Bol d'Or liefhebbers show your bike!! Deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
...hmmm...

...Kickstart lees ik niet ; dus dan moet ik die beste Enrique toch ergens eerder gezien hebben...


...het kwartje valt vanzelf een keer... :/

Ik heb eerder wat foromateriaal neergezet met de Bakker VFR750F endurance racer... Staat ie ook bij de fiets..... Misschien werkt dat weer verhelderend ??
 
The Dutchy peinst zich ook al suf...:

Ik heb eerder wat foromateriaal neergezet met de Bakker VFR750F endurance racer... Staat ie ook bij de fiets..... Misschien werkt dat weer verhelderend ??

...nee, nee, dat was 'm niet (en dan bedoel ik de aha-erlebnis)...

...want die gasten die met mij mee waren (of ik met hun), die herkenden de man ook, en de 1 leest hier heeeeeeeeel af en toe wel us mee, en de ander heeft helemaal nix met Motor-Forum (geen enkel forum trouwens)...





...we zitten trouwens over de 2500 posts in dit topic... *O*
 
Laatst bewerkt:
Oijoijoj gaan we zekert weer overnieuw beginnen.....

Nou, wie onderneemt deze actie voor een mooie openingspagina met links naar de belangrijkste data..
 
Heeft iemand al eens gereden met Tomasselli clipons? Ik heb ze gisteren gemonteerd en moet zeggen dat de zitpositie wel behoorlijk racey is in vergelijking met de standaard clipons.

Wat zijn de ervaringen met langere afstanden rijden, ben er erg benieuwd naar!
 
we zitten al op 101

maar zal nog ff me vraagje stellen

vandaag ook me sticker uit canada gehad

zelfde als naam artikel 5
nu zit er om het zwarte een witte kleur
wie kan mijn vertellen wat voor code kleur dat is want ik zou dat mooi vinden die kleur aan te houden

en wie kan al de plaatsen van al die stickers
helm houder,voor de ketting is duidelijk
maar de rest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan