Misschien heeft een van jullie ergens gehoord vanaf wat voor een motor hij dood geschoten is? of iets wat duidelijkheid kan geven?
Voor Nordin, RIP.
 
inderdaad... cb-2 is een zelfgebouwde motor. cb-1 met cbr600 blok erin...
Maar daar was al een topic over.. dat deze gejat is...
Weet iemand hoe ik er achter kan komen welke motor er gevonden is bij die moord?
 
inderdaad... cb-2 is een zelfgebouwde motor. cb-1 met cbr600 blok erin...
Maar daar was al een topic over.. dat deze gejat is...
Weet iemand hoe ik er achter kan komen welke motor er gevonden is bij die moord?

Ik denk dat je dan jezelf moet begeven in bepaalde kanalen :X
Misschien als ooit de dader opgepakt wordt en de zaak voor de rechter komt dat je erachter kan komen.
Je hebt nu trouwens wel dikke kans dat ze de motor ergens dumpen :)
 
dat is dus gebeurt en hij is gevonden door de politie aan de weesperzijde...
De politie heeft de motor dus.. en ik wil weten welke motor dat is en dat willen ze me niet vertellen...
 
dat is dus gebeurt en hij is gevonden door de politie aan de weesperzijde...
De politie heeft de motor dus.. en ik wil weten welke motor dat is en dat willen ze me niet vertellen...

Als je motor gejat is en je aangifte hebt gedaan wordt op een gegeven moment !+1 vanzelf 2, moet zelfs bij de politie lukken.

Ik neem aan dat die er niet van uit gaan dat mensen hun eigen motor gebruiken voor zulke acties :?
 
dat is dus gebeurt en hij is gevonden door de politie aan de weesperzijde...
De politie heeft de motor dus.. en ik wil weten welke motor dat is en dat willen ze me niet vertellen...
hoop dan maar dat hij niet bij de technische dienst staat, of er een motorkenner rondloopt daar :P


Is er geen plaats waar alle in beslag genomen goederen staan ? Ga daar even over het hek neuzen ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan